חברת טיסות שכר קנדית בחרה בפתרון של נייס: היקף העסקה לא נמסר
נייס הודיעה היום כי WestJet, חברת התעופה הקנדית המובילה לטיסות מוזלות, בחרה בפתרונות המשולבים של NICE SmartCenter הכוללים ניהול כח אדם וניהול ביצועים. פתרונות אלו נבחרו בשל התאמתם לצרכים העסקיים ולסטנדרטים הטכנולוגיים המחמירים של WestJet.
פתרון ניהול כח האדם, IEX TotalView של נייס ישפר את תהליכי החיזוי וקביעת לוחות הזמנים של נציגי מוקד השירות, וכתוצאה, תוכל WestJet לתפעל את עסקי מוקד השירות באופן יעיל יותר.
באמצעות פריסת פתרונות אלה החברה מצפה בין היתר, לייעול בנושאי כח האדם, להפחתת עלויות התקשורת ולהרחבת הסמכויות של נציגי השירות, כמו גם לקידום מעמדה של החברה. פתרון ניהול הביצועים ישלב נתונים ממערכות ניהול כח האדם וניתוב השיחות האוטומטי (ACD) של WestJet ויספק הבנה עמוקה יותר ותמונה מאוחדת של הפעילות העיסקית.
"אנו שואפים לספק ללקוחותינו חווייה מדהימה," אמר טוד פטרסון, מנהל חטיבת התפעול במחלקת ההפצה של WestJet. "בעזרת השילוב בין פתרונותNICE SmartCenter הנבחרים, הפתרון המוכח לניהול כח אדם ופתרון ניהול הביצועים, אני בטוח כי נוכל להעצים עוד יותר את חווית הלקוח שאנו מספקים תוך הפחתת עלויות ועידוד להמשך ההצלחה בקרב עובדי החברה."