זיו רוזן עוזב את זכיינית ערוץ 2 'קשת' - מונה לתפקיד מנכ"ל חברת 'גוליבר'
זיו רוזן מנהל הפיתוח העסקי של זכיינית ערוץ 2 קשת, עוזב את תפקידו. הבוקר (יום א') דווחה חברת התיירות גוליבר כי רוזן מונה למנכ"ל החברה. בשלב זה טרם נמסר מי יחליף את רוזן.
בחודשים האחרונים שימש רוזן, כמנהל הפיתוח העסקי של הזכיינית, במקביל לתפקידו כמשנה למנכ"ל אתר האינטרנט של החברה, mako. ל'קשת' הוא הגיע לפני כשנה וחצי מחברת שירותי התוכן לוגיה של סלקום, שם היה המשנה למנכ"ל ואחראי על שיווק שירותי התוכן. עד לפירוקה בסתיו האחרון, היה רוזן חבר הוועד המנהל של הוועדה למדרוג באינטרנט.
אורי אלון, אחד הבעלים של גוליבר והמנכ"ל של קבוצת מרקום מסר כי "מדובר במינוי שמסמל עבורנו כניסה לעידן של יצירתיות ותעוזה בכל הקשור למסחר הקוון ולענף התיירות בישראל בפרט. יחד עם זיו 'גוליבר' תגביר את נוכחותה גם בזירות חדשניות יותר ותייצר מנועי צמיחה נוספים, בדומה למגמות המתרחשות בעולם בהם חלק גדול של חבילות התיירות נעשות דרך האונליין".
- 10.יניב 06/03/2014 13:09הגב לתגובה זוהאם רוזן מספיק חזק בנושא התפעול (יש לגוליבר מרכז טלפוני די גדול) ומצד שני האם הוא מצוי בפרטים הקטנים של מסחר באינטרנט?
- 9.יצירתי ומוכשר בטירוף. עובדי גוליבר זכו (ל"ת)עדי 03/03/2014 19:41הגב לתגובה זו
- 8.פחחח 03/03/2014 18:17הגב לתגובה זואיש עם יחסי אנוש מהגיהנום, אפס יצירתיות ובעיקר פה גדול
- 7.אין לו מושג - סיסמאות ריקות מתוכן (ל"ת)רוני 03/03/2014 15:53הגב לתגובה זו
- מרדכי שלו 03/03/2014 16:28הגב לתגובה זואם הייתי עושה השוואה בענף הכדורגל הייתי יכול לציין כי "זיו רוזן" הינו חלוץ ברמה גבוהה!!! בהצלחה לצדדים ושימותו כל הקנאים !
- 6.בחור מוכשר בטירוף, מנהל מעולה ואדם מקסים. (ל"ת)יהודה 03/03/2014 14:42הגב לתגובה זו
- 5.תותח על. אין לי ספק שתצליח גם שם (ל"ת)ירון 03/03/2014 13:39הגב לתגובה זו
- 4.גם מכירה אותו 03/03/2014 13:16הגב לתגובה זובמאקו מאושרים שהוא עזב - כבר לא היו לו סמכויות בחודשים האחרונים מרב באלגנים ופדיחות שעשה שם אני נותנת לו 5 חודשים
- 3.גוליבר שיחקו אותה. (ל"ת)טל 03/03/2014 12:35הגב לתגובה זו
- 2.רוני 03/03/2014 12:26הגב לתגובה זוהלוואי שרבים היו כמותו. משוכנעת שיצליח.
- 1.אני נותן לזה 8 חודשים, זה גדול עליו ב-3 מידות (ל"ת)מכיר אותו 03/03/2014 10:45הגב לתגובה זו

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
