קשת התנצלה על מערכון התפילין – והרשות ה-2 לא תעניש
רגב מביא גם את תגובת קשת לפניית הרשות, במכתב למתלוננים מציין כי אנשי קשת טענו ש"ארץ נהדרת היא תכנית בידור וסאטירה העוסקת בנושאים אקטואליים וחברתיים במדינת ישראל וכי במקרה זה באה התכנית לבקר את הפוליטיקאים שניכסו לעצמם את הצלחתה של ישראל באירוויזיון האחרון. עם זאת, הבהירה הנהלת קשת כי למערכת התוכנית לא הייתה כל כוונה לפגוע בצופים. ההנהלה התנצלה והביעה צער אם מישהו נפגע מהמערכון". לסיכום אומר רגב כי צפה במערכון – ולדבריו "מדובר במערכון הומוריסטי וסאטירי שנוצר במסגרת חופש הביטוי והיצירה של יוצרי התכנית. מטרתו הייתה לבקר תופעה חברתית. הומור טבעו שאינו קולע לטעמו של כל אחד. יש האוהבים סוג זה או אחר של הומור ויש הסולדים מאותו הומור. כל עוד הוא אינו מבזה ומשפיל יש לו מקום, הגם שהוא מעורר אי נוחות. במקרה זה אני סבור כי באיזון שבין חופש הביטוי לבין הפגיעה בציבור הצופים, משקלה של הפגיעה בצופים, בהם צופים חילונים רבים שהתלוננו וצופים מסורתיים ודתיים, היה גדול יותר. מנגד, הביעה קשת את התנצלותה על המערכון וטוב שעשתה זאת". דוד רגב אישר את נכונות המכתב.הרשות השנייה החליטה לא לנקוט בהליכים נגד קשת בעקבות מערכון התפילין של ארץ נהדרת. הסיבה: קשת התנצלה עליו. כ200 תלונות התקבלו ברשות נגד המערכון. נציב תלונות הציבור ברשות דוד רגב טען כי בשיקול שבין חופש הביטוי לפגיעה בציבור הצופים, ״משקלה של הפגיעה בצופים... היה גדול יותר״ pic.twitter.com/9QWcNrJHag
— אייס - www.ice.co.il (@icecoil1) 31 במאי 2018
- 4."אם מישהו נפגע" !!! ואנחנו בקשת נמשיך להיות אנטישמים. (ל"ת)ממש סופרים את הרשות 03/06/2018 13:33הגב לתגובה זו
- 3.מיכאל 03/06/2018 08:30הגב לתגובה זומשהו עלוב מתרחש כאן. ניתן לעשות כל מעשה נבלה שיפגע במיליוני בני אדם ולהגיד "מורתי, סליחה , נפלט לי" , מיד הכל בסדר... בתנאי שלא העלבת את מוחמד...
- 2.אבי3 02/06/2018 10:04הגב לתגובה זושבוע אחרי זה צחקו על כל מי שנעלב ב״אסתי וראובן״...
- 1.אליעז 31/05/2018 21:15הגב לתגובה זואני קורא לחברי הכנסת להתנגד להמשך הפצת "תכני שלהוב" ברשת בידי חבורת "טרולים" בשליחות גורמים פוליטיים, שכל מגמת פניהם להנציח באמצעות חיקויים נלעגים המעוותים את דמותם ותדמיתם של אנשי ציבור, תחת מסווה של סאטירה ותכני בידור..!! למיטב הערכתי, כאשר באולפני "ארץ נהדרת" ,כמו גם "גב האומה" הבינו, כי אחוזי הרייטינג אצלם הולכים ונשחקים, איבדו "המנטורים" שם כל שליטה על מעשיהם, נתקפו בפאניקה, ויצאו להתפרע בגסות רוח ולהטיל רפש על קודש הקודשים של יהדותנו, שכל נער יהודי בן 13 גאה לקיים ל... הצג עוד

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
