סקירת קריאייטיב עולמית: מדע, אומנות וסלבס עם כוונה טובה
נעדרים בתאילנד? סקירת קריאייטיב מסביב לעולם
1. מותג הבירה טייגר השיק סוג מיוחד של דיו, העשוי, לא אחר מאשר אוויר, או יותר נכון מזיהום אוויר. החברה ייצרה התקנים מיוחדים שהונחו על גבי פתחי מנועי סירות, אגזוזי מכוניות, וכל מקום נוסף בו יש פליטה של אוויר מזוהם. באופן זה, בפיתוח מעבדתי מיוחד הם ייצרו 150 ליטר של דיו המיוצר מזיהום אוויר שווה ערך ל-2500 שעות של פליטת אגזוזי מנועי דיזל. מה הם עשו עם זה?
דיו ממה?!
2. מי מאתנו לא חווה את הכניסה לבית הקולנוע והאמירה "וואו מה זה חם כאן" או "וואו איך מקפיאים פה". בהתבסס על תובנה זו הצליחו לגרום לבאי הקולנוע בברזיל להבין את ההשפעות ההרסניות של התחממות כדור הארץ. היה לוהט.
עולות המעלות
3. קרן Mirror העוסקת בנושאים חברתיים, בשיתוף עם BBDO בנגקוק, השיקה קמפיין ייחודי למציאת נעדרים באופן שלא עשו בו שימוש עד עתה. הפוך משבוע הדופלגנגר, שבו אנשים בודקים לאיזה סלב הם דומים, השיקה הקרן קמפיין המציג את מיטב הסלבס של תאילנד שבדקו לאיזה נעדרים הם דומים. בדרך זו יכלו אנשים לזהות נעדר זה או אחר במידה ויפגשו בו או כמו שאומרים הסלבס בסרטון: "אם אתם זוכרים איך אני נראה, אתם תזכרו איך הוא נראה".
פנים מוכרות = פנים לא מוכרות
הכותב הוא איש קריאייטיב במשרד הפרסום NoNoNoNoNoYes ומרצה לפרסום במסלול האקדמי המכללה למנהל
- 1.נעמי 15/09/2016 08:16הגב לתגובה זוווואווווו איזה פרסומת הכי טובה שראיתי בחיים!!! באתי לבכות!!! ורצתי לכתוב באייס שכולם ידעו. (כן מה זה כולם...) תגידו, זה ישראלי או לא?

שובו של הפריים טיים
אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר
אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד.
שובו של הפריים טיים
אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים.
מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים.
- עלייה של יותר מ-20% בצפייה בחדשות
- העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.