
הכנסות ישרוטל עלו ב-14% ל-368 מ' שקל; הרווח ירד ב-11%
הרווח של ישרוטל הסתכם ב-25 מיליון שקל לעומת 28 מיליון שקל ברבעון המקביל; התזרים הסתכם ב-73 מיליון שקל לעומת 52 מיליון שקל ברבעון המקביל
ישרוטל ישרוטל 1.6% מדווחת כי ההכנסות ברבעון הראשון הסתכמו בכ־368 מיליון שקל - עלייה של כ־14% לעומת כ־323 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הכולל של הקבוצה לרבעון הסתכם לכ-25 מיליון שקל, לעומת רווח של כ-28 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. ישרוטל מפעילה כיום 25 בתי מלון בישראל ונמצאת בתהליך ייזום של עשרה נוספים.
הרווח הגולמי הסתכם בכ־68 מיליון שקל, לעומת 86.5 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2024 זאת על רקע ביצוע התאמות תפעוליות נוכח החזרה לשגרת פעילות מלאה. ישרוטל ייצרה ברבעון הראשון תזרים מזומנים חיובי מפעילות שוטפת בהיקף של כ־73 מיליון שקל לעומת כ-52 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. במרץ 2025 החליט דירקטוריון הקבוצה על חלוקת דיבידנד בהיקף של 60 מיליון שקל ששולם באפריל 2025.
במהלך הרבעון הראשון והשני של שנת 2025 פתחה החברה את מלון Adia, מלון חמישה
כוכבים במרכז אתונה, את מלון איילה בקיבוץ איילת השחר ואת מלון גימנסיה בתל אביב. במהלך שני הרבעונים הבאים של השנה תפתח החברה את מלון קיימא בים המלח, כמו גם את מלון דרומה במצפה רמון (פתיחה מחודשת) בנוסף, הגדילה החברה את אחזקתה במלון Via Della Scrofa ברומא ל־75%
וחתמה על הסכם שיתוף פעולה עם רשת הילטון העולמית לשיווק מלונותיה ביוון.
"על אף סגירה לשיפוצים של מלון משמעותי באילת, המלך שלמה והימשכותו של הליך השיפוץ הכולל של מלון דרומה במצפה רמון וחרף השלכות המצב הביטחוני, שמרנו על רמת הכנסות גבוהה ורווחיות טובה מאוד", מסר ליאור רביב, מנכ"ל ישרוטל. "נתוני תיירות הפנים מלמדים על חוסן יוצא דופן של אורחינו הישראלים וחוזקו של מותג ישרוטל, שפיצו על העדר תיירים מחו״ל עם ביקושים גבוהים במרבית מלונות הרשת ובזכותם הצלחנו להציג ביצועים מצוינים לרבעון הראשון שנחשב היסטורית לרבעון המאתגר ביותר בשנה, אנו צופים המשך ביקושים גבוהים בשוק המקומי גם ברבעון הקרוב".
לפני מספר חודשים דיווחה ישרוטל כי תשווק תחת מותגי המלונות של הילטון. שיתוף הפעולה שנחתם הינו ארוך טווח ונוגע למלונות ALUMA באתונה, יוון. המלון הראשון שיפעל תחת שיתוף פעולה זה הינו מלון ADIA Aluma Athens, Curio Collection by Hilton שמתוכנן להיפתח באתונה, בסוף חודש מרץ. מכירת החדרים במלון כבר החלה. במלון 215 חדרים, עם אזורים מרכזיים לרבות מסעדה, בר לובי ובר על הגג, בנוסף למתקני בריאות הכוללים שני חדרי טיפולים וחדר כושר. החברה ציינה כי שיתוף הפעולה יכלול בתוך מספר חודשים גם את שני המלונות הנוספים של רשת ALUMA באתונה: מלון Skylark Aluma Athens, Tapestry Collection by Hilton ומלון Anise Aluma Athens, Tapestry Collection by Hilton.