הוא שהיה: יהושע וגליקמן זכו מחדש במכרז הפרסום של הטוטו
3 חודשים אחרי שיצא לדרכו מכרז הפרסום של הטוטו ולאחר 9 שנים עם משרדי הפרסום יהושע TBWA וגליקמן שמיר סמסונוב, נבחרו 2 המשרדים מחדש לטיפול בתקציבי הפרסום של המועצה להסדר ההימורים בספורט.
תחרות של ממש לא הייתה על התקציב שכן רוב משרדי הפרסום, למעט גיתם BBDO ואדלר חומסקי שהיו מנועים מלהשתתף בשל הטיפול בתקציבי מפעל הפיס, בחרו שלא להתמודד והשאירו את הזירה פנויה. היחיד שהעז והלך על הסיכוי הנמוך שהבחירה לא תהיה צפויה הוא משרד הפרסום ראובני פרידן.
תקציב טוטו-ווינר הוא מהגדולים בשוק הפרסום הישראלי, ועל פי יפעת בקרת פרסום נאמד ב-80 מיליון שקלים בשנת 2017, במחירי מחירון, המהווים בפועל כ-25 מיליון שקלים. הוא מחולק ל-2 ליבות פעילות: הראשונה גזרת ההימורים, הווינר והטוטו שמרכזה את רוב התקציב בה יטפל יהושע TBWA (כפי שהיה עד כה) והשנייה תדמית הטוטו, יישום תכנית "משחקים באחריות" וכן גם בשירותי סטודיו ועיצוב התכניה. בשני המקרים משרדי הפרסום יספקו את שירותי הפרסום גם בדיגיטל.
על פי תנאי הסף של המועצה להסדר ההימורים, מהמתמודדים במכרז נדרש ותק של 5 שנים לפחות עם מחזור כספי של 150 מיליון שקל (כולל מע"מ) ולקוח אחד לפחות במשרד שמנהל תקציב של מעל ל-20 מיליון שקל (כולל מע"מ). דגש נוסף, שאותו המועצה שמה במרכז, הוא יכולות האונליין והסחר הדיגיטלי של המשרדים המתמודדים.
- 2.שי 15/08/2018 17:32הגב לתגובה זולדעתי יהושע מטפל בתקציב של ווינר בערך מ-2003. רק 15 שנה... בסה״כ נשמע לי כמו פרק זמן סביר עבור תקציב ממשלתי.
- 1.הדימונאי 15/08/2018 16:18הגב לתגובה זוהמשרד הכי מקצועי והכי כיפי בתחום
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
