כבר לא יכולים להתעלם מפייסבוק: 73% מכל המשווקים משתמשים במדיה חברתית
מחקר של eMarketer המבוסס על סקר בקרב כ-1,000 חברות גדולות, צופה ששיעור החברות המשתמשות במדיה חברתית בארה"ב יעלה ל-88% עד 2012
למעלה מ-73% מכל החברות האמריקאיות הגדולות השתמשו במדיה חברתית ככלי שיווק ופרסום במהלך 2010 - עליה של 74% לעומת 2008, אז רק 42% מהחברות השתמשו בכלי שיווק חברתיים.
כך עולה ממחקר מקיף של חברת eMarketer. המחקר מבוסס על סקר בקרב למעלה מ-1,000 חברות גדולות, המעסיקות למעלה מ-100 עובדים. החברה צופה ששיעור החברות המשתמשות במדיה חברתית בארצות הברית יעלה ל-88% עד 2012.
האנליסטית הבכירה בחברה, דברה אהו וויליאמסון, אמרה: "משווקים שניצלו את השנים האחרונות על מנת להגביר את נוכחותם במדיה חברתית בתשתית השיווק הפנימית, וברשתות כגון פייסבוק וטוויטר - יקחו את המדיה החברתית לגבהים חדשים ב-2011. לאחר שיעשו זאת, הם ישכללו את הדרך שהם משווקים לכל צורות המדיה, לא רק בצורה מקוונת".
לכתבה המלאה באתר 140 -