אבודים נגסה בנינג'ה; רק 4.4% צפו באבנר נתניהו ב'מרדף'
התכנית אבודים (רשת 13) של צופית גרנט רשמה אמש (יום ב') 13.5% (392K), והצליחה לנגוס בנתונים של חצי הגמר האחרון של נינג'ה ישראל (קשת 12) - שירד ל-18.6% (518K), לאחר 25.6% במוצ"ש ו-20% בראשון.
על פי נתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי השקת העונה החדשה של המרדף (כאן 11) בה השתתף אבנר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, ניפקה 4.4% (100K). המשחק המרכזי בליגת העל בין מכבי תל אביב להפועל באר שבע (ספורט 5), משך לבלומפילד כ-27 אלף צופים, ועוד 7% שצפו בו החל מ-20:15 בטלוויזיה.
'חי בלילה' (קשת 12) - 10.2%, 'הצינור' (רשת 13) - 9.6%, 'נקסט' (קשת 12) - 7.4%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 4.1%, השקת הסדרה 'אבא משתדל' (כאן 11) - 3%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 1.7%.
בגזרת הבוקר:
העולם הבוקר (רשת 13) ניפקה 4.5%,
מול חדשות הבוקר (קשת 12) עם 4.1%.
רצועת 17-20:
קשת 12: חמש עם רפי רשף - 9.3%, שש עם עודד בן עמי - 11.9%, ערב טוב עם גיא פינס - 14.3%, תכנית חיסכון - 13.9%.
רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 3.6%, שש עם אמנון לוי - 5.2%, לפני החדשות - 6.1%, ברקוד - 7.7%.
כאן 11: ערב ערב - 0.7%, קלמן סג"ל - 1.4%, העולם היום - 2.1%, גאולה ולונדון - 2.3%.
בגזרת החדשות:
חדשות 12 הניבה 18.5% (488K),
מול חדשות 13 שניפקה 7.5% (220K).
חדשות הערב (כאן 11) עם 4% (86K).
- 4.ישראלי 30/10/2019 09:10הגב לתגובה זוhttps://www.the7eye.org.il/rating/349220 בעיני יותר אמינים
- 3.עריד 29/10/2019 15:47הגב לתגובה זומתי נדע כמה צופים בו?
- 2.ריק ומורטי 29/10/2019 13:50הגב לתגובה זואם קשת וקשת מביאות 31 אחוזים בערב משחק כדורסל עודמ4 גם מכבי תל אביב והפועל באר שבע בכדורגל שיחקו אתמול ולא התייחסתם לזה בכלל. מאיפה אתם ממציאים את המספרים? אלו לא הנתונים של הוועדה למדרוג. תחשבו את זה לפי מספר הצופים ולא באחוזים לפי 700 משפחות לפי חישוב כזה תגלו נתונים נמוכים ביותר מחצי אתם נותנים את במתכם לשודדים גנבי דעת. אתם שותפים לדבר הטעייה.
- 1.ניב 29/10/2019 10:00הגב לתגובה זורעשני בניצוח המגעיל.
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמי הזיז את מדורת השבט שלי?
המהדורה המרכזית של חדשות 12 עדיין בראש, אבל ההתחזקות של ערוץ 14 היא כבר עובדה מוגמרת והמגמה ברורה; הפריים טיים עדיין בשליטת קשת אבל המגמה ניכרת לאורך כל לוח השידורים
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 12.4% רייטינג ו-305 אלף צופים, נתונים מעולים ששמו אותה בראש הדירוג של המהדורות המרכזיות בישראל, אבל אין בכך שום דבר חדש, מה שכן הולך ומשתנה זו התחרות, היות וגם אמש, חדשות 14 התקרבו מאד למקום הראשון והיוו תחרות של ממש למדורת השבט של העשורים האחרונים, ועמדה על 9.2% רייטינג ו-2424 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שעמדה על 5.2% רייטינג ו-135 אלף צופים ומצליחה להתייצב על מעל מאה אלף צופים בשיגרה, ואילו בסוף, היתה המהדורה של כאן11, שעצם קיומה נמצא במחלוקת, אבל כך או כך, היא אינה אלטרנטיבה אמיתית מבחינת רייטינג, ועומדת על 98 אלף צופים ו-3.8% רייטינג.
גם באייטם רייטינג פשוט, חשוב להזכיר שעם או בלי קשר למגמות הצפייה או למסע הדה-לגיטמציה, מספר עיתונאים בכירים בערוץ 14 אוימו לאחרונה והחשוד במעשים נעצר.
