יאיר נתניהו
צילום: מועצת יש"ע

יאיר נתניהו חויב לשלם 250 אלף ש' לעורך וואלה לשעבר

אבי אלקלעי תבע את בנו של רה"מ בגין שיתוף פוסט שמכפיש אותו וטוען כי הוא שתול של קרן וקסנר בוואלה. נתניהו לא הגיש כתב הגנה וחויב לשלם לאלקלעי את מלוא הסכום שנתבע. אחרי הפרסום, נתניהו הגיב בטוויטר: "לא קיבלתי כלל את התביעה"
אייס |
יאיר נתניהו חויב לשלם כרבע מיליון שקלים לעורך וואלה לשעבר, אבי אלקלעי, בעקבות פוסט ששיתף. אלקלעי תבע את נתניהו ג'וניור ואת הבלוגר אבשלום זלינגר, שפרסם את הפוסט אותו שיתף נתניהו. נתניהו לא טרח להגיש בכלל כתב הגנה, וביום חמישי הודיע רשם בית משפט השלום בתל אביב, אבי כהן, כי ישלם לאלקלעי 250 אלף שקלים בתוספת 35 אלף שקלים הוצאות משפט. הפוסט המדובר נכתב ממש סמוך להודעת היועהמ"ש על כך ראש הממשלה, בנימין נתניהו, יעמוד לדין על שלושת התיקים בעניינו – 1000, 2000 ו-4000. זלינגר טען בו כי אלקלעי הוא בעצם שליח של קרן וקסנר ושפיברק הודעות בינו לבין מנכ"ל וואלה בזמנו, אילן ישועה, כדי להפיל את נתניהו. יאיר נתניהו מצידו, הסתפק בשיתוף הפוסט תוך שהוא קורא לעשרות אלפי עוקביו ברשתות החברתיות לשתף אותו. לאחר הגשת התביעה טען נתניהו כי כלל לא ידע מה יש בלינק שאותו שיתף, וכאמור נמנע מלהגיש כתב הגנה. משחלפו שלושה חודשים מהגשת התביעה ולא הוגש כתב הגנה, החליט בבית המשפט לחייבו במלוא סכום התביעה. עם זאת, במקרים כאלה בית המשפט בדרך כלל מתנהג בסלחנות רבה, ואם נתניהו יגיש בקשה לביטול פסק הדין ויתחייב להגיש כתב הגנה תוך זמן קצוב, לא מן הנמנע שפסק הדין יבוטל.
נתניהו אולי לא שלח כתב הגנה, אבל הגיב די מהר לפרסום על פסק הדין נגדו, וכמובן טען כי לא קיבל את התביעה עצמה (אלא רק את האזהרה שקדמה להגשתה). 
  ההליכים של אלקלעי, שעזב בינתיים את וואלה, מול זלינגר אמורים להימשך כרגיל. ביום חמישי: יאיר נתניהו שוב מכפיש? חשבון הטוויטר הפרוע של בנו של רה"מ שוב עשה רעש ביום חמישי, כשנתניהו צייץ תמונה מפרופיל פייסבוק של בחורה פעילת חיות בשם דנה קסידי, שכל פשעה היה תצלום סלפי עם בני גנץ. מתחת לתמונה כתב נתניהו: "מישהו יודע מי זאת?" נתניהו הוסיף ציוץ נוסף בנושא, אך לא אמר למה הוא מתכוון. מכיוון שקמפיין הליכוד עסק בימים האחרונים בפריצה שהיתה או לא היתה למכשיר הסלולרי של גנץ ובעניינים אישיים אחרים של המועמד לראשות הממשלה, עוקבים רבים של נתניהו שנחשפו לציוץ חשבו כי מדובר במאהבת של גנץ וחשבון הפייסבוק של קסידי הוצף, לטענתה, בהכפשות. קסידי לא נותרה חייבת והגיבה לנתניהו, שבינתיים כנראה מחק לפחות את אחד מהציוצים, כך:    

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.98%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״