אבודים נגסה בנינג'ה; רק 4.4% צפו באבנר נתניהו ב'מרדף'
התכנית אבודים (רשת 13) של צופית גרנט רשמה אמש (יום ב') 13.5% (392K), והצליחה לנגוס בנתונים של חצי הגמר האחרון של נינג'ה ישראל (קשת 12) - שירד ל-18.6% (518K), לאחר 25.6% במוצ"ש ו-20% בראשון.
על פי נתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי השקת העונה החדשה של המרדף (כאן 11) בה השתתף אבנר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, ניפקה 4.4% (100K). המשחק המרכזי בליגת העל בין מכבי תל אביב להפועל באר שבע (ספורט 5), משך לבלומפילד כ-27 אלף צופים, ועוד 7% שצפו בו החל מ-20:15 בטלוויזיה.
'חי בלילה' (קשת 12) - 10.2%, 'הצינור' (רשת 13) - 9.6%, 'נקסט' (קשת 12) - 7.4%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 4.1%, השקת הסדרה 'אבא משתדל' (כאן 11) - 3%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 1.7%.
בגזרת הבוקר:
העולם הבוקר (רשת 13) ניפקה 4.5%,
מול חדשות הבוקר (קשת 12) עם 4.1%.
רצועת 17-20:
קשת 12: חמש עם רפי רשף - 9.3%, שש עם עודד בן עמי - 11.9%, ערב טוב עם גיא פינס - 14.3%, תכנית חיסכון - 13.9%.
רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 3.6%, שש עם אמנון לוי - 5.2%, לפני החדשות - 6.1%, ברקוד - 7.7%.
כאן 11: ערב ערב - 0.7%, קלמן סג"ל - 1.4%, העולם היום - 2.1%, גאולה ולונדון - 2.3%.
בגזרת החדשות:
חדשות 12 הניבה 18.5% (488K),
מול חדשות 13 שניפקה 7.5% (220K).
חדשות הערב (כאן 11) עם 4% (86K).
- 4.ישראלי 30/10/2019 09:10הגב לתגובה זוhttps://www.the7eye.org.il/rating/349220 בעיני יותר אמינים
- 3.עריד 29/10/2019 15:47הגב לתגובה זומתי נדע כמה צופים בו?
- 2.ריק ומורטי 29/10/2019 13:50הגב לתגובה זואם קשת וקשת מביאות 31 אחוזים בערב משחק כדורסל עודמ4 גם מכבי תל אביב והפועל באר שבע בכדורגל שיחקו אתמול ולא התייחסתם לזה בכלל. מאיפה אתם ממציאים את המספרים? אלו לא הנתונים של הוועדה למדרוג. תחשבו את זה לפי מספר הצופים ולא באחוזים לפי 700 משפחות לפי חישוב כזה תגלו נתונים נמוכים ביותר מחצי אתם נותנים את במתכם לשודדים גנבי דעת. אתם שותפים לדבר הטעייה.
- 1.ניב 29/10/2019 10:00הגב לתגובה זורעשני בניצוח המגעיל.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
