
צילום: יח"צ
TV
"אנחנו מייצרים פדיון למ"ר שאף אחד לא עושה בתל אביב"
"אנחנו מייצרים WOW בתוך הערים", אומר אייל רביד, מנכ"ל ויקטורי. וגם: כמה שופרסל מרוויחה מחוץ לערים?
אייל רביד, מנכ"ל ויקטורי מספר על הפעולות שעושים ברשת על מנת לשמור על הגידול וההכנות למעבר של קנייה און-ליין ונטישה של הסניפים: "אנחנו מדברים על שינוי טכנולוגי שאנו עושים עם לקוחות המועדון", אומר רביד.
גורם נוסף לצמיחה של הרשת נעוץ על פי רביד בהתמקדות בקהלי יעד חדשים: "אנו עושים שינוי צרכים בתמהיל סל הקנייה שלהם, אנו פונים למגזרים שהיום שאר הרשתות לא פונות כמו מגזר טבעוני, צליאקים וכו". רביד מסביר כי למרות עלייה של מותגים פרטיים של רשתות המזון בויקטורי בחרו שלא ללכת בכיוון הזה "כל הרשתות רצו למותג פרטי על מנת להוזיל עליות אבל הצרכן הישראלי אוהב מותגים מוכרים וויקטורי נמצאת עם מותגים גדולים במחירים קטנים ואני מעדיפים אותם על פני מותגים פרטיים וקטנים".
רביד ממשיך ואומר "כי הפער בין רשתות הדיסקאונט לבין רשתות כמו שופרסל ומגה נשמר". צפו בוידאו
- 14.itzik 29/06/2018 07:43הגב לתגובה זוטינופת בלגן ולכלוך בסניפים אינה קשורה לטכנולוגיה הצמיחה על חשבון הניקיון סימון מחירים גרוע בעצם רשת עלובה של שנות ה60...
- 13.אחד . 31/05/2018 18:35הגב לתגובה זוהרשת לא הכי והרבה נמנעים מלערוך קניות שם או יותר נכון מבקרים לנסות פעם ראשונה . בשניה כבר לא חוזרים - נסיון אישי שלי זה קרה לי המחירים לא הכי זולים ורמת הנקיון לא הכי בלשון המעטה ואין סדר במדפים . כך שיש מספיק תחלואים לתקן לפני שרצים להתראיין ולנפנף ברשת שהשיגה רווחים וצמיחה
- 12.לא גומר את החודש 31/05/2018 07:59הגב לתגובה זוכף רגלי לא דורכת שם . אין סימון מחירים והכל מעורבב ומעל הכל המחירים יקרים (הסניפים עלובים ) מתאים למכולת שכונתית . למי שצריך סוכר. שמן. קמח .אטריות ועוד מוצרי יסוד אולי זה בסדר . לא יותר מזה
- 11.ויקטורי סתם רשת יקרה ולא נקי. המחיר במדף שונה מהקופה (ל"ת)אילנית 30/05/2018 18:21הגב לתגובה זו
- חנוך מבט 06/06/2018 09:50הגב לתגובה זוהצגת מחירי מבצע בצורה מבלבלת המאפשרת לקופאי לדרוש סכום גבוה יותר ממליץ לבדוק כל חשבון .אני אישית הפסקתי לקנות אצלם. צורת התנהגותם בפירוש מכעיסה.
- 10.י.א 30/05/2018 14:24הגב לתגובה זומקרר נוזל ,ליכלוך והזנחה..בלגן במעברים..אין מספיק קופאיות ,השרות גרוע..אפשר גם בבקשה לדאוג לצרכן בנקודת הקצה ,ולא להתהדר בהכנסות. לתשומת לב ההנהלה וגם הועברה הערה כזו לפני כמה ימים - מתי נראה שיפור??
- 9.blacknasa 30/05/2018 13:46הגב לתגובה זו5 הודעות + 3 שיחות טלפון ולא חזרו אליי למרות שחייבו אותי בדברים שלא קיבלתי . אני איתם סיימתי
- 8.דוד 30/05/2018 13:13הגב לתגובה זוויקטורי נשר קניתי קוטג חמוץ ירקות טעם של ביוב חא יודע מאיפה מביאים את הירקות
- 7.jacob2zur 30/05/2018 13:08הגב לתגובה זומחירים לא מציאה.. שירות גרוע, אין מחירים על חצי מהמצרכים.. בכלל לא נעים להיכנס לסניף שלהם ברחוב בר כוכבא
- 6.קונה בסניף דיזינגוף בתל אביב, נקי נעים ומסודר (ל"ת)ניצן 30/05/2018 12:25הגב לתגובה זו
- 5.כל הכבוד (ל"ת)מיטלי 30/05/2018 11:51הגב לתגובה זו
- 4.סוף סוף מישהו שמבין איפה צריך להוזיל ולא סתם מחרטט (ל"ת)ערן 30/05/2018 11:29הגב לתגובה זו
- 3.צודק, טוב שמוזילים מוצרים ומותגים שבאמת צורכים (ל"ת)מאיר 30/05/2018 11:28הגב לתגובה זו
- 2.שלומי 30/05/2018 11:13הגב לתגובה זווואאללה... קשקשן איזה ? אומץ . רשת יקרה להחריד עם מגוון מוצרים מוגבלים ללא סדר (הכל באלגן ) לא הכי סימפטי להנות מלשוטט ולעשות קניות . ולא נקי !!! לפני שהבעל בית הפלצן מקשקש שיידאג לסדר ונקיון + מחיר הוגן וזול יחסית לשאר רשתות הדיסקאונט
- אתה צודק ב100 אחוז -מוכרים בלופים לאנשים (ל"ת)בנצ 30/05/2018 18:19הגב לתגובה זו
- 1.בויקטורי צפוף ובלגן,ירקות ופירות ומחלקת חלב על הפנים (ל"ת)חוויית קנייה גרועה 30/05/2018 10:42הגב לתגובה זו
- jacob2zur 30/05/2018 13:09הגב לתגובה זוהסניף כאן לא זול, לא נקי, ללא סימון מחירים, שירות גרוע ולא אדיב