BelleMode ראשון בעידן מוטו תקשורת: מאיה פולק מונתה לעורכת הראשית

הגיליון הקרוב יופץ בפברואר. מינויים נוספים: לילך כהן סגנית, נדב אליהו עורך אופנה, ונטע קרצו-נייגר עורכת מדורים. הערכות: שווי העיתון 4 מיליון ש'
אלכסנדר כץ | (11)

מאיה פולק מונתה לעורכת הראשית של מגזין האופנה BelleMode. בעברה הייתה פולק העורכת הראשית של 'קוסמופוליטן', עורכת ראשית משותפת של השבועון 'ג'רוזלם פוסט לייט' וכן כתבה במשך השנים לעיתונים ולאתרים שונים, בהם TheMarker, פורבס, מוסף הארץ, העיר, אונלייף ו-MAKO.

הגיליון הראשון בעריכתה של פולק יראה אור בתחילת חודש פברואר. יהיה זה הגיליון ראשון בעידן קבוצת מוטו תקשורת, שחתמה לאחרונה על הסכם שותפות עם איש העסקים ג'קי בן זקן, שייסד את העיתון לפני כשנה וחצי, ומאז נקלע העיתון לתסבוכות כאלה ואחרות.

BelleMode מופץ ביותר מ-40 אלף עותקים, ועל פי עסקת השותפות בין מוטו לבן זקן, שוויו מוערך בכ-4 מיליון שקלים. בעתיד יתרחב המגזין גם לגרסה דיגיטלית ותושק אפליקציה לאייפד ולאייפון. קבוצת מוטו תקשורת צופה קצב גידול של למעלה מ-25 אלף מנויים בשנה הקרובה.

נוסף על פולק, מונו עורכים וכתבים נוספים לצוות מערכת BelleMode: לילך כהן מונתה לסגנית העורכת, אחרי ששימשה שימשה כעורכת האופנה של BelleMode מיום הקמתו; נדב אליהו מונה לעורך האופנה והוא אחראי על כל הפקות המערכת במוטו תקשורת במסגרת תפקידו כארט-דיירקטור של הקבוצה; נטע קרצו-נייגר תהיה עורכת המדורים במגזין, והיא העורכת הראשית של אתר הלייף סטייל של קבוצת מוטו תקשורת I-Feel.

בין הכותבים שייקחו חלק במגזין BelleMode: דנה קסלר, חגית גינזבורג, סנדרה רינגלר, שלי גפני, זהר פורמן, הבלוגרית מיראל דושנסקי, נדב פינק ואחרים.

תגובות לכתבה(11):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 9.
    אחת שיודעת 02/02/2012 01:39
    הגב לתגובה זו
    בחורה נדירה
  • 8.
    אחד שעבד שם 31/01/2012 15:35
    הגב לתגובה זו
    40 אלף עותקים זה מה שאמרו לנו להגיד - אבל האמת המרה היא 5000 עותקים שחצי מהם שכבו בקניון ארנה ולא הופצו בשום מקום
  • 7.
    אירית פוירמן אליהו 29/01/2012 23:39
    הגב לתגובה זו
    ברכות והצלחה למגזין החדש , קיבלתם את העורך אופנה הכי מוכשר ומדהים שיש, נדב אליהו...
  • 6.
    רונן 29/01/2012 17:48
    הגב לתגובה זו
    נו באמת. אם יש 10,000 זה נס. מתוכם 30% מחולקים חינם. ואיך הגיעו ל 4- מיליון . העיקר לזרוק מספרים...
  • 5.
    שרון 29/01/2012 14:45
    הגב לתגובה זו
    לא ברור לי איך האיש היבש והלא מוכשר הזה הוא העורך הראשי שם. העיתונות היום כל כך בינונית. ואמיר שוורץ הוא מלך הבינוניות
  • 4.
    חובבת 29/01/2012 14:00
    הגב לתגובה זו
    ב ה צ ל ח ה
  • 3.
    מקלוהן 29/01/2012 13:52
    הגב לתגובה זו
    חשבתי שכבר ראיתי מגזינים גרועים אבל מסתבר שהמציאות עולה על כל דימיון והדבר הזה מצליח להוכיח שיש תהומות חדשים ועד כמה חבל על העצים שישמשו לעשיית הנייר ,עדיף כבר היה לעשות מהם נייר טואלט
  • גב' 29/01/2012 14:02
    הגב לתגובה זו
    הגליון - יהיה חדש במתכונת אחרת, נא לא להתלהם.
  • 2.
    כל הכבוד לנטע. ממש בחורה מוכשרת (ל"ת)
    א.ש 29/01/2012 13:50
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    יוסי 29/01/2012 12:52
    הגב לתגובה זו
    יש מחליף לאס בי סי.קונה הכל 25,000 מנויים בשנה?????? חשבתי שבאייס יש משהוא שמבין משהוא בתקשורת ולא פקידים שמעתיקים קומינקטים
  • עוגי 29/01/2012 14:49
    הגב לתגובה זו
    והמון ברכות לבת שבע העורכת הראשית לשעבר, המוכשרת כל כך עד שלא מצאו לה מקום במגזין החדש.....
מאי האח הגדולמאי האח הגדול
שובר קופות

כמה מרוויח האח הגדול והאם זה חבל ההצלה של רשת 13?

האח הגדול מחזיק את רשת 13 בחיים עם רייטינג והכנסות גבוהות, אבל כשהעונה תסתיים הערוץ יחזור להפסדים כבדים; מחכים למשקיע ומה קורה בקשת?

בן פלמון |
נושאים בכתבה האח הגדול

רשת 13 במצוקה גדולה. הבעלות החולפה, הטייקון לן בלווטניק כבר לא יזרים כספים (מעבר למה שהזרים שיספיקו עד סוף השנה), והמנכ"ל שבעצם קיבל את השליטה והאחריות על הערוץ,  אמיליאנו קלמזוק מחפש משקיעים. הערוץ מפסיד בשנה מעל 120 מיליון שקל, ועם הפיטורים והצמצומים, זה כנראה ירד למתחת ל-100 מיליון שקל ועדיין, מדובר בסכום משמעותי. מעבר לזה, כדי להפוך את ההפסד לרווח, צריך השקעה של כמה מאות מיליונים בתוכניות חדשות והגדלת הרייטינג.  

הערוץ סבל מירידה ברייטינג בשנתיים האחרונות, עד שהתחילה התוכנית - "האח הגדול" בחודש מאי. תוכנית הריאליטי היא תמיד בלוקבסטר, אבל השנה היא הרבה מעל השנים הקודמות, היא חבל הצלה ענק לערוץ שמצליח לצוף בחודשים האלו. אבל הערוץ צריך הרבה יותר מכמה חודשים. הוא צריך למנף את החודשים המוצלחים להכנסת משקיעים. בינתיים זה לא מצליח, והשאלה היא אם בחודשים האלו לא נודע על משקיע מה יהיה בהמשך ולמה שמשקיעים ייכנסו כשהרייטינג יחזור לצלול?  יש שיחות, יש מתעניינים, רק שאין מישהו שבאמת רוצה בכל הכוח. כוכבי הערוץ מחפשים טייקון שישקיע ועוברים בין עשירי הארץ, רביב דרוקר שלא רוצה לאבד את ביצת הזהב (מרוויח מעל 3 מיליון שקל בשנה מהפקות ותוכניות לערוץ) היה במספר פגישות כדי לעניין עשירים, הוא ואחרים מקבלים תשובות שליליות או היסוסים גדולים. 


אם לא יגיע המשיח, הערוץ יצטרך לשנות את תמהיל התוכניות, להיות יותר "ראשים מדברים" - תוכניות בלי הפקה גדולה, אלא בעיקר מראיינים ומרואיינים שמדברים באולפן. זה זול ביחס לתוכניות ריאליטי והפקות בכלל, ולא תמיד זה רע יותר - יש תוכניות כאלו שמצליחות להביא רייטינג טוב. במקביל, הם יצטרכו לנסות למצוא את האח התאום של "האח הגדול". אם האח הגדול היה יכול להימתח עוד שלושה חודשים - המצב היה נהדר, אם ימצאו תוכנית שתצליח להתקרב לרייטינג של האח הגדול, הערוץ יוכל כנראה לשרוד.   


              תרצה כהן, האח הגדול


המספרים מאחורי האח הגדול 

האח הגדול היא תוכנית מרוויחה. על פי ההערכות הרווח לעונה הנוכחית יסתכם במעל 30 מיליון שקל, אחרי כל ההוצאות. לתקופה של 4 חודשים  זה מצוין. התוכנית, שזו עונתה ה-15, והושקה במאי האחרון בהפקת אנדמול שיין, רושמת רייטינג ממוצע של 17%-22% ומאות אלפי צופים בכל פרק, כשהיא מנצחת תוכניות מתחרות כמו "רוקדים עם כוכבים" בקשת 12 ו"הפטריוטים" בערוץ 14. הרייטינג של התוכנית נוזל לתוכניות שאחריה ומשפר את מצבם ביחס לרצועות בערוצים 12 ו-13 והוא גם מביא קהל לערוץ שצופה בתוכניות שלפיה, החדשות של הערוץ התרוממו בחודשיים האחרונים אחרי שהיו בקריסה. יש לתוכנית השפעה כוללת על הערוץ כולו.  

