דו"חות טאואר בחוץ: הכנסות שיא של 355 מיליון דולר ברבעון השלישי

חברת השבבים ממגדל העמק עקפה את תחזית הרווח למניה. המניה נופלת עם חידוש המסחר
 |  (44)
ראסל אלוונגר, צילום: גטי אימג'ס
חברת השבבים ממגדל העמק עושה זאת שוב. טאואר הדואלית (סימול: TSEM) מדווחת היום על מכירות שיא לרבעון השלישי של השנה בסך 355 מיליון דולר. מדובר בעלייה של 9% לעומת הרבעון המקביל אשתקד, ובדומה לתחזיות המוקדמות של האנליסטים.
מניית טאואר +0.75% טאואר 7,350 +0.75% טאואר בסיס:7,295 פתיחה:7,300 גבוה:7,373 נמוך:7,292 תמורה:9,442,418 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מאבדת 4.5% במחזור הגדול בשוק ברקע לדו"חות וזאת אחרי ראלי של מעל 50% במניה מתחילת השנה לשיא רב שנתי.
בשורה התחתונה, הרווח נקי ברבעון השלישי הסתכם ב-55 מיליון דולר, או 56 סנט למניה· - מעל הטווח העליון של תחזיות האנליסטים לרווח של 54 סנט למניה. הרווח הנקי המתואם ברבעון הסתכם ב-61 מיליון דולר, עלייה של 24% בהשוואה ל-49 מיליון דולר ברבעון השלישי של שנת 2016.
הרווח הגולמי והתפעולי ברבעון השלישי הסתכמו ל-89 מיליון דולר ו-55 מיליון דולר, בהתאמה, בהשוואה ל-81 מיליון דולר ו-49 מיליון דולר ברבעון השלישי של שנת 2016.
ה-EBITDA ברבעון הסתכמה ברמת שיא של 109 מיליון דולר, או 31% מהמכירות, בהשוואה ל-EBITDA בסך 97 מיליון דולר ברבעון השלישי של שנת 2016.
עם צמיחת המכירות במפעלי הייצור ביפן, TPSCo הגיעה לרמת רווחיות שמובילה לתשלום תמלוגים לחברות המחזיקות טאואר-ג'אז ופנסוניק. הוצאות תמלוגים אלה הביאו לעלייה בעלות המכר, ירידה בהוצאות המסים וירידה בחלק המיעוט ברווח, והסתכמו לגידול ברווח הנקי, כפי שמשתקף ברווח הנקי התוספתי אשר עלה בשיעור של 55% מהעלייה במכירות בהשוואה לרבעון השני של שנת 2017.
תזרים המזומנים החופשי (FCF) הסתכם ברמת שיא של 62 מיליון דולר, אשר מורכב מתזרים מזומנים חיובי מפעילות שוטפת ברמת שיא בסך 104 מיליון דולר והשקעה ברכוש קבוע, נטו בסך 42 מיליון דולר. תזרים המזומנים החופשי ברבעון זה כלל תקבול בסך 18 מיליון דולר, נטו מ-Tacoma בהקשר למפעל 8 אינץ החדש ב-Nanjing, סין. פעילויות תזרים המזומנים העיקריות האחרות ברבעון כללו פירעון הלוואות בסך 16 מיליון דולר והשקעות בניירות ערך סחירים בסך 50 מיליון דולר.
בתוך כך, טאואר סיפקה תחזית להמשך לפיה ברבעון הרביעי של השנה המכירות יגיעו ל-358 מיליון דולר, עם טווח תחזית של 5% כלפי מעלה או מטה, ובכך יעלו המכירות השנתיות של 2017 בשיעור של 11% לעומת 2016 וישקפו צמיחה אורגנית של 20%. זאת, בדומה לממוצע תחזיות האנליסטים בשוק.
