כבשו את ורשה: לעומק התודעה זכה באפי פלטינום זהב בפולין

לאחר 3 שנות עבודה על וואווי שבהן הצליח לתפוס את המקום הראשון בנתח שוק בפולין, משרד הפרסום זוכה בפרס הנחשב ביותר בתחרות האפקטיביות
משה בנימין | (6)

שנה בדיוק לאחר שזכה בכסף בתחרות אפי אירופה עבור פרסומת כריסמס לוואווי, משרד הפרסום לעומק התודעה לא עוצר ומצרף למדף הפרסים זכייה מרשימה ותקדימית בפרס האפי פלטינום זהב עבור וואווי, בקטגוריה שבוחנת עבודה לאורך זמן, בתחרות האפי בפולין.

הזכייה, וההתמודדות בכלל בפולין, אינה מקרית. משרד הפרסום לעומק התודעה הוא שחקן מרכזי במדינה האירופית עם עבודה רציפה עבור וואווי במשך 3 השנים האחרונות, מאז החל לעבוד על מותג הסלולר הסיני. בתקופה זו הצליח המותג לכבוש את המקום הראשון בנתח שוק בפולין.

נחשק ונחשב. אפי פלטינום על עבודה מצטיינת לאורך שנים

לעומק התודעה מטפל ב-34 מדינות במותג הסלולר, ב-3 אזורים שונים מסביב לעולם: cee&Nordic, middle Asia, north America. בנוסף, לראשונה השיק את השעון את החכם של וואווי בקמפיין בינלאומי שיצא לאחרונה, עם בסרט שצולם בנורווגיה עבור המטה הבינ"ל של וואווי .

און גולדשטיין מנכ"ל לעומק התודעה, מסר: "פלטינום זהב באפ"י הוא הקרם דה לקרם של ההוקרה שניתן להשיג בתחרויות שיווק ופרסום. ההישג הזה הוא קודם כל של הצוות שלי שעובד בכישרון רב לילות כימים, כבר כמה שנים. אתם הפרסומאים הכי טובים שיש ואני  גאה בכם, אוהב אותכם ומודה לכם. זה שלכם. מדובר בפרס על עבודה מצטיינת שבוצעה על אדמת פולין, במשך 3 שנים, עבור לקוח סיני, על ידי משרד ישראלי. זה באמת חסר תקדים. מקווה שמירי רגב תזיל גם כאן דמעה. כפיים".

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    תן להם בשירה!! (ל"ת)
    הכל בזכות טל רביב 04/11/2018 16:22
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    דרור ש 01/11/2018 12:55
    הגב לתגובה זו
    אנשים מדהימים עם ראש קריאטיבי ענק
  • 2.
    כמו האריאלי, השלמור אבנון, הפוגל (ל"ת)
    גם זה יעבור... 31/10/2018 17:18
    הגב לתגובה זו
  • הקנאה, המרמור, החוסר פרגון, השעמום, הבינוניות, כמוך (ל"ת)
    גם זה יעבור 31/10/2018 20:37
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אלי 31/10/2018 16:48
    הגב לתגובה זו
    כולל סכסוכים עם כל היבואנים עד כה (של היצרן) על ביצועי חסר.... אז הקשר בין אפי לאפיקטיביות הוא אפוף מסתורין בהחלט.
  • הסינים לא פראיירים 31/10/2018 20:38
    הגב לתגובה זו
    תרשום את זה
חיים כהן "מאסטר שף". קרדיט: רשתות חברתיותחיים כהן "מאסטר שף". קרדיט: רשתות חברתיות
רייטינג

אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

הרייטינג של מהדורות החדשות כמעט ואינו משתנה במהלך השבוע. חדשות 12 של קשת תמיד במקום הראשון ולרוב גם הרייטינג וגם כמות הצופים היא פי שתיים מהמתחרות שלה, אבל אתמול למעט השידור הציבורי, חדשות 14, עם 6.7% רייטינג ו-165 היו לבדם עם יותר ממחצית הצופים של קשת, וזו בשורה אמיתית. אחריהם, בהפרש לא גדול, היו חדשות 13 עם רייטינג של 5.6% ו-142 צופים. להבדיל, חדשות התאגיד הציבורי ממשיכות לאבד צופים והשאלה לגבי הנחיצות שלו רלבנטית מתמיד, לאור 2.1% ו-52 אלף צופים בלבד. אם עד כה מהדורת כאן11 נאבקה על להישאר במסגרת של מאה אלף צופים, אנחנו רואים ירידה דרמטית ובמסגרתה המספרים הולכים ומתקרבים לשידורי נישה, כמו ערוץ 9. 


בפריים טיים, גם השקת המותג האהוב של קשת, "מאסטר שף", לא מצליחה להדיח את הלהיט של רשת, "האח הגדול". "מאסטר שף" היתה עם 13.9% בלבד ו-353 אלף צופים, בעוד ש-"האח הגדול" נותר בראש, יהיו המתחרים אשר יהיו, ועמד על 17.3% רייטינג ו-416 אלף צופים. בערוץ 14, “הפטריוטים” יציבה וחזקה, עם קהל צופים נאמן ו-6.6% רייטינג ו-159 אלף צופים. לעומתם, טאבו של כאן11עם חנוך דאום עסקה בהתמודדות עם אנורקסיה, אך הרייטינג היה נמוך, עם 2.7% בלבד ו-64 אלף צופים. 

בוקר, אמצע היום ולייט נייט

חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.4% ו-87 אלף צופים, במקום השני היתה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-39 אלף צופים, ובמרחק לא רב היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 1.6% רייטינג ו-30 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה יואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.4% ו-64 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-74 אלף צופים, ואחריהן מאחור נמצא המשדר של ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1% בלבד ו-25 אלף צופים בלבד.

כאמור, קשת מובילה במהלך היום כולו, ו-“חמש עם רפי רשף” רושמת 6.5% רייטינג ו-169 אלף צופים, הרבה מעל ערוץ 14, עם "17 עם דנה ורון" שעמד על 2.9% ו-59 אלף צופים. את הרשימה סגר "שיחת היום" של רשת עם 2.4% ו-52 אלף צופים. “שש עם” מטפסת ל-6.5% ו-179 אלף, "ריקלין ושות" של ערוץ 14 אחריו עם 3.8% ו-99 אלף צופים ואילו שוב רשת אחרונה במשדרי החדשות, עם "חדשות שש" שזכתה ל-2.5% רייטינג בלבד ו-50 אלף צופים.