מאי האח הגדולמאי האח הגדול
שובר קופות

כמה מרוויח האח הגדול והאם זה חבל ההצלה של רשת 13?

האח הגדול מחזיק את רשת 13 בחיים עם רייטינג והכנסות גבוהות, אבל כשהעונה תסתיים הערוץ יחזור להפסדים כבדים; מחכים למשקיע ומה קורה בקשת?

בן פלמון |
נושאים בכתבה האח הגדול

רשת 13 במצוקה גדולה. הבעלות החולפה, הטייקון לן בלווטניק כבר לא יזרים כספים (מעבר למה שהזרים שיספיקו עד סוף השנה), והמנכ"ל שבעצם קיבל את השליטה והאחריות על הערוץ,  אמיליאנו קלמזוק מחפש משקיעים. הערוץ מפסיד בשנה מעל 120 מיליון שקל, ועם הפיטורים והצמצומים, זה כנראה ירד למתחת ל-100 מיליון שקל ועדיין, מדובר בסכום משמעותי. מעבר לזה, כדי להפוך את ההפסד לרווח, צריך השקעה של כמה מאות מיליונים בתוכניות חדשות והגדלת הרייטינג.  

הערוץ סבל מירידה ברייטינג בשנתיים האחרונות, עד שהתחילה התוכנית - "האח הגדול" בחודש מאי. תוכנית הריאליטי היא תמיד בלוקבסטר, אבל השנה היא הרבה מעל השנים הקודמות, היא חבל הצלה ענק לערוץ שמצליח לצוף בחודשים האלו. אבל הערוץ צריך הרבה יותר מכמה חודשים. הוא צריך למנף את החודשים המוצלחים להכנסת משקיעים. בינתיים זה לא מצליח, והשאלה היא אם בחודשים האלו לא נודע על משקיע מה יהיה בהמשך ולמה שמשקיעים ייכנסו כשהרייטינג יחזור לצלול?  יש שיחות, יש מתעניינים, רק שאין מישהו שבאמת רוצה בכל הכוח. כוכבי הערוץ מחפשים טייקון שישקיע ועוברים בין עשירי הארץ, רביב דרוקר שלא רוצה לאבד את ביצת הזהב (מרוויח מעל 3 מיליון שקל בשנה מהפקות ותוכניות לערוץ) היה במספר פגישות כדי לעניין עשירים, הוא ואחרים מקבלים תשובות שליליות או היסוסים גדולים. 


אם לא יגיע המשיח, הערוץ יצטרך לשנות את תמהיל התוכניות, להיות יותר "ראשים מדברים" - תוכניות בלי הפקה גדולה, אלא בעיקר מראיינים ומרואיינים שמדברים באולפן. זה זול ביחס לתוכניות ריאליטי והפקות בכלל, ולא תמיד זה רע יותר - יש תוכניות כאלו שמצליחות להביא רייטינג טוב. במקביל, הם יצטרכו לנסות למצוא את האח התאום של "האח הגדול". אם האח הגדול היה יכול להימתח עוד שלושה חודשים - המצב היה נהדר, אם ימצאו תוכנית שתצליח להתקרב לרייטינג של האח הגדול, הערוץ יוכל כנראה לשרוד.   


              תרצה כהן, האח הגדול


המספרים מאחורי האח הגדול 

האח הגדול היא תוכנית מרוויחה. על פי ההערכות הרווח לעונה הנוכחית יסתכם במעל 30 מיליון שקל, אחרי כל ההוצאות. לתקופה של 4 חודשים  זה מצוין. התוכנית, שזו עונתה ה-15, והושקה במאי האחרון בהפקת אנדמול שיין, רושמת רייטינג ממוצע של 17%-22% ומאות אלפי צופים בכל פרק, כשהיא מנצחת תוכניות מתחרות כמו "רוקדים עם כוכבים" בקשת 12 ו"הפטריוטים" בערוץ 14. הרייטינג של התוכנית נוזל לתוכניות שאחריה ומשפר את מצבם ביחס לרצועות בערוצים 12 ו-13 והוא גם מביא קהל לערוץ שצופה בתוכניות שלפיה, החדשות של הערוץ התרוממו בחודשיים האחרונים אחרי שהיו בקריסה. יש לתוכנית השפעה כוללת על הערוץ כולו.