קשת התנצלה על מערכון התפילין – והרשות ה-2 לא תעניש
רגב מביא גם את תגובת קשת לפניית הרשות, במכתב למתלוננים מציין כי אנשי קשת טענו ש"ארץ נהדרת היא תכנית בידור וסאטירה העוסקת בנושאים אקטואליים וחברתיים במדינת ישראל וכי במקרה זה באה התכנית לבקר את הפוליטיקאים שניכסו לעצמם את הצלחתה של ישראל באירוויזיון האחרון. עם זאת, הבהירה הנהלת קשת כי למערכת התוכנית לא הייתה כל כוונה לפגוע בצופים. ההנהלה התנצלה והביעה צער אם מישהו נפגע מהמערכון". לסיכום אומר רגב כי צפה במערכון – ולדבריו "מדובר במערכון הומוריסטי וסאטירי שנוצר במסגרת חופש הביטוי והיצירה של יוצרי התכנית. מטרתו הייתה לבקר תופעה חברתית. הומור טבעו שאינו קולע לטעמו של כל אחד. יש האוהבים סוג זה או אחר של הומור ויש הסולדים מאותו הומור. כל עוד הוא אינו מבזה ומשפיל יש לו מקום, הגם שהוא מעורר אי נוחות. במקרה זה אני סבור כי באיזון שבין חופש הביטוי לבין הפגיעה בציבור הצופים, משקלה של הפגיעה בצופים, בהם צופים חילונים רבים שהתלוננו וצופים מסורתיים ודתיים, היה גדול יותר. מנגד, הביעה קשת את התנצלותה על המערכון וטוב שעשתה זאת". דוד רגב אישר את נכונות המכתב.הרשות השנייה החליטה לא לנקוט בהליכים נגד קשת בעקבות מערכון התפילין של ארץ נהדרת. הסיבה: קשת התנצלה עליו. כ200 תלונות התקבלו ברשות נגד המערכון. נציב תלונות הציבור ברשות דוד רגב טען כי בשיקול שבין חופש הביטוי לפגיעה בציבור הצופים, ״משקלה של הפגיעה בצופים... היה גדול יותר״ pic.twitter.com/9QWcNrJHag
— אייס - www.ice.co.il (@icecoil1) 31 במאי 2018
- 4."אם מישהו נפגע" !!! ואנחנו בקשת נמשיך להיות אנטישמים. (ל"ת)ממש סופרים את הרשות 03/06/2018 13:33הגב לתגובה זו
- 3.מיכאל 03/06/2018 08:30הגב לתגובה זומשהו עלוב מתרחש כאן. ניתן לעשות כל מעשה נבלה שיפגע במיליוני בני אדם ולהגיד "מורתי, סליחה , נפלט לי" , מיד הכל בסדר... בתנאי שלא העלבת את מוחמד...
- 2.אבי3 02/06/2018 10:04הגב לתגובה זושבוע אחרי זה צחקו על כל מי שנעלב ב״אסתי וראובן״...
- 1.אליעז 31/05/2018 21:15הגב לתגובה זואני קורא לחברי הכנסת להתנגד להמשך הפצת "תכני שלהוב" ברשת בידי חבורת "טרולים" בשליחות גורמים פוליטיים, שכל מגמת פניהם להנציח באמצעות חיקויים נלעגים המעוותים את דמותם ותדמיתם של אנשי ציבור, תחת מסווה של סאטירה ותכני בידור..!! למיטב הערכתי, כאשר באולפני "ארץ נהדרת" ,כמו גם "גב האומה" הבינו, כי אחוזי הרייטינג אצלם הולכים ונשחקים, איבדו "המנטורים" שם כל שליטה על מעשיהם, נתקפו בפאניקה, ויצאו להתפרע בגסות רוח ולהטיל רפש על קודש הקודשים של יהדותנו, שכל נער יהודי בן 13 גאה לקיים ל... הצג עוד
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
