לאחר 7 שנים בקו מנחה: מנכ"לית ביזפורטל ליטל צדוק זיו פורשת
ליטל צדוק זיו, מנכ"לית קבוצת האתרים ביזפורטל ואייס, מסיימת את תפקידה בסוף השנה לאחר 7 שנים בקבוצה. צדוק זיו, שהודיעה על כך לקבוצת קו מנחה (המחזיקה ב-2 האתרים), הובילה את פעילות המדיה של קו מנחה בהצלחה במשך תקופה ארוכה, תוך מתן דגש על פעילויות הסחר, פיתוח המוצרים ופיתוח מנועי הכנסה חדשים ושיתופי פעולה.
קודם לכן שימשה כסמנכ"לית הסחר והשיווק של הקבוצה, ולפני כן כסמנכ"לית המכירות של קבוצת תפוז ב"תור הזהב" שלה, עוד מתקופת הבעלות של אילן בן-דב.
במהלך כהונתה הגדילה צדוק זיו את הכנסות הקבוצה בתחום המדיה בעשרות אחוזים, ויחד עם חיזוק מערך התוכן והשת"פים בביזפורטל, הובילה לאחרונה להכנסת שותף באתר הכלכלי לפי שווי של 9 מיליון שקל.
צדוק זיו מסרה: "אני מסיימת תקופה מרתקת כמנכ"לית של אחד האתרים הכלכליים המובילים, פלטפורמה עסקית ששירתה מאות אלפי בעלי עניין בתחומים אקטואליים ורלוונטיים מתמיד וגאה להשאיר את 'הממלכה' על הצוות הנדיר שלה בידיים הