דוחות

פוקס חוזרת לעצמה: צמיחה במכירות ורווח של 14 מיליון שקל ברבעון השלישי

מציגה עלייה של 34% במכירות ל-197 מיליון שקל. הגידול בהכנסות נבע מצמיחה בכל מגזרי הפעילות של החברה בארץ ובחו"ל ומאיחודה של חברת ללין בתחילת השנה
תומר קורנפלד |

רשת הביגוד פוקס מסכמת רבעון חזק של צמיחה בהכנסות ורווח נקי של 14 מיליון שקל, כך עולה מהתוצאות הכספיות שפרסמה הרשת.

את הרבעון השלישי חתמה החברה עם הכנסות של 197 מיליון שקל, עלייה של 34% לעומת הרבעון המקביל (עלייה של 49.7 מיליון שקל). העלייה במכירות מוסברת בגידול של במכירות החנויות בהפעלה ישירה בישראל בשיעור של 20 מיליון שקל, מעלייה של 15.7 מיליון שקל במכירות לזכיינים מחו"ל ועלייה של 13.3 מיליון שקל כתוצאה מאיחוד התוצאות הכספיות של רשת ללין החל מהרבעון הראשון של שנת 2010.

העלייה החדה במכירות לוותה בגידול חד במכירות של חנויות זהות, כאשר חנויות חדשות שנפתחו תרמו אף הן לשורת המכירות. בסוף הרבעון השלישי הפעילה הרשת 162 חנויות שמתוכם 154 הינם בישראל. בשנה החולפת ביצעה החברה מהלכי התייעלות שכללו צמצום של מספר החנויות שבבעלות החברה בכ-30 חנויות.

בשורה התחתונה, רשת פוקס הרוויחה 14 מיליון שקל ברבעון השלישי של השנה, זאת לעומת הפסד של 6.4 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. בסוף הרבעון השלישי הונה העצמי של רשת הביגוד הסתכם ב-364 מיליון שקל. החברה נסחרת לפי שווי של 321 מיליון שקל, נמוך בכ-10% מהונה העצמי.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה