אבודים נגסה בנינג'ה; רק 4.4% צפו באבנר נתניהו ב'מרדף'
התכנית אבודים (רשת 13) של צופית גרנט רשמה אמש (יום ב') 13.5% (392K), והצליחה לנגוס בנתונים של חצי הגמר האחרון של נינג'ה ישראל (קשת 12) - שירד ל-18.6% (518K), לאחר 25.6% במוצ"ש ו-20% בראשון.
על פי נתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי השקת העונה החדשה של המרדף (כאן 11) בה השתתף אבנר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, ניפקה 4.4% (100K). המשחק המרכזי בליגת העל בין מכבי תל אביב להפועל באר שבע (ספורט 5), משך לבלומפילד כ-27 אלף צופים, ועוד 7% שצפו בו החל מ-20:15 בטלוויזיה.
'חי בלילה' (קשת 12) - 10.2%, 'הצינור' (רשת 13) - 9.6%, 'נקסט' (קשת 12) - 7.4%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 4.1%, השקת הסדרה 'אבא משתדל' (כאן 11) - 3%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 1.7%.
בגזרת הבוקר:
העולם הבוקר (רשת 13) ניפקה 4.5%,
מול חדשות הבוקר (קשת 12) עם 4.1%.
רצועת 17-20:
קשת 12: חמש עם רפי רשף - 9.3%, שש עם עודד בן עמי - 11.9%, ערב טוב עם גיא פינס - 14.3%, תכנית חיסכון - 13.9%.
רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 3.6%, שש עם אמנון לוי - 5.2%, לפני החדשות - 6.1%, ברקוד - 7.7%.
כאן 11: ערב ערב - 0.7%, קלמן סג"ל - 1.4%, העולם היום - 2.1%, גאולה ולונדון - 2.3%.
בגזרת החדשות:
חדשות 12 הניבה 18.5% (488K),
מול חדשות 13 שניפקה 7.5% (220K).
חדשות הערב (כאן 11) עם 4% (86K).
- 4.ישראלי 30/10/2019 09:10הגב לתגובה זוhttps://www.the7eye.org.il/rating/349220 בעיני יותר אמינים
- 3.עריד 29/10/2019 15:47הגב לתגובה זומתי נדע כמה צופים בו?
- 2.ריק ומורטי 29/10/2019 13:50הגב לתגובה זואם קשת וקשת מביאות 31 אחוזים בערב משחק כדורסל עודמ4 גם מכבי תל אביב והפועל באר שבע בכדורגל שיחקו אתמול ולא התייחסתם לזה בכלל. מאיפה אתם ממציאים את המספרים? אלו לא הנתונים של הוועדה למדרוג. תחשבו את זה לפי מספר הצופים ולא באחוזים לפי 700 משפחות לפי חישוב כזה תגלו נתונים נמוכים ביותר מחצי אתם נותנים את במתכם לשודדים גנבי דעת. אתם שותפים לדבר הטעייה.
- 1.ניב 29/10/2019 10:00הגב לתגובה זורעשני בניצוח המגעיל.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
