מה קרה ל"כוכבי מכבי פ"ת" שנמכרו במיליונים ואיפה ישחק סולומון?
תאי בריבו לא כבש כבר זמן רב. ליתר דיוק, 10 הופעות בקבוצתו פילדלפיה לא הספיקו לו כדי למצוא את הרשת. הלילה (בין רביעי לחמישי) בריבו וקבוצתו הפסידו 3:4 לסינסינטי, אבל הבצורת הארוכה הסתיימה והוא כבש צמד. זה קרה כאשר השווה את התוצאה בבעיטה מהאוויר, סמוך למחצית, ל-1:1. בהמשך בריבו הבקיע דקה אחת עמוק בתוספת הזמן של המשחק, אבל עשר דקות בתוך התוספת, קבוצתו הפסידה והשערים לא תורגמו לנקודות.
חוזר לעצמו. עבדה (טוויטר סלטיק)
בריבו הוא שחקן נבחרת שיצא ממכבי פתח תקוה, אבל מאז הוא עומד בצילם של שני תינוקות אחרים של אבי לוזון, מנור סולומון וליאל עבדה. הבעיה היא שאף אחד מהשלושה לא חתם עונה גדולה. סולומון פצוע ולא הרבה לשחק במדי טוטנהאם. הוא רשם 5 הופעות, מהן שתיים בלבד בהרכב ובעונה הבאה הוא מקווה לשים את הפציעה מאחוריו ולהיות בורג מרכזי יותר - כפי שעשה בשחטאר דונייצק האוקראינית ממנה הגיע לאנגליה (תחילה לפולהאם) בשל המלחמה. סולומון יהיה בחודש הבא בן 25 והעונה הבאה תהיה חשובה לקריירה שלו. אם ימעד - הוא יילך אחורה. אם יצליח לשחזר את המספרים משחטאר - הוא ימריא.
על פי דיווחים, לא בטוח שסולומון יישאר בטוטנהאם, אבל דבר אחד בטוח - הוא שחקן שנמכר ב-6.5 מיליון אירו ורחוק מלוותר על הקריירה שלו. 106 הופעות ו-22 הופעות במדי שחטאר, כולל צמד נגד ריאל מדריד, הבהירו היכן מקומו. לסולומון יש תמיד את האופציה לחזור לפולהאם או לקבוצה קטנה יותר ומשם להתחיל מחדש, אבל הוא יכול להתעקש ולנסות להישאר בסג טוטנהאם. הוא עדיין צעיר יחסית וכולנו כבר יודעים - אם הוא בריא, הוא יכול להיות שחקן הרכב בפרמייר ליג.
- "מרוויח 9 מיליון שקל": הישראלים נוטשים לליגה בארה"ב - זו הסיבה
- הכסף מדבר: אלו הם 10 הכדורגלנים הישראלים המרוויחים ביותר כיום
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בריבו כבר בן 26. הוא רשם שתי עונות נהדרות בוולפסברגר האוסטרית כשכבש 28 גולים בשתי עונות, אבל מאז עבר לפילדלפיה הוא לא ממש מוצא את עצמו. גם עבורו זו עונת מבחן חשובה - אם לא יצליח בארה"ב, סביר להניח שיחזור לאירופה. לבריבו יש כבר 5 הופעות בנבחרת והוא לא שחקן צעיר - אם לא יצליח לפרוץ גם השנה, סביר להניח שלא נראה אותו מקבל דקות רבות.
היחיד שנמצא בגרף עלייה מחודש הוא ליאל עבדה. חלוץ סלטיק שעבר לשרלוט עבר במרץ האחרון מסלטיק, במדיה כבש 20 שערים בשתי העונות הראשונות ועוד שער בעונה החולפת עד המעבר, אבל הוא היה שחקן דומיננטי ונשאר כזה - הוא כבש שלושה שערים העונה ופתח בסך הכל בשמונה משחקים. עבדה עדיין צעיר, בן 22 בלבד, והוא מסוגל להצליח גם העונה בארה"ב ואולי משם - לחזור לאירופה.
לפי אתר טרנספרמרקט, עבדה שווה 7 מיליון אירו, כשמנור סולומון שווה 13 מיליון וברירו - מיליון אירו בלבד.
- 1.העיקר כולם נמכרים במליונים (ל"ת)איתן 20/06/2024 08:45הגב לתגובה זו
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
