הוינטאג' חוזר לאופנה?

תוכן בחסות |
נושאים בכתבה חתונה

מה הן שמלות כלה וינטאג'? מה מאפיין אותן? מה הם הטרנדים הבולטים לשנת 2016 בתחום שמלות כלה וינטאג' ולמי הם מתאימות?

בשורות הבאות תוכלו למצוא ראיון מעמיק בנושא שמלות כלה וינאטג' אותו קיימנו עם מעצבת שמלות הכלה והערב, המעצבת רינה בהיר.

רינה נשמח אם תפרטי בפנינו מה הן שמלות כלה וינטאג' ומה מייחד אותן?

"שמלות כלה  וינטאג' הן שמלות אשר נועדו לשחזר את תקופת הזוהר של שמלות הערב בראשית המאה הקודמת. רוב שמלות הכלה מתאפיינות במראה שנות ה-20 של המאה הקודמת, והן מציגות מראה עדין ואצילי. שמלות כלה וינטאג' הפכו לשמלות הכלה האהובות ביותר בשנים האחרונות, וזאת הודות לעיצובים המודרניים המצליחים לשמר מצד אחד את המראה העדין והקלאסי ומצד שני מצליחים לייצר עניין וחושניות".

האם שמלות כלה וינטאג' הינו טרנד אופנתי חולף?

"לפני מספר שנים, עם כניסתן של שמלות הוינטאג' לאופנה, לרבים ממעצבי האופנה היה נדמה שמדובר בטרנד תקופתי וחולף. אני יכולה להעיד על עצמי שכבר מהתחלה הבנתי שמדובר במגמה אופנתית שתלווה את עולם עיצוב שמלות הכלה למשך שנים ארוכות. לשמלת כלה המעוצבת בסגנון וינטאג' ישנן מספר רב של יתרונות הכוללות בין היתר נוחות, ולכן, יותר ויותר ונשים מתחברות לעיצוב שמלות הוינטאג'".

לאתר הבית של המעצבת רינה בהיר שמלות כלה וינטאג'

האם שמלות הוינטאג'  מתאפיינות בקו עיצובי מסוים או שניתן "לשחק" עם העיצוב?

"מכיוון ששמלות הוינטאג' הפכו למגמה אופנתית בולטת בשנים האחרונות, נוצר צורך בשדרוג מראה השמלה באופן בלתי פוסק. בסטודיו המנוהל על ידי, אני וצוות המעצבות והתופרות מקפידות לעצב שמלות כלה וינטאג'  במגוון רחב של סגנונות המותאמים לכל הכלות באשר הן, לרבות, כלות דתיות המעוניינות בשמלה בעלת מראה צנוע, רומנטי ואלגנטי וכלות צעירות המעוניינות במראה שמלה חושפני, סקסי ונועז".

כיצד ניתן לייצר מראה נועז בשמלות כלה וינטאג'?

"באמצעות בד תחרה איכותי ניתן לעצב שמלות וינטאג' נועזות באופיין, וזאת תוך כדי שימת דגש על שימוש בשקיפות התחרה, צורת התחרה וכמובן האופן בו התחרה מעוצבת ומשתלבת בשמלה".

מה הם הטרנדים הבולטים של שנת 2016 בכל הנוגע לשמלות וינטאג'?

"גם בשנת 2016 שמלות כלה וינטאג' ימשיכו לככב תחת החופה, ובשנה זו בניגוד לשנים קודמות, נראה יותר ויותר שמלות כלה וינטאג' המתהדרות גם בתוספות יוקרתיות כגון אבני קריסטל במינונים קטנים על גבי בד השמלה. התוספת היוקרתית יכולה להעניק מראה ניגודי לעין בין העיצוב הרך, העדין והאלגנטי, והיא משדרגת כל שמלה וכל כלה".

ומה בנוגע לעלותן של שמלות הוינטאג'?

"בדומה לכל שמלת כלה אחרת, גם שמלות כלה וינטאג' משווקות ברמות מחיר משתנות. יחד עם זאת, חשוב לי להבהיר ולהסביר לכלות העתידיות ששמלות כלה זולות במחיר אינן בהכרח שמלות פחות טובות או פחות איכותיות. אצלי בסטודיו אנו מקפידות לתכנן, לעצב ולייצר שמלות כלה הנמכרות במחירים סבירים ואטרקטיביים, ואף על פי המחיר הנוח יחסית הן שמלות כלה איכותיות ובעלות מראה מרשים ביופיו. בכל הנוגע לעלותן של שמלות כלה וינטאג', גם כאן תוכלו למצוא רמות מחיר שונות, אך שוב חשוב להדגיש שאצלי בסטודיו אני וצוות התופרות והמעצבות עושות הכול על מנת להתאים את שמלת הוינטאג' גם למראה הכלה הניצבת בפנינו וגם לתקציב העומד לרשותה".

 

 

לסיום, האם את יכולה להעריך שגם בשנים הקרובות שמלות הוינטאג' ימשיכו לככב תחת החופה?

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
צילום: יח"צצילום: יח"צ

מה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה

נושאים בכתבה שיווק דיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.

שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה

הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד  ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.

לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.

גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.

המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון

במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.