קריאייטיב עולמי: אדובי מחדשת מאגר ומשיקה קולקציה 'בנאלית'
1. סרטו החדש של הבמאי השערורייתי אוליבר סטון עוסק בפרשת אדוארד סנודן, עובד לשעבר בסוכנות לביטחון לאומי של ארה"ב שהואשם בריגול. סנודן הציף בין היתר גם את הבעייתיות במצלמות האבטחה העוקבות אחרי אזרחים בכל רגע נתון. השלט האינטראקטיבי שמקדם את הסרט הוא המחשה מדויקת לאותה בעייתיות. הוא מרגל בזמן אמת אחרי אנשים הנמצאים בסביבתו ומשדר אותם ב-LIVE על גבי השלט. ספוקי שיט, אבל אמיתי.
מי שעומד מאחורי ומצדדי - לחצו לצפייה בסרטון
2. פתרונות יצירתיים רבים הומצאו כדי לגרום להורים להוריד את הרגל מהגז. החל מדאשבורד שנצבע על ידי ילדים ועד GPS המנווט בקולם. ברעיון הבא יש משחק המחנך ילדים לנהיגה בטוחה, אבל זה ממש לא מה שמיוחד בו. מה שמדהים במשחק היא העובדה שהוא מתממשק בזמן אמת למהירות הרכב באמצעות GPS, ובכל פעם שההורים עוברים את המהירות המותרת, גם הרכב של הילדים במשחק עובר את המהירות המותרת. פטנט אדיר זה גורם לילדים לאבד בו זמנית גם נקודות וגם את העשתונות ולצעוק: אבא! תוריד ת'רגל מהגז!". שילוב גאוני בין טכנולוגיה לחינוך.
סע לאט אני באמצע משחק!
3. בנק התמונות של אדובי מתחדש ומבקש להיפרד מהתמונות הישנות והבנאליות. לצורך הצגת הגישה החדשה יצרו באדובי קולקציית טי שירט המציגה את התמונות הכי מגוחכות ומטופשות שכל איש קריאייטיב אוהב לשנוא, כמו: פנסיונרית שעושה שק קמח על בעלה בחוף הים, נציגת שירות לקוחות עם חיוך מוגזם ועוד. התמונות מוצגות על ידי דוגמנים ודוגמניות, בצורה הכי אופנתית והכי 'אפ טו דייט'. אז אם אתם עדיין מחפשים מתנה שווה לחג, יש מצב שתמצאו אותה כאן.
אישה צוחקת ואוכלת סלט טבעוני - צפו בקולקציה:
* הכותב הוא איש קריאייטיב במשרד הפרסום NoNoNoNoNoYes ומרצה לפרסום במסלול האקדמי המכללה למנהל

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.