סקירת קריאייטיב: קמפיין מקדונלד'ס שיביא אתכם לדמעות
1. "תרצו לתרום שקל לילדים חולים?". לא פעם אנחנו עומדים בקופה ונתקלים בשאלה הזאת, הבעיה היא שגם אחרי שאנחנו תורמים, אנחנו לא באמת יודעים מה עושים עם הכסף ולמי הוא בדיוק מועבר. ארגון הצדקה של רשת מקדונלד'ס "רונלד מקדונלד" המגייס תרומות למען בריאותם של ילדים חולי סרטן, רצה להודות לאותם תורמי כספים ויצר מהלך מיוחד המציג לתורמים ממש ברגע התרומה למי הכסף שלהם נתרם.
לאן הולך הכסף
2. מידי יום אנחנו נתקלים בחדשות על תאונות דרכים בהם מעורבים רוכבי אופניים, בעיקר הצעירים שבהם, אשר לעיתים לא מבינים את המשמעות והחשיבות של רכיבה בטוחה.
כדי להקדים תרופה למכה, יצרה סמסונג את אפליקציית VR המציגה לאותם צעירים את הסכנות שברכיבה לא בטוחה. האפליקציה מציגה התרחשויות אמתיות ב- 360 מעלות כולל סאונד בסראונד, כך שהתחושה הנוצרת היא שהם ממש נמצאים שם, למרות שהם לא.
דרך נפלאה להשתמש בטכנולוגיה כדי לחנך דור צעיר לרכיבה בטוחה, שנייה לפני שהם עולים על הכביש.
הכי קרוב לכביש
3. מדי נובמבר, מציינים את חודש המודעות לסרטן הערמונית. אחד מאירועי החודש הוא קמפיין הנקרא "מובמבר" שעיקרו גידול שפם במהלך החודש להעלאת המודעות למחלה. לחודש זה מצטרף לקוח חדש. מספרת בוטיק בניו יורק המבטיחה תספורת זקן לכל גבר שייכנס לחנות.
כדי לקבל את התספורת צריכים כמובן הלקוחות לשלם, לא בכסף אלא, בבדיקה רפואית – וכמו שהם הגדירו זאת – PAY WITH YOUR BALLS. המהלך קודם בשלטי חוצות, ברשתות החברתיות ובמספרה עצמה עם צנצנות מלאות בכדורי פינג פונג לבנים, שלטי הסברה המנחים כיצד ניתן לבצע את הבדיקה באופן עצמאי, ואפילו, תחתונים ממותגים עם המסר של המהלך עצמו.
- שובו של הפריים טיים
- עלייה של יותר מ-20% בצפייה בחדשות
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות
לשלם עם הביצים
*** הכותב הוא איש קריאייטיב במשרד הפרסום NoNoNoNoNoYes ומרצה לפרסום במסלול האקדמי המכללה למנהל

שובו של הפריים טיים
אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר
אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד.
שובו של הפריים טיים
אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים.
מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים.
- עלייה של יותר מ-20% בצפייה בחדשות
- העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.