אלי בן ברון
צילום: יח"צ

חוזר לזירה: 5 שנים לאחר שעזב את החברה, אלי בן ברון חוזר ללוקיישן

עד לאחרונה שימש כמנהל דיגיטל ושת"פים במשביר לצרכן. בלוקיישן הוא יהיה סמנכ"ל ויטפל בלקוחות אסטרטגיים ופיתוח העסקי לצד המנכ"ל איתי פז
משה בנימין | (6)

5 שנים לאחר שסיים את דרכו בחברת המדיה לוקיישן, אלי בן ברון משלים מעגל וחוזר לחברה כסמנכ"ל. במסגרת תפקידו ב'לוקיישן', יטפל בן ברון בלקוחות האסטרטגיים של החברה וכן יהיה שותף לפיתוח העסקי לצד המנכ"ל איתי פז .

בשנה וחצי האחרונות שימש בן ברון כמנהל הדיגיטל ושיתופי הפעולה במשביר לצרכן. את רוב שנותיו בתעשיית הפרסום עשה בן ברון בתחום שילוט החוצות ובנוסף ללוקיישן היה גם בחברת נור סטאר מדיה.

לוקיישן, חברת ה-Indoor-media הגדולה בישראל, קיימת מעל ל-10 שנים ומחזיקה בזיכיון בלעדי לפרסום בכ-1,000 בתי קפה, מועדוני לילה, ברים, פאבים, מסעדות, מכוני כושר, סטודיו נשים ובסיסי צה"ל השונים בפריסה ארצית.

לדברי איתי פז, מנכ"ל לוקיישן, "אנו שמחים לצרף לשורותינו את אלי, שללא ספק יהווה חיזוק משמעותי למערך המכירות של החברה לצד הפיתוח עסקי עליו אנו עמלים בימים אלה".

פז הוסיף כי "אני מאמין שבתקופה הקרובה ייחשף הקהל בישראל לפלטפורמות מדיה חדשות וייחודיות שנציג".

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    קרן בן ברון 03/11/2014 18:11
    הגב לתגובה זו
    אוהבים עומר מאתן וקרן
  • 4.
    בהצלחה אוהבים עומר מאתן וקרן (ל"ת)
    קרן בן ברון 03/11/2014 17:25
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    בהצלחה יקירי (ל"ת)
    שרית 03/11/2014 15:45
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    בהצלחה חברים! (ל"ת)
    אוהד 03/11/2014 11:51
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    זיו 03/11/2014 10:27
    הגב לתגובה זו
    ברוך שובך איש יקר, בהצלחה!
  • רון 03/11/2014 11:23
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד!
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.