תקציב תוסס: תיק היח"צ של חברת סודהסטרים ישראל התקבל בדבי תקשורת

יצרנית המערכות להכנת משקאות מוגזים, שחזרה באחרונה לתודעה, פרצה בארה"ב ובאירופה. כיום מוצריה משווקים בכ-50 אלף חנויות ב-42 מדינות
דפנה פלס | (2)

משרד יחסי הציבור דבי תקשורת קיבל לידיו את תקציבה של סודהסטרים ישראל, שטופל עד כה במשרדו של זאביק דרור.

יצרנית המערכות להכנת משקאות מוגזים, שנוסדה לפני עשרות שנים בישראל, ובשנים האחרונות עברה תקופה לא קלה, חזרה בשנה האחרונה לתודעה עם פריצה לקהלים הרחבים בארה"ב ובאירופה.

* לדף הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

נכון לימים אלה, סודהסטרים מנהיגה שורת צעדים אסטרטגיים שכוללים בין היתר, את מינויו של אפי אשל כמנכ"ל החברה בישראל, ואת הכנסתו האמורה של דבי תקשורת למערך התקשורתי. המסר היחצני שהחברה רוצה להעביר הוא התמקדות בעולם תוכן חדשני, ירוק וייחודי.

כפי שדווח ב-Bizportal, במהלך הרבעון הרביעי של השנה שעברה גדלו הכנסות החברה ב-32% ל-66.1 מיליון אירו. בנוסף דווח, כי לאורך 2011 כולה צמחו ההכנסות ב-39% ל-222.7 מיליון אירו ואילו הרווח הנקי המתואם הסתכם ב-25.3 מיליון אירו. נכון להיום, מוצריה של סודהסטרים מיוצאים מישראל ל-42 מדינות שונות ומשווקים בכ-50 אלף חנויות.

משה דבי, הבעלים של דבי תקשורת, מסר: "אני שמח על שיתוף הפעולה החדש. סודהסטרים מוכיחה כי יש אלטרנטיבה טובה יותר בשוק למשקאות המבוקבקים. מדובר בחברה שכבשה בסערה את השוק האירופאי והאמריקאי ואין לי ספק שזה רק עניין של זמן עד שהתופעה תתרחש בישראל".

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    המשרד הכי טוב! שיהיה בהצלחה (ל"ת)
    15/04/2012 14:57
    הגב לתגובה זו
  • נעים לראות משרדים מצליחים (ל"ת)
    בהצלחה 15/04/2012 15:11
    הגב לתגובה זו