יורד דרומה: מתן אברמוביץ' מונה למנהל מחלקת התוכן וסושיאל של מקאן ואלי
מקאן ואלי, השלוחה הדיגיטלית הדרומית של קבוצת מקאן במצפה רמון ממשיכה לגייס שחקני רכש לתפקידי מפתח. המינוי האחרון לשלוחה הדרומית הוא של מתן אברמוביץ', ששימש עד לאחרונה כעורך הראשי של אתר העיצוב בניין ודיור. אברמוביץ' ישמש כמנהל מחלקת התוכן ופלטפורמות חברתיות של המשרד, המונה 10 אנשים.
על פי הגדרת התפקיד, אברמוביץ' (33) יקבל לידיו את האחריות על ניהול הפלטפורמות החברתיות של כלל לקוחות המשרד, תוך התמקדות בפיתוח פורמטים וכלים חדשים בתוכן. ב-5 השנים האחרונות שימש אברמוביץ' כעורך הראשי של אתר העיצוב בניין ודיור, וזאת לאחר כעשור של עבודה עיתונאית בתפקידים שונים בקבוצות מדיה שונות, בהן קבוצת הארץ ומגזין טיים אאוט. לצורך התפקיד, כפי שעשו אחרים שהעתיקו את חייהם מהמרכז לדרום, אברמוביץ' יעבור יחד עם אשתו ו-2 ילדיו להתגורר במצפה רמון כבר בימים הקרובים ובתחילת נובמבר יכנס לתפקיד באופן רשמי.
מקאן ואלי מנהל את הפלטפורמות הדיגיטליות של למעלה מ-40 מותגים מהמובילים בישראל בינהם הונדה, המשביר לצרכן, yellow, ואניש, VEET, נורפן, לואקר, מנטוס, דאב, התעשייה האווירית, מלונות דן ואחרים.
הדר גור אריה, מנכ"לית מקאן ואלי: "יצירת תוכן איכותי ומעניין נמצאת היום בלב העשייה של כל מותג. שם המשחק הוא אסטרטגיית תוכן חכמה שמצד אחד בונה סיפור ייחודי ומבודל למותג ומצד שני מייצרת תהודה ושיח אל מול הצרכנים. מקאן ואלי תמשיך להוביל ולפתח יכולות ומומחיות בנושא של תוכן, ווידאו, עבודה עם משפיעני רשת, ויצירת אינטראקציה עם צרכנים בשלל המסכים והפלטפורמות הדיגיטליות האפשריות".
מתן אברמוביץ': "אחרי לא מעט שנים של התמקדות בפיתוח תוכן דיגיטלי מצדו העיתונאי של המסך, החלטתי שהגיע הזמן לשינוי. אני רוצה להודות להנהלת בניין ודיור על 5 שנים שבהן ניתן לי החופש ליצור ולבנות יחד את אתר העיצוב המוביל בישראל. את כל זה אני לוקח איתי הלאה ומצטרף לחבורה הטובה ביותר בתחום במטרה להוביל את המחלקה להישגים נוספים וחדשים ולשים דגש על תוכן איכותי ומשמעותי, כזה שמשרת גם את הגולשים וגם את המותגים. בהזדמנות הזו אני מתכנן גם להגשים עוד חלום אישי ולבדוק איך נראים החיים שם במדבר הרחוק".
- 3.ענת 13/10/2015 16:00הגב לתגובה זובהצלחה גבר!
- 2.הואלי אימפריה 13/10/2015 12:28הגב לתגובה זוכולם כבר יודעים משו טוב טוב קורה במצפה מתן שיחקת אותה!
- אם הן לא היו (ל"ת)משהו טוב היה יכול... 15/10/2015 13:47הגב לתגובה זו
- 1.טל 13/10/2015 11:19הגב לתגובה זומכירה אותו. מקאן הרוויחו ובגדול
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
