הפאדיחה שלא הייתה: שלט חוצות של HOT בלבל את הגולשים - והפך לוויראלי
שלט חוצות שהצליח לבלבל את הנהגים והגולשים ברשתות החברתיות, הוא חלק ממהלך שיווקי של HOT. על השלט בצומת הכפר הירוק, הופיעה פרסומת של חברת הכבלים עם משה איבגי, בתפקידו כ"הבורר". ואולם, במקום הטקסט, הופיע הכיתוב "טקסט טקסט טקסט".
בתחום העיתונות טעות כזו מתרחשת מדי פעם עם ההורדה לדפוס, וזאת לאחר שהגרפיקאי מציין במקומות המיועדים לקרדיטים עבור תמונות וכותרות אחרות, את רצף המילים "טקסט", "כיתוב" או כל מילה אחרת, שאמורה לציין כי חסר טקסט אמיתי במקום.
מי שהעלה את התמונה לפייסבוק הוא
במקביל להצבת השלט, הודיעה HOT על קיומה של מסיבת עיתונאים ביום רביעי. האם יש קשר בין המקרים? ברור. ביום רביעי צפויה החברה להודיע על השקת מוצר חדש, ולקראת האירוע, החליטה להציב את השלט באמצעות חברת שילוט. גורם ב- HOT אמר לאייס כי מדובר בסנונית ראשונה לקמפיין רחב היקף של החברה שיעלה בקרוב, ובו ייקחו חלק כל כוכבי HOT, בהם גם כוכבי 'הבורר'.
מ-HOT בחרו בתגובה היתולית, ומסרו: "גנבנו לבורר את המילים, הם יוחזרו לו ביום רביעי הקרוב במסיבת העיתונאים של HOT. מומלץ להגיע עם שכפ"ץ".
- 9.אבי 22/03/2014 07:49הגב לתגובה זוהשרות של חברת הוט מגעיל דוחה ןומתחת לכל ביקורת צריך להעלים את הוט בגלל היחס המזלזל שלהם ללקוחות אייכס
- 8.נקרענו (ל"ת)קולד 13/03/2014 00:14הגב לתגובה זו
- 7.עולבי 07/03/2014 21:58הגב לתגובה זוזה עלוב
- 6.מישהו מישהו 03/03/2014 11:45הגב לתגובה זולפני חודשיים. http://www.pitria.com/stripes-aviv-gefen-fail
- 5.סתאאם בדקנו גריד חדש. למי איכפת?! (ל"ת)ראובני 02/03/2014 18:59הגב לתגובה זו
- 4.עאלק טעות בטח משרד הפרסום יצר בזזז. משרד פחחח (ל"ת)איש הפח 02/03/2014 18:20הגב לתגובה זו
- 3.אייל 02/03/2014 17:51הגב לתגובה זולא מצחיק
- 2.גדול! (ל"ת)בני 02/03/2014 17:28הגב לתגובה זו
- 1.נשמע פיקטיבי (ל"ת)מני 02/03/2014 17:03הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
