אופיר רבינוביץ
צילום: אוסנת רום

אופיר רבינוביץ' יהיה סמנכ"ל התוכניות וההפקה של רשת 13

רבינוביץ' יחליף בתפקיד את עמי גלאם שעזב לאחרונה, ויהיה כפוף למשנה למנכ"ל החדש מאיר קוטלר. האם המינוי הזה יצליח לשפר את נתוני הרייטינג המדשדשים של רשת?
אלכסנדר כץ |

אופיר רבינוביץ' ימונה לסמנכ"ל התוכניות וההפקה של רשת 13 וחבר הנהלת החברה, ויוביל את יצירת התוכן של הערוץ בישראל ובעולם. בתפקיד זה יהיה כפוף רבינוביץ' למאיר קוטלר, משנה בכיר למנכ"ל וראש זרוע התוכן של החברה, שמונה לאחרונה לתפקיד.

רבינוביץ' צפוי לסיים את תפקידו כמפיק ראשי ב-yes בשבועות הקרובים ולהיכנס לתפקיד החדש במהלך ספטמבר. הוא יחליף את עמי גלאם שעזב לאחרונה את רשת.

רשת עוברת לאחרונה שינויים פרסונליים רבים, כשבראש ובראשונה עזב את החברה המנכ"ל אבי בן טל, ובמקומו מונה זמנית (ומה שנראה גם קבוע) יורם אלטמן. החברה הצליחה להתייצב מבחינה פיננסית והערכה היא שאת 2021 סיימה ברווח של כמה עשרות מיליוני שקלים. אולם הבעיה של רשת נעוצה בראש ובראשונה ברייטינג של הזרוע החזקה שלה - הטלוויזיה. החברה סופגת הפסדים בערבים רבים מול קשת, ולעיתים רושמת נתונים מביכים לרצועת החדשות, הפריים-טיים והפרה-פריים. ואולם, המותג הגדול ביותר שלה - האח הגדול, שבעונה הקודמת נכשל בגרסת ה-VIP שלו, מצליח מאז שעלה העונה לפני מספר שבועות, לנצח ברוב הערבים בהם הוא משודר, את קשת. 

רבינוביץ׳ החל את דרכו בעולם הטלוויזיה ב-1990 במגוון תפקידי תוכן והפקה. בתפקידו האחרון שימש בשמונה השנים האחרונות כמפיק הראשי ומנהל הפקות המקור ב-yes, שם היה שותף בין היתר לפאודה, שטיסל, בלאדי מורי, ריקוד האש, מלכת היופי של ירושלים, פלמח והבוזגלוז. 

קודם לכן שימש כמפיק הראשי ב-HOT והיה שותף ליצירת כל תוכניות הדגל של הערוץ, בהן מחוברים, אופוריה, זגורי אימפריה, עספור והבורר. 

בימים אלה עובדים ברשת 13 על העמקת קטלוג התוכן בכל הז'אנרים, לרבות צילום מספר סדרות מתוסרטות, לצד המשך שידור המותגים המובילים של הערוץ, בהם אבודים, האח הגדול, הישרדות, משחקי השף והמקור, תוך שיתוף פעולה והידוק הקשר עם שותפיה - קבוצת דיסקברי ו-וורנר מדיה המחזיקות במותגים HBO, HBO Max, CNN וקבוצת Access Media ו-Entertainment.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.37%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״