ראסל אלוואנגר, מנכ"ל טאואר: "אנו שמחים לראות צמיחה הן במכירות והן ברווח הנקי, כאשר שעור הגידול ברווח הנקי גבוה אף יותר משעור הצמיחה במכירות, עובדה שבזכותה אנו מצליחים לייצר ערך תוספתי עבור לקוחות החברה ובעלי המניות שלה. במהלך החודשים האחרונים, הודענו על שתי עסקאות שיזמנו בסין מתוך מספר יוזמות בסין, כמו גם על מספר פעילויות חשובות בשוק הרכב לרבות הטכנולוגיות שאנו מציעים ושיתופי פעולה עם לקוחות מובילים. פעילויות אלה, בשילוב עם פיתוחים אסטרטגיים נוספים עם לקוחות החברה, שכוללים מספר טכנולוגיות פורצות דרך, מחזקים את המיצוב שלנו בשוק האנלוגי, מספקים יתרון תחרותי עבור לקוחותינו ומשמרים את מעמדנו כיצרנית השבבים המובילה בטכנולוגיות ייחודית".
תגובות לכתבה(44):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 29.
    טאואר
    הכריש 07/11/2017 21:57
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בארהב היא הגיעה ל 652 דולר שיא...1900 אחוז לשיא.........טאואר לפי דעתי 90 דולר זה היעד עד 2020..אישית מחזיק במניה ..בהצלחה לטאואר..
    סגור
  • 28.
    טאואר
    משה 07/11/2017 17:07
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לכל המגיבים הבכיינים אני חזק בטאואר והיום קניתי עוד הרבה בירידות החדות אז תבכו ואל תתבאסו טאואר יורדת זה אומר לחזק לחזק לחזק ולהנות ״אין אין אין חגיגה בלי טאואר בתיק ההשקעות שלך״
    סגור
  • 27.
    היום תסיים חיובית, לא לדאוג (ל"ת)
    ספרטקוס 07/11/2017 14:15
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 26.
    לסתומים שמוכרים חחח
    דניאל 07/11/2017 13:53
    הגב לתגובה זו
    11 2
    לכל השפנים והסתומים שמוכרים עוד תאכלו את הכובע.
    סגור
  • שמכר אתמול את הכל ב300.000 שקל
    סתום 07/11/2017 14:10
    הגב לתגובה זו
    1 3
    ועבר לשורט 200.000 שקל. 100.000עבר לפיקדון נושא ריבית.
    סגור
  • לסתום
    לסתום 07/11/2017 17:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נו איך השורט עבד או שגם כאן אכלת אותה??? כבר אמרנו סתום לא?
    סגור
  • לסתום...
    דניאל 07/11/2017 14:25
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אם מכרת ב300 אלף אז אני אסטרונאוט חחח תאכל את הלב ותמשיך למכור.
    סגור
  • 25.
    לא להיבהל, מימושים
    ליאור 07/11/2017 13:44
    הגב לתגובה זו
    6 1
    בעלי העניין מממשים רווחים כעת, המניה תמשיך לעלות ותגיע ל 40 $ בקרוב
    סגור
  • לליאור המבטיח בלי כיסוי
    יק 07/11/2017 14:13
    הגב לתגובה זו
    1 3
    מוכן למכור לך המחיר 35 כאן ועכשיו חצי מליון שקל. הולך?
    סגור
  • צודק. אל תשמע לי. תמכור
    ליאור 07/11/2017 16:13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חחחח...
    סגור
  • טען עוד
  • 24.
    לא ברור למה המנייה נופלת ?
    בני יוסף 07/11/2017 12:50
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מעניין מה היה קורה למנייה אם היו מפספסים בדווחות ?
    סגור
  • 23.
    ראסל, מ מאחלת לך שתמשיך לחייך כל הזמן
    אחת שמבינה א 07/11/2017 12:10
    הגב לתגובה זו
    5 4
    נצלו את הירידות בטאואר ותקנו קנו ותהנו!
    סגור
  • לאחת
    יק 07/11/2017 14:14
    הגב לתגובה זו
    1 4
    יענו ראסל חבר שלך או סחבק.
    סגור
  • לאחת ש
    בובי 07/11/2017 14:31
    הגב לתגובה זו
    0 4
    מה עם ברכות לעפר אליהו מנכל מגדל שהומלצה בסביבתך לפני שנה ב540? אישית קבלי הצעה של פעם בחיים...טאוטר גמרה את הסייקל שלה. זמנה לנוח תוך כדי ירידות.
    סגור
  • 22.
    למה יורדת?
