מעצבת האופנה גלית לוי תוביל את קמפיין בגדי הים שלה
מעצבת האופנה גלית לוי תשמש כפרזנטורית למותג בגדי הים על שמה. מותג בגדי הים "גלית לוי", המשווק בלעדית על ידי חברת אקספוז, הושק לראשונה לשוק המקומי לפני כשנה. לדברי החברה, המותג מחזיק ב-20% מנתח שוק בגדי הים לנשים.
אמיר הברפלד, מנכ"ל חברת אקספוז, על הבחירה בלוי: "מותג בגדי הים של גלית לוי פונה אל קהל של נשים צעירות המחפשות את המראה הזוהר והיוקרתי גם על שפת הים אך אינן מתפשרות על איכות וגזרות מחמיאות. גלית לוי מייצגת את המראה הנשי, הבשל והלא אנורקטי ומזוהה עם חיי הזוהר, לכן, אין מתאימה ממנה להוביל את הקמפיין".
שוק בגדי הים בישראל מוערך בכ-150 מיליון שקל, מתוכו מוערך שוק בגדי הים לצעירות בכ-75 מיליון שקל. מידי שנה נמכרים בארץ בממוצע כ-500 אלף בגדי ים.
הקולקציה לקיץ 2007 כוללת כ-50 דגמים ומיוצרת במהדורה מוגבלת. הגזרות מתאימות לנשים בכל גיל, החל מביקיני ועד בגדי ים שלמים, תוך שמירה על ערכים של אופנתיות ונשיות.
לצד המותג גלית לוי משווקת "אקספוז" את מותג בגדי הים לנערות "בננה", את מותגי ההלבשה התחתונה "לי קופר", ומותג הגרבונים "גולדן ליידי".