לתגובתכם אודה: רשת 'Care שירותי רפואה' שכרה את שירותי ארד תקשורת
חברת Care שירותי רפואה המפעילה רשת המרפאות להסרת משקפיים בלייזר ולטיפולים אסתטיים, שכרה את שירותיו של משרד ארד תקשורת - כך נודע לאייס. עד כה התנהלה החברה ללא משרד יחסי ציבור, ואף ללא דובר אין-האוס.
ההחלטה לשכור משרד יח"צ נובעת ממאמציה של החברה להעמיק את חשיפתה התקשורתית, לנוכח תכנית להתרחבות בשנת 2014, הצטיידותה של החרה בטכנולוגיות חדישות וחשיפת שירותים נוספים. רק לאחרונה מיתגה החברה את כל שירותיה הפרטיים תחת המותג Care Laser.
רשת Care Laser כוללת 11 סניפים בפריסה ארצית. פעילות הרשת מחולקת ל-2 חטיבות עיקריות: VISION - טיפולי לייזר מתקדמים לתיקון ראיה והסרת משקפיים, וחטיבת אסתטיקה המציעה בעיקר טיפולי הסרת שיער במכשירי לייזר.
מנכ"ל Care שירותי רפואה גור מינצר, אישר את הפרטים, ומסר: "אנו מבינים את חשיבות התקשורת והיותה כלי מרכזי להשגת מטרותינו, וכדי להנגיש עצמנו לתקשורת, בחרנו במשרדו של אייל ארד וצוותו, משרד אמין, מקצועי וסולידי שמתאים לאופייה והתנהלותה של חברתנו".
- 5.מאיר בוקאי 20/01/2014 13:03הגב לתגובה זומנסיון אישי ומקצועי של עבודה משותפת עם גור כמשרד הפרסום שלו - איש מדהים, אמין ואיכותי. ברכות לארד תקשורת. מתי ילמדו לפרגן קצת במדינה הזו...
- 4.תתחדשו :) (ל"ת)אליעזר 20/01/2014 00:46הגב לתגובה זו
- 3.איזו כותרת - כאילו קיבלו את גוגל :))))))))))) (ל"ת)הלו תרגיעו שם 19/01/2014 21:44הגב לתגובה זו
- 2.עמי 19/01/2014 20:45הגב לתגובה זוhttps://www.facebook.com/gurmunzer?fref=ts
- 1.זה לכל היותר אייטם ל"המקבץ" (ל"ת)ראוכמן 19/01/2014 18:46הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