    רפי 07/11/2017 12:02
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מימושים? סך הכל דוחות טובים מאוד צמיחה משוגעת מקווה שבוול סטריט יתקנו למעלה
    סגור
  • 21.
    יורדת כנראה בגלל התחזית לרבעון הבא....
    מגדל 07/11/2017 11:59
    הגב לתגובה זו
    2 3
    ציפו ממנה ליותר ברבעון הרביעי
    סגור
  • 20.
    מניית טאואר רחוקה 810% משיא כל הזמנים !
    יובל נשיא 07/11/2017 11:45
    הגב לתגובה זו
    4 4
    למערכת ביזפורטל הנכבדה,יש לכם אתר כלכלי מכובד מאוד,הערתי לכם בעבר ולא הפנמתם את ההערה ,היצמדו לאמת ולעובדות,טאואר אינה בשיא כל הזמנים,צפו בגרף המנייה בגוגל פייננס ויסתבר לכם שבשנת 2002 המנייה עמדה על שער של כמעט 1000 ש"ח למנייה וכיום ערכה כ 110 ש"ח,דהיינו כדי להגיע לשיא נדרשת ממנה עלייה של עוד כ 810% !!! באפשרותכם לאמת זאת גם עם מנתח הגרפים מר אייל גורביץ,אז בבקשה בהול תקנו בכתבה את המעוות ,כי לאמת יש חשיבות עליונה, כי במסר המוטעה אתם גורמים למשקיעים פחד גבהים בלתי מוצדק שגורם לירידות במנייה כפי שאנו רואים היום ולנזק כלכלי בגין כך !
    סגור
  • יובל צודק
    מושון 07/11/2017 15:02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    במקרה יש לי את המניה מ2004 ואני מופסד 91%. ואני הסביר בשנת 2008 החברה הגיע לשווי של כ30 מיליון לאחר אין סוף דילולים ולבסוף גם ספליט הפוך שווי החברה הגיע לאחר הספליט 1/15 לשער של 9 דולר המשיך לרדת עד לכ5 דולר ובשנת 2009 עם עסקת פנסוניק. זה היה בשישי בערב 12/2013 עם עיסקת פנסוניק שהמניה קפצה כ45%.מי שהשקיע משנת 2009 עשה קופה מי שהשקיע מילפני מופסד
    סגור
  • כתבת שטויות. אלו לא אותם המניות מאז הן פוצלו.
    סמיון 07/11/2017 13:20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מה שיש לבחון זה את שווי של החברה. ולא ערך של מניה בודדת.
    סגור
  • בדקתי בכמה מקורות ואתה טועה.המנייה נמצאת בשיא כל הזמנים
    רונן 07/11/2017 12:59
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מאז אפריל 2016 המנייה טסה כמעט פי 2.5 לעומת שוויה של היום. ואם הולכים אחורה בשנים העליה של המנייה עוד יותר מרשימה. לדעתי היום זו הזדמות לקנות אותה
    סגור
  • אתה טועה.בדקתי בכמה מקומות והמנייה נמצאת בשיא כל הזמנים
    רונן 07/11/2017 12:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    באפריל 2016 ,שנה ו7 חודשים, המנייה הייתה בערך שקלי של 4570 לעומת היום (למרות הירידה של כ-4 אחוז) 10980 .תעשה חשבון פשוט : ז.א. כמעט פי 2.5 יותר
    סגור
  • אסביר לך מה קרה לפני שתחזור על טעותך בעתיד
    אבי3 07/11/2017 12:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    , בשנה שאתה מדבר עליה טאואר עשתה מה שנקרא פיצול מניות, זה אומר שמחיר המנייה יורד באופן מלאכותי אבל יש יותר מניות לחברה ככה שאין הבדל בשווי החברה(מחיר מנייה כפול מספר מניות שווה שווי חברה) ולכן זה נראה כאילו המנייה ירדה מה שלא נכון.אם תשים לב ותיכנס למניית נייק באותו אתר תראה שלפני שנתיים לדעתי היא ״ירדה״ חמישים אחוז מה שלא קרה במציאות כמובן.תודה והמשך יום טוב
    סגור
  • 19.
