תשכחו מכל מה שאתם מכירים וחושבים: ESPN במהלך מבריק בסקירת הקריאייטיב העולמית
1. לכל כוכב ספורט יש את המהלכים שלו, זה מה שהופך אותו לייחודי ומיוחד. ESPN בברזיל בחרו את אוהדי הספורט השרופים, הציגו להם מהלכים ספורטיביים של ספורטאים מכל העולם, מבלי לחשוף את זהותם, כל מה שהאוהדים היו צריכים לעשות זה לנחש מי השחקן שעומד מאחורי המהלך. נשמע קל? אז זהו שלא.
כוכבים שקופים
2. רבות דובר על הספריי מציל חיים של Volvo, הפעם זוהי חברת התקשורת Vodafone עם מוצר חדש שיכול להציל חיים של רוכבי אופניים רבים בכל העולם. החברה המציאה מעיל חדשני שמתממשק לניווט של הGPS בסמארטפון ומלבד להדריך את הרוכב לאן לנסוע, הוא גם מציג את הניווט על גבי המעיל עצמו.
זהירות, מעיל מאותת לפניך!
3. איך אפשר גם להילחם בעוני וגם בחוסמי פרסומות? Oxfam, ארגון בינלאומי שמטרתו לחסל את העוני בעולם, המציא אפליקציה לדסקטופ שמאפשרת למותגים להחליף את תמונות האייקונים שנמצאות על גבי הקבצים שלנו במחשב, בתמונות של מותגים. החסות המסחרית הופכת לתרומה כספית, המותג נהנה מחשיפה פרסומית והגולש נהנה לקחת חלק במלחמה בעוני. כולם זוכים והכל בשטח קטן קטן.
אייקון לתרומה
הכותב לירון בן יעקב הוא איש קריאייטיב במשרד הפרסום NoNoNoNoNoYes ומרצה לפרסום במסלול האקדמי המכללה למנהל

שובו של הפריים טיים
אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר
אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד.
שובו של הפריים טיים
אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים.
מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים.
- עלייה של יותר מ-20% בצפייה בחדשות
- העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.