פריים טיים
לעמוד בראש הפריים עם תכנית דוברת ערבית זה הישג יוצא דופן, וכך עשתה "נוטוק" של רועי עידן, שעמדה על רייטינג של 12.7% רייטינג ו-302 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 10 % רייטינג ו-256 אלף צופים, ואילו במקום השלישי
היתה "הפטריוטים", ועם חזרתו של ינון מגל עמדה על 8.5%, אך עם יותר מספר צופים מאשר המקום השני, עם 260 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 4.7% רייטינג ו-106 אלף צופים.
תכניות הבוקר והצהריים
מבחינת
שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.7% ו-84 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג ו-47 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת
סגרה את הרשימה, עם 1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.
- הפריים טיים בשליטת קשת, והפעם עם "ארץ נהדרת"
- 5 עובדות על איך מודדים את הרייטינג וכמה הוא שווה לערוצי החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.8% ו-67 אלף צופים, ואילו אחריו היתה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 2% רייטינג, ו-42 אלף צופים. את הרשימה
סגר "על הבוקר" ברשת, עם 1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
שר התקשורת, שלמה קרעי. קרדיט: רשתות חברתיותשלב ב' ברפורמת השידורים: תחנות רדיו פרטיות יוכלו לשדר בפריסה ארצית
במהלך לחיבור בין הפריפריה והמרכז, לראשונה בישראל יתאפשר שידור רדיו מסחרי ארצי; משרד התקשורת מפרסם את תזכיר חוק התקשורת (רדיו) ובו מודל חדש לשידורי הרדיו המסחריים בישראל
משרד התקשורת מפרסם את תזכיר חוק התקשורת (רדיו) ובו מודל חדש לשידורי הרדיו המסחריים בישראל. מטרת הרפורמה היא להסיר חסמי כניסה לשוק הרדיו ולעבור לתצורת מכרז פתוח, שקוף ושוויוני, שיאפשר את הסבתן של תחנות רדיו אזוריות לשידורי רדיו בפריסה ארצית וכן את הקמתן של תחנות רדיו חדשות, כך שהציבור ייהנה ממגוון רחב יותר של אפשרויות, ויוכל להאזין לכל תחנה מכל מקום בארץ.
התזכיר שפורסם להערות הציבור יאפשר לראשונה לגופים עסקיים לשדר שידורי רדיו FM מסחריים ללא הגבלות גיאוגרפיות, וכך תינתן גמישות מלאה לתחנות בבחירת מודל השידור שלהם, לרבות האפשרות של שידור במודל האזורי הקיים. כיום ישנו "נתק" בין אזורי הנגב, יהודה ושומרון והגליל לבין מרכז הארץ וירושלים, מאחר שתחנה פרטית אינה רשאית לשדר באופן רחב למאזינים במספר אזורים.
הרפורמה המוצעת עתידה לשנות זאת ולאפשר לכולם להאזין לתחנות האהובות עליהם מכל מקום, לפי בחירת התחנה. במסגרת הרפורמה המוצעת, ייערך מכרז פתוח, שקוף ושוויוני להקצאת תדרי FM, בו יוכלו להתמודד הן שחקנים חדשים והן בעלי זיכיונות קיימים. המעבר למודל החדש יבוצע באופן הדרגתי, כך שתדרים פנויים חדשים יועמדו למכרז.
בעלי זיכיון קיים יוכלו להתמודד במכרז עוד לפני פקיעת זיכיונו, ואם יזכה במכרז יוכל לעבור לשידור במתכונת החדשה ואף לשדר בפריסה ארצית רחבה. המכרז יתבסס על מחיר, במטרה להבטיח שהמשאב הציבורי של תדר הרדיו יוקצה לגורם היעיל ביותר, כשכל גורם יוכל להחזיק ב-3 אפיקי תדר לכל היותר.
- מאזינים לרדיו? אילו תחנות הכי פעילות ומי הכי פופולארית בכל אזור?
- קמפיין חדש לאגודה למלחמה בסרטן: "בקיץ הקרוב כולם הולכים לסנן אותך"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
הזוכים במכרז יידרשו להירשם במרשם ספקי הרדיו, ויוכלו לשדר ללא מגבלות של אזורי כיסוי וללא מעורבות בתוכן, מה שיאפשר ניצול יעיל יותר של משאב התדרים הציבורי ואף יביא לצמצום משמעותי בנטל הרגולטורי הקיים.
