תקציב תוסס: תיק היח"צ של חברת סודהסטרים ישראל התקבל בדבי תקשורת
משרד יחסי הציבור דבי תקשורת קיבל לידיו את תקציבה של סודהסטרים ישראל, שטופל עד כה במשרדו של זאביק דרור.
יצרנית המערכות להכנת משקאות מוגזים, שנוסדה לפני עשרות שנים בישראל, ובשנים האחרונות עברה תקופה לא קלה, חזרה בשנה האחרונה לתודעה עם פריצה לקהלים הרחבים בארה"ב ובאירופה.
נכון לימים אלה, סודהסטרים מנהיגה שורת צעדים אסטרטגיים שכוללים בין היתר, את מינויו של אפי אשל כמנכ"ל החברה בישראל, ואת הכנסתו האמורה של דבי תקשורת למערך התקשורתי. המסר היחצני שהחברה רוצה להעביר הוא התמקדות בעולם תוכן חדשני, ירוק וייחודי.
כפי שדווח ב-Bizportal,
משה דבי, הבעלים של דבי תקשורת, מסר: "אני שמח על שיתוף הפעולה החדש. סודהסטרים מוכיחה כי יש אלטרנטיבה טובה יותר בשוק למשקאות המבוקבקים. מדובר בחברה שכבשה בסערה את השוק האירופאי והאמריקאי ואין לי ספק שזה רק עניין של זמן עד שהתופעה תתרחש בישראל".
- 1.המשרד הכי טוב! שיהיה בהצלחה (ל"ת)15/04/2012 14:57הגב לתגובה זו
- נעים לראות משרדים מצליחים (ל"ת)בהצלחה 15/04/2012 15:11הגב לתגובה זו