כבשו את ורשה: לעומק התודעה זכה באפי פלטינום זהב בפולין
שנה בדיוק לאחר שזכה בכסף בתחרות אפי אירופה עבור פרסומת כריסמס לוואווי, משרד הפרסום לעומק התודעה לא עוצר ומצרף למדף הפרסים זכייה מרשימה ותקדימית בפרס האפי פלטינום זהב עבור וואווי, בקטגוריה שבוחנת עבודה לאורך זמן, בתחרות האפי בפולין.
הזכייה, וההתמודדות בכלל בפולין, אינה מקרית. משרד הפרסום לעומק התודעה הוא שחקן מרכזי במדינה האירופית עם עבודה רציפה עבור וואווי במשך 3 השנים האחרונות, מאז החל לעבוד על מותג הסלולר הסיני. בתקופה זו הצליח המותג לכבוש את המקום הראשון בנתח שוק בפולין.
נחשק ונחשב. אפי פלטינום על עבודה מצטיינת לאורך שנים
לעומק התודעה מטפל ב-34 מדינות במותג הסלולר, ב-3 אזורים שונים מסביב לעולם: cee&Nordic, middle Asia, north America. בנוסף, לראשונה השיק את השעון את החכם של וואווי בקמפיין בינלאומי שיצא לאחרונה, עם בסרט שצולם בנורווגיה עבור המטה הבינ"ל של וואווי .
און גולדשטיין מנכ"ל לעומק התודעה, מסר: "פלטינום זהב באפ"י הוא הקרם דה לקרם של ההוקרה שניתן להשיג בתחרויות שיווק ופרסום. ההישג הזה הוא קודם כל של הצוות שלי שעובד בכישרון רב לילות כימים, כבר כמה שנים. אתם הפרסומאים הכי טובים שיש ואני גאה בכם, אוהב אותכם ומודה לכם. זה שלכם. מדובר בפרס על עבודה מצטיינת שבוצעה על אדמת פולין, במשך 3 שנים, עבור לקוח סיני, על ידי משרד ישראלי. זה באמת חסר תקדים. מקווה שמירי רגב תזיל גם כאן דמעה. כפיים".
- 4.תן להם בשירה!! (ל"ת)הכל בזכות טל רביב 04/11/2018 16:22הגב לתגובה זו
- 3.דרור ש 01/11/2018 12:55הגב לתגובה זואנשים מדהימים עם ראש קריאטיבי ענק
- 2.כמו האריאלי, השלמור אבנון, הפוגל (ל"ת)גם זה יעבור... 31/10/2018 17:18הגב לתגובה זו
- הקנאה, המרמור, החוסר פרגון, השעמום, הבינוניות, כמוך (ל"ת)גם זה יעבור 31/10/2018 20:37הגב לתגובה זו
- 1.אלי 31/10/2018 16:48הגב לתגובה זוכולל סכסוכים עם כל היבואנים עד כה (של היצרן) על ביצועי חסר.... אז הקשר בין אפי לאפיקטיביות הוא אפוף מסתורין בהחלט.
- הסינים לא פראיירים 31/10/2018 20:38הגב לתגובה זותרשום את זה
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
