שטייף על פרשת סילבן שלום: "כשיש 20 מתלוננות - אין עוררין על העדויות שלהן"
הדס שטייף, הכתבת לענייני משטרה של גל"צ, אמרה אתמול (יום ד') כי כבר לפני שנתיים האחרונות קיבלה תלונות על התנהלותו של סילבן שלום. את הדברים אמרה בכנס של בית הספר לתקשורת במכללה האקדמית נתניה בהנחייתם של דיקאן בית הספר פרופ' מוטי נייגר, וד"ר ערד ניר, מרצה בבית הספר לתקשורת ועורך חדשות החוץ בחדשות 2.
במהלך המפגש התייחסה שטייף לרצף אירועי ההטרדות המיניות שהתרחשו בישראל בשנים האחרונות והאחרונה והעוצמתית שבהן, פרשת סילבן שלום, שבמסגרתה היא פרסמה חלק מעדויות המתלוננות: "לפני כשנתיים במהלך מערכת הבחירות לנשיאות שבה הודיע סילבן שלום על התמודדותו לתפקיד נשיא המדינה פנו אלי 5 נשים. 4 מתוכן בכירות בכנסת ועיתונאית אחת. כולן מספרות לי את אותו הסיפור על הטרדות של סילבן שלום והן לא יודעות האחת על השנייה. בסיום הפגישה הן מבקשות שלא אעשה בכך שימוש".
לדבריה, "מ' ביקשה שניפגש גם כן, במהלך פגישתנו היא מגוללת בפני את מה שקרה לה לפני 15 שנה עם סילבן שלום. סיפרה איך הטריד אותה והיא באומץ רב רצתה ללכת להתלונן במשטרה. הלכה עם חברה לעו"ד שייעצה לה לא ללכת למשטרה מפני שסילבן ינצח אותה וכמובן ג'ודי בתמונה והיא לא תעמוד בפייה".
שטייף הוסיפה עוד כי "כאשר מסה של 20 מתלוננות, הדברים מדברים בעד עצמם ואין עוררין על העדויות של אותן הנשים בנוגע לסילבן שלום. מ' המתלוננת הראשונה התראיינה היום לערוץ 10 וסוף סוף אמרה כי היא מרגישה שמאמינים לה ויש לה שקט כרגע".
- "להעמיד את שטייף בפני כיתת יורים": "שמח" בתוכנית של אתי כרייף ברדיוס
- התקבלה תביעת נתן זהבי נגד הדס שטייף: תפצה ב-390 אלף שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
שטייף התייחסה לפרשה שפתחה את הצוהר בנוגע להטרדות מיניות בעבודה, פרשת עמנואל רוזן, וסיפרה במהלך הכנס על הימים שהביאו אותה עם תא העיתונאיות להוציא את מקרי ההטרדות לתקשורת: "בפרשת עמנואל רוזן לא רצינו לראות אותו מגיש את מגזין שישי בערוץ 10 ולכן החלטנו קבוצה של נשים להוציא את החומר שהיה בידינו לתקשורת. נכון שעשינו קונספירציה כדי להזיז אותו מכיסאו. נכון שלפעמים אינטרסים זרים עלולים להשפיע וכך גם קרה במקרה פואד בן אליעזר במהלך התמודדותו לתפקיד נשיא המדינה".
אתמול בבוקר הורשע שוב רומן זדורוב ברצח הנערה תאיר ראדה לפני 9 שנים. שטייף התייחסה לסדרת הטעויות בדיווחים של כלי התקשורת לגבי זיכויו או הרשעתו: "סיפורו של זדורוב חשף היום באופן כואב ביותר את התחרות בין כלי התקשורת. התחרות הזו גרמה לחלק מהם לומר כי הוא זוכה ואחרים שהוא הורשע. היום התחרות הורסת אותנו ועושה לנו נזק, מתפרסמים דברים לא נכונים ולא בודקים בקרת נזקים מכך. אני יכולה להגיד בפה מלא שזדורוב הוא הרוצח מפני שהיו יותר מדי פרטים שהוא ידע ורק הרוצח במקרה זה היה יכול לדעת".
- 2.ג'ודי גרמה שסילבן ירעה בשדות זרים (ל"ת)משה 25/12/2015 22:56הגב לתגובה זו
- 1.אז אם יש 20 מתלוננות כל אחת מהן בהכרח אומרת אמת? (ל"ת)בכל זאת גבר 24/12/2015 12:44הגב לתגובה זו

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.37% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.37% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