    תן הסבר
    שואל 07/11/2017 11:44
    הגב לתגובה זו
    4 0
    בן סימון..תן הסבר..התפקיד שלך לא רק לדווח כי את מה שאתה אומר אנחנו רואים..תשאל ותחקור את מי שצריך שיסביר מה קרה...זה התפקיד שלך
    סגור
  • 18.
    לא ברור...........
    דניאל 07/11/2017 11:42
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מה קורה כאן? דיווחים טובים.צפי טוב מה נסגר עם המשקיעים המטומטמים??????
    סגור
  • 17.
    מה קורה למניה השתגעה
    זיו 07/11/2017 11:41
    הגב לתגובה זו
    4 0
    למה יורדת בצורה כזאת מה קרה לה???
    סגור
  • 16.
    למי ששואל על הירידות ככל הנראה תיקון מעליות של 50% (ל"ת)
    אבי3 07/11/2017 11:36
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 15.
    מה התחזית לעתיד. אולי פה הבעיה (ל"ת)
    byroni 07/11/2017 11:28
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 14.
    אין אין חגיגה ...... (ל"ת)
    למשה-טאואר 07/11/2017 11:24
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 13.
    חלם..פשוט חלם
    מומחה לחלם 07/11/2017 11:24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רק בבורסה שלנו יכול להיות דבר כזה..אפילו חכמי חלם צוחקים
    סגור
  • 12.
    שווה לקנות עכשיו (ל"ת)
    אני 07/11/2017 11:23
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • 11.
    למה נופלת?
    מיכל 07/11/2017 11:16
    הגב לתגובה זו
    3 0
    איפה כל החכמים שיסבירו למה אחרי הודעה כל כך טובה בחידוש המסחר היא נופלת? מה קורה כאן.....נו..נראה אתכם חכמים
    סגור
  • טאואר
    דב 07/11/2017 13:10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יורדת כי ציפו לרווח יותר גדול.הרווח שהציגה מתאימה ל30% עליה בשנה אבל המניה עלתה כבר 50% ולכן יורדת.תירד עוד 10% תקנה ואז תרוויח.
    סגור
  • 10.
    מניה מעולה!!! (ל"ת)
    אייל 07/11/2017 11:14
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור
  • 9.
    למה יורדת? מה ההיגיון? הדוח מעולה
    ירוני 07/11/2017 11:14
    הגב לתגובה זו
    12 0
    הסבר?
    סגור
  • רוצים לממש (ל"ת)
    איגלו 07/11/2017 12:01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 8.
    אז למה יורדת... (ל"ת)
    ??? 07/11/2017 11:14
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 7.
    היי איזה מניה חבל על הזמן
    בורסאי 07/11/2017 11:08
    הגב לתגובה זו
    7 0
    היי טאואר השנה נתנה מה שלא זכיתי להרבה זמן .
    סגור
  • 6.
    טאואר
    משקיע 07/11/2017 11:08
    הגב לתגובה זו
    6 3
    למה יורדת?!?!?!?!
    סגור
  • תשאל את משה הרמאי
    למשקיע 07/11/2017 12:09
    הגב לתגובה זו
    1 3
    אין אין חגיגה בלי בלי ....ירידות
    סגור
  • 5.
    עד לפני שנה נובה לא זזה..מכרתי ואז טסה... (ל"ת)
    :) 07/11/2017 10:57
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 4.
    קדימה
    יודע דבר 07/11/2017 10:55
    הגב לתגובה זו
    5 2
    מזמן אמרתי שהמניה טובה....נותן בה אימון מלא
    סגור
  • 3.
    רק שלא יסדר אותנו כמו נובה בהצלחה (ל"ת)
    shoon 07/11/2017 10:52
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    טאואר ו נובה מהמניות הטובות בחמש השנים האחרונות (ל"ת)
    מאיר 07/11/2017 10:46
    הגב לתגובה זו
    13 0
    סגור
  • 1.
    ממשיכים לתת בראש, 40$ בקרוב
    ליאור 07/11/2017 10:41
    הגב לתגובה זו
    16 1
    כל הכבוד לראסל ולחברה ממשיכים בצמיחה בהצלחה לכל המשקיעים!
    סגור