אייל רביד, מנכ"ל ויקטורי
צילום: יח"צ
TV

"אנחנו מייצרים פדיון למ"ר שאף אחד לא עושה בתל אביב"

"אנחנו מייצרים WOW בתוך הערים", אומר אייל רביד, מנכ"ל ויקטורי. וגם: כמה שופרסל מרוויחה מחוץ לערים?
עדי ברזילי | (17)

אייל רביד, מנכ"ל ויקטורי מספר על הפעולות שעושים ברשת על מנת לשמור על הגידול וההכנות למעבר של קנייה און-ליין ונטישה של הסניפים: "אנחנו מדברים על שינוי טכנולוגי שאנו עושים עם לקוחות המועדון", אומר רביד.

גורם נוסף לצמיחה של הרשת נעוץ על פי רביד בהתמקדות בקהלי יעד חדשים: "אנו עושים שינוי צרכים בתמהיל סל הקנייה שלהם, אנו פונים למגזרים שהיום שאר הרשתות לא פונות כמו מגזר טבעוני, צליאקים וכו". רביד מסביר כי למרות עלייה של מותגים פרטיים של רשתות המזון בויקטורי בחרו שלא ללכת בכיוון הזה "כל הרשתות רצו למותג פרטי על מנת להוזיל עליות אבל הצרכן הישראלי אוהב מותגים מוכרים וויקטורי נמצאת עם מותגים גדולים במחירים קטנים ואני מעדיפים אותם על פני מותגים פרטיים וקטנים".

רביד ממשיך ואומר "כי הפער בין רשתות הדיסקאונט לבין רשתות כמו שופרסל ומגה נשמר". צפו בוידאו

 

תגובות לכתבה(17):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 14.
    itzik 29/06/2018 07:43
    הגב לתגובה זו
    טינופת בלגן ולכלוך בסניפים אינה קשורה לטכנולוגיה הצמיחה על חשבון הניקיון סימון מחירים גרוע בעצם רשת עלובה של שנות ה60...
  • 13.
    אחד . 31/05/2018 18:35
    הגב לתגובה זו
    הרשת לא הכי והרבה נמנעים מלערוך קניות שם או יותר נכון מבקרים לנסות פעם ראשונה . בשניה כבר לא חוזרים - נסיון אישי שלי זה קרה לי המחירים לא הכי זולים ורמת הנקיון לא הכי בלשון המעטה ואין סדר במדפים . כך שיש מספיק תחלואים לתקן לפני שרצים להתראיין ולנפנף ברשת שהשיגה רווחים וצמיחה
  • 12.
    לא גומר את החודש 31/05/2018 07:59
    הגב לתגובה זו
    כף רגלי לא דורכת שם . אין סימון מחירים והכל מעורבב ומעל הכל המחירים יקרים (הסניפים עלובים ) מתאים למכולת שכונתית . למי שצריך סוכר. שמן. קמח .אטריות ועוד מוצרי יסוד אולי זה בסדר . לא יותר מזה
  • 11.
    ויקטורי סתם רשת יקרה ולא נקי. המחיר במדף שונה מהקופה (ל"ת)
    אילנית 30/05/2018 18:21
    הגב לתגובה זו
  • חנוך מבט 06/06/2018 09:50
    הגב לתגובה זו
    הצגת מחירי מבצע בצורה מבלבלת המאפשרת לקופאי לדרוש סכום גבוה יותר ממליץ לבדוק כל חשבון .אני אישית הפסקתי לקנות אצלם. צורת התנהגותם בפירוש מכעיסה.
  • 10.
    י.א 30/05/2018 14:24
    הגב לתגובה זו
    מקרר נוזל ,ליכלוך והזנחה..בלגן במעברים..אין מספיק קופאיות ,השרות גרוע..אפשר גם בבקשה לדאוג לצרכן בנקודת הקצה ,ולא להתהדר בהכנסות. לתשומת לב ההנהלה וגם הועברה הערה כזו לפני כמה ימים - מתי נראה שיפור??
  • 9.
    blacknasa 30/05/2018 13:46
    הגב לתגובה זו
    5 הודעות + 3 שיחות טלפון ולא חזרו אליי למרות שחייבו אותי בדברים שלא קיבלתי . אני איתם סיימתי
  • 8.
    דוד 30/05/2018 13:13
    הגב לתגובה זו
    ויקטורי נשר קניתי קוטג חמוץ ירקות טעם של ביוב חא יודע מאיפה מביאים את הירקות
  • 7.
    jacob2zur 30/05/2018 13:08
    הגב לתגובה זו
    מחירים לא מציאה.. שירות גרוע, אין מחירים על חצי מהמצרכים.. בכלל לא נעים להיכנס לסניף שלהם ברחוב בר כוכבא
  • 6.
    קונה בסניף דיזינגוף בתל אביב, נקי נעים ומסודר (ל"ת)
    ניצן 30/05/2018 12:25
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    כל הכבוד (ל"ת)
    מיטלי 30/05/2018 11:51
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    סוף סוף מישהו שמבין איפה צריך להוזיל ולא סתם מחרטט (ל"ת)
    ערן 30/05/2018 11:29
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    צודק, טוב שמוזילים מוצרים ומותגים שבאמת צורכים (ל"ת)
    מאיר 30/05/2018 11:28
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    שלומי 30/05/2018 11:13
    הגב לתגובה זו
    וואאללה... קשקשן איזה ? אומץ . רשת יקרה להחריד עם מגוון מוצרים מוגבלים ללא סדר (הכל באלגן ) לא הכי סימפטי להנות מלשוטט ולעשות קניות . ולא נקי !!! לפני שהבעל בית הפלצן מקשקש שיידאג לסדר ונקיון + מחיר הוגן וזול יחסית לשאר רשתות הדיסקאונט
  • אתה צודק ב100 אחוז -מוכרים בלופים לאנשים (ל"ת)
    בנצ 30/05/2018 18:19
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    בויקטורי צפוף ובלגן,ירקות ופירות ומחלקת חלב על הפנים (ל"ת)
    חוויית קנייה גרועה 30/05/2018 10:42
    הגב לתגובה זו
  • jacob2zur 30/05/2018 13:09
    הגב לתגובה זו
    הסניף כאן לא זול, לא נקי, ללא סימון מחירים, שירות גרוע ולא אדיב