מתן אברמוביץ'
צילום: יח"צ

יורד דרומה: מתן אברמוביץ' מונה למנהל מחלקת התוכן וסושיאל של מקאן ואלי

אברמוביץ' ששימש ב-5 השנים האחרונות כעורך אתר העיצוב בניין ודיור יעתיק את חייו עם משפחתו למצפה רמון שם ישמש כמנהל המחלקה המונה 10 עובדים.  אברמוביץ': "מצטרף לחבורה הטובה ביותר בתחום במטרה להוביל את המחלקה להישגים נוספים"
משה בנימין | (4)

מקאן ואלי, השלוחה הדיגיטלית הדרומית של קבוצת מקאן במצפה רמון ממשיכה לגייס שחקני רכש לתפקידי מפתח. המינוי האחרון לשלוחה הדרומית הוא של מתן אברמוביץ', ששימש עד לאחרונה כעורך הראשי של אתר העיצוב בניין ודיור. אברמוביץ' ישמש כמנהל מחלקת התוכן ופלטפורמות חברתיות של המשרד, המונה 10 אנשים. 

על פי הגדרת התפקיד, אברמוביץ' (33) יקבל לידיו את האחריות על ניהול הפלטפורמות החברתיות של כלל לקוחות המשרד, תוך התמקדות בפיתוח פורמטים וכלים חדשים בתוכן. ב-5 השנים האחרונות שימש אברמוביץ' כעורך הראשי של אתר העיצוב בניין ודיור, וזאת לאחר כעשור של עבודה עיתונאית בתפקידים שונים בקבוצות מדיה שונות, בהן קבוצת הארץ ומגזין טיים אאוט. לצורך התפקיד, כפי שעשו אחרים שהעתיקו את חייהם מהמרכז לדרום, אברמוביץ' יעבור יחד עם אשתו ו-2 ילדיו להתגורר במצפה רמון כבר בימים הקרובים ובתחילת נובמבר יכנס לתפקיד באופן רשמי.

 

מקאן ואלי מנהל את הפלטפורמות הדיגיטליות של למעלה מ-40 מותגים מהמובילים בישראל בינהם הונדה, המשביר לצרכן, yellow, ואניש, VEET, נורפן, לואקר, מנטוס, דאב, התעשייה האווירית, מלונות דן ואחרים. 

הדר גור אריה, מנכ"לית מקאן ואלי: "יצירת תוכן איכותי ומעניין נמצאת היום בלב העשייה של כל מותג. שם המשחק הוא אסטרטגיית תוכן חכמה שמצד אחד בונה סיפור ייחודי ומבודל למותג ומצד שני מייצרת תהודה ושיח אל מול הצרכנים. מקאן ואלי תמשיך להוביל ולפתח יכולות ומומחיות בנושא של תוכן, ווידאו, עבודה עם משפיעני רשת, ויצירת אינטראקציה עם צרכנים בשלל המסכים והפלטפורמות הדיגיטליות האפשריות".

מתן אברמוביץ': "אחרי לא מעט שנים של התמקדות בפיתוח תוכן דיגיטלי מצדו העיתונאי של המסך, החלטתי שהגיע הזמן לשינוי. אני רוצה להודות להנהלת בניין ודיור על 5 שנים שבהן ניתן לי החופש ליצור ולבנות יחד את אתר העיצוב המוביל בישראל. את כל זה אני לוקח איתי הלאה ומצטרף לחבורה הטובה ביותר בתחום במטרה להוביל את המחלקה להישגים נוספים וחדשים ולשים דגש על תוכן איכותי ומשמעותי, כזה שמשרת גם את הגולשים וגם את המותגים. בהזדמנות הזו אני מתכנן גם להגשים עוד חלום אישי ולבדוק איך נראים החיים שם במדבר הרחוק". 

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    ענת 13/10/2015 16:00
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה גבר!
  • 2.
    הואלי אימפריה 13/10/2015 12:28
    הגב לתגובה זו
    כולם כבר יודעים משו טוב טוב קורה במצפה מתן שיחקת אותה!
  • אם הן לא היו (ל"ת)
    משהו טוב היה יכול... 15/10/2015 13:47
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    טל 13/10/2015 11:19
    הגב לתגובה זו
    מכירה אותו. מקאן הרוויחו ובגדול
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.