המערכת של סיפיה תותקן ב-2 רכבים אמריקאים בסין
חברת סיפיה וויז'ן 0% העוסקת בפיתוח וייצור מוצרים לניטור פנים כלי רכב מדווחת הבוקר כי 2 מתוך 7 דגמי הרכב בהם זכתה החברה עם מותג רכב אמריקאי בסין להטמעת מערכת ה-Sense Driver שלה מתוכננים לייצור על גבי פלטפורמה חדשה, כך לדבריה על פי היצרן האמריקאי ששמו לא נמסר.
לדברי החברה, הכללת דגמים אלה על גבי פלטפורמה חדשה מרחיבה את פוטנציאל ההטמעה של מערכת ה-Sense Driver לדגמי רכב נוספים על אותה פלטפורמה. הזכייה בשני הדגמים השייכים לפלטפורמה החדשה ארעה בספטמבר 2021 ,והייצור הסדרתי צפוי להתחיל בתחילת שנת 2023
לדבריה, עד היום זכתה כאמור החברה ב-7 דגמי רכב של אותו מותג אמריקאי. חוזה ייצור נחתם בגין כל הזכיות האמורות. עם התווספות פלטפורמה זו, לחברה זכיות במכרזים להטמעת מערכת ה-Sense Driver ב-23 דגמי רכבים על גבי 8 פלטפורמות עם 5 יצרניות רכב שונות כאשר בגין דגם אחד בו זכתה החברה, טרם נחתם חוזה סופי. היצרניות כוללות יצרן רכב חשמלי בארה"ב, מותג רכב אמריקאי בסין ושלוש יצרניות רכב נוספות בסין.
טכנולוגיית הראייה הממוחשבת והבינה המלאכותית שבבסיס מערכת ניטור הנהג של סיפיה מנתחת לדבריה תמונות אינפרא-אדום (IR) על מנת להעריך את התנהגות הנהג באמצעות מעקב אחר תווי פניו וזיהוי של סממנים חזותיים אצל הנהג כגון: עפעפיים, אישונים, כיוון מבט ועוד. לאחר מכן מבצעת המערכת תרגום של אותם סממנים למשמעות הפיזיולוגית של מצב הנהג (עייפות, הסחות דעת, דיבור בטלפון ועוד).
- שניים סיניים: המערכת של סיפיה תוטמע ברכבים נוספים; המניה עולה 18%
- ולנס משיקה עם סטונרידג' פתרון להזרמת וידאו למערכות בטיחות במשאיות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
במצגת לשוק ההון אותה פרסמה החברה במקביל לפרסום הדיווח מסרה כי לראייתה שוק ניטור הנהגים צפוי לגדול בכ-70% ב-6 השנים הקרובות. עוד ציינה החברה כי על פי נתוני ארגון הבריאות העולמי, כל שנה נהרגים כ-1.35 מיליון איש כתוצאה מעייפות / היסח הדעת.
ג'אקו 8 פלאג אין הייבריד. צילום יצרןכלמוביל מאגפת את פריסבי - משיקה ג'אקו 8 ב 230 אש"ח
כלמוביל השיקה את הג'אקו 8 פלאג אין הייבריד. קרוסאובר בסגמנט D-SUV עם שבעה מקומות וטווח חשמלי של 134 ק"מ.
מחיר גרסת הכניסה 230.0 אש"ח, זול ב 15.0 אש"ח מאחיו לקונצרן, הצ'רי טיגו 9 פלאג אין.
אחרי שפגשנו את הג'אקו 8 בסין, השיקה הבוקר כלמוביל את הג'אקו 8 בשוק הישראלי, וסיפקה תשובות שלאלות טכניות שנותרו פתוחות וכמובן מחיר.
הג'אקו 8 פלאג אין הייבריד הוא כזכור קרוסאובר גדול בסגמנט D-SUV עם שבעה מקומות, החולק פלטפורמה עם האומודה 9 שתושק בקרוב, והצ'רי טיגו 9 שהושק על ידי פריסבי לאחרונה.
אין צורך לחזור על כל הפרטים הטכניים, רק נזכיר בסיס גלגלים של 2.82 ס"מ המספק מרווח פנימי ראוי.
מערכת הנעה של הג'אקו 8 משלבת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטר, לצד שלושה מנועים חשמליים, אחד אחורי ושניים קדמיים. מנוע הבנזין מספק 143 כ"ס ומומנט של 21.9 קג"מ. המנוע החשמלי האחורי מפתח 238 כ"ס ומומנט של 31.6 קג"מ. למנועים החשמליים הקדמיים הספקים שונים כך שהראשון עם 101 כ"ס ומומנט של 17.3 קג"מ, ואילו השני עם 122 כ"ס ומומנט של 22.4 קג"מ.
- ג'אקו 8 PHEV - מחמם את התחרות בסגמנט שבעה מושבים
- ג'אקו 5 וג'אקו 8 בדרך לישראל - תיגבור משמעותי לג'אקו 7
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
