עצות לבחירת קונסולה לילדים
עד לפני כמה שנים עוד הכחשנו, אבל היום אנחנו מסוגלים להודות שקונסולת המשחק של הילד היא חוויה מצוינת גם לנו, ההורים, וגם הרבה אחרי שעברנו את גיל 30. אם עד היום שיחקתם רק אצל החברים או אצל המשפחה, הגיע הזמן שתכניסו את האטרקציה הזו גם הביתה. כך תוכלו להתמכר לחוויה משכרת חושים, אבל כמובן שאם מישהו ישאל, קניתם אותה בשביל הילדים. אז איך בוחרים קונסולה טובה בשביל הילדים, בעיקר? התשובות לפניכם.
טכנולוגיה ורזולוציה
שיקול ראשון בחשיבותו הוא, כמובן, השיקול הטכנולוגי. בעידן הנוכחי הדרישות שלנו נעשות גבוהות יותר מאי פעם, ובצדק, שהרי התרגלנו לשפע ולקדמה. אם כן, גם בבחירת קונסולת משחקים חשוב לבחון היטב את הטכנולוגיה המוצעת לנו, ולהתמקד בבחירת חומרה איכותית וחזקה, עם חיבור נוח (כבל HDMI) ועם רזולוציה גבוהה ואיכותית. קונסולת XBOX ONE S היא דוגמה מצוינת לטכנולוגיה מתקדמת, והיא מאפשרת לנו לא רק ליהנות ממוצר איכותי ועוצמתי, אלא גם להשתמש במכשיר עצמו לצפייה בסרטים ולגלישה באינטרנט.
המשחקים האפשריים
מאחר ומטרת הקונסולה היא הנאה ומשחק, אין ויכוח על כך שהנושא המשמעותי ביותר הוא ההתאמה למשחקים. למרבה המזל, משחקים רבים מיוצרים היום בהתאמה לקונסולות שונות, ובמקרים אחרים אפשר ליהנות מספרייה שכוללת מאות ואף אלפי משחקים אונליין. קונסולות פשוטות, למשל, יכולות לעלות פחות מהמתקדמות והחדשות, אבל הן עשויות גם לאכזב את מי שרוצה ליהנות מקונסולה מתקדמת יותר ומהיצע רחב של משחקים. אם אתם יודעים על משחקים שהילדים שלכם אוהבים, ובסתר לבכם גם אתם, ודאו מראש שאתם בוחרים את הפתרון הטוב ביותר, זה שיאפשר לכם (כלומר, להם) ליהנות מכל רגע.
המחיר הוא לא חזות הכל
כמו שאתם בוודאי מבינים, הנושא העיקרי בבחירת קונסולת משחקים הוא דווקא לא המחיר – אלא האיכות. התאמה לצרכים שלכם, להעדפות של הילדים, לטלוויזיה הקיימת, למשחקים שאתם אוהבים לשחק יותר ולציפיות שלכם מהמכשיר, אלה הם הנושאים המרכזיים שזקוקים לתשומת לב. נכון, יש היום גם חלופות זולות, והן יכולות להבטיח לכם הנאה בזכות כמה משחקים לא רעים בכלל. מצד שני, בטווח הארוך אתם עשויים לגלות שמשחקים חדשים ומלהיבים אינם נגישים לכם, וגם פונקציות נוספות לא ממש רלוונטיות, לרבות חיבור לתכנים אחרים וחדשים יותר. ככל שתדעו טוב יותר מה אתם באמת רוצים וצריכים, ומה הילדים שלכם יאהבו יותר, כך גם הבחירה שלכם תהיה מדויקת וטובה יותר.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- הראל תשקיע 50 מיליון ד' בקרן תשתיות תקשורת גלובלית
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקובראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
מבחינת מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות כאן11 ורשת ממשיכות להיחלש, קשת וערוץ 14 מובילות; בפריים טיים המתכון המנצח אכן ניצח והריאליטי-מוזיקה-אירוויזיון היה בראש
הרייטינג של מהדורות החדשות המרכזיות נשאר בסטטוס קוו, למרות שחדשות 13 נחלשו שוב, אחרי תקופה שבה הראו התאוששות מסוימת. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.5% רייטינג ו-353 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-197 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 4.3% רייטינג ו-106 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 2.7% רייטינג בלבד ו-69 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התוכן המקורי היחידי שעלה בפריים טיים היה "זהו זה" של כאן11, אבל מבלי להיכנס להשוואות לגבי הגירסה העדכנית של התכנית המיתולוגית, היא היתה במקום האחרון, בפער רב, עם 3.6% רייטינג ו-79 אלף צופים בלבד. במקום הראשון, איך לא, היה ריאליטי מוזיקה ואירווזיון, "הכוכב הבא" של קשת, שהיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים, עם 15.6% רייטינג ו-406 אלף צופים. אחרי מבחינת רייטינג היה "ווארט" של רשת עם 8%, אך יחסית מעט צופים (181 אלף) לעומת הפטריוטים של ערוץ 14, שהיתה עם 224 אלף צופים, אבל איכשהו, בשיטת הרייטינג הנוכחי, עמדה על פחות רייטינג, 7.9%, ליתר דיוק.
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.3% ו-80 אלף צופים. אחריה המשיכה המטוטלת של חילופי המקום, כשהפעם תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, היתה במקום השלישי, עם 1.7% רייטינג ו-31 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השני עם 2.3% רייטינג ו-67 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 3.5% ו-73 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 2% ו-44 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.4% ו-25 אלף צופים.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-209 אלף צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.6% רייטינג ו-127 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.5% רייטינג ו-93 אלף צופים בלבד.
- משחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 8.7% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה אזור בחירה של 13, עם 5.3% רייטינג ו-121 אלף צופים. שלזינגר וברדוגו בערוץ 14 היו במקום האחרון, עם 5% ו-145 אלף צופים.
