חברת דיגיטל חרדית נמכרה בכ-10 מיליון שקל

קידום פלוס שהוקמה לפני יותר מעשור והתמקדה בעסקים קטנים ובינוניים נמכרה לאיש ההיי-טק אילן אולו בעלי חברת הדיגיטל והתוכן טיקומפלוס וחברת הטכנולוגיה טיקומסופט
אייס | (1)

חברת הדיגיטל החרדית "קידום פלוס" נמכרה בסכום מוערך של כ-10 מיליון שקל לאילן אולו, אשר בבעלותו מספר חברות טכנולוגיה והיי-טק, בהן גם טיקומסופט בה הוא משמש כמנכ"ל.

תחת החברה החדשה, טיקומפלוס בע"מ, ימשיכו לעבוד עובדי קידום פלוס ולהציע שירותים ופתרונות דיגיטל לעסקים קטנים ובינוניים ולגופים במגזר הכללי. לחברה כ-5,000 לקוחות פעילים שיעברו להתנהל תחת הבעלים החדש. החברה גם תתרחב לתחומי יצירת סרטי אנימציה וסרטי תדמית.

קידום פלוס ממוקמת בבני ברק ומעסיקה כ-50 עובדים, כשיותר ממחציתם מגיעים המגזר החרדי. גם במתכונתה החדשה בכוונתה להמשיך לגייס עובדים ממגזר זה וזאת תוך יצירת סביבת עבודה המתאימה לאוכלוסיה החרדית מתוך מטרה לקדם שילוב מגזר זה בהיי-טק.

החברה נוסדה על ידי השותפים עמיחי יוזן ואוראל יהי שלום במטרה לתת לעסקים קטנים ובינוניים בעלי תקציב דיגיטל לא גדול ROI גבוה, כמו גם מינוף כוח משותף של מספר עסקים יחד.

לאחר המכירה יוזן יעזוב את החברה וייצא לדרך חדשה. מנגד, יהי שלום ימשיך לכהן כמנכ"ל החברה בפועל. "מדהים לראות את היצירה שלנו מתפתחת. זה משהו שהקמנו יחד ב-10 אצבעות. החברה מכוונת את עצמה לתת שירות 360 מעלות לעסקים בישראל. אנחנו רוצים לתת ללקוחות שלנו שירות בטכנולוגיות ובתוכנות שמשתמשים בהן משרדי הפרסום הגדולים בישראל", אמר יהי שלום. 

עמיחי יוזן (צילום: קידום פלוס)

"מכירת קידום פלוס היא הרבה מעבר להצלחה עסקית. האקזיט האמיתי שקרה פה מתבטא בעוצמה של העובדים שנתנו את הנשמה לאורך כל הדרך. ראינו בכל לקוח חדש הזדמנות להשפיע על הפרנסה ועל ההכנסה של הלקוחות שלנו וזו זכות אדירה. פתחנו הרבה דלתות והזדמנויות לעובדים וללקוחות", אמר השותף היוצא יוזן.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    קידום פלוס 12/01/2020 14:16
    הגב לתגובה זו
    מליוני מיילים למיליוני תיבות דואר, ומכרו טמפלטים - והנה , נמכרו . מי אמר שנוכלים לא זוכים ? מי ?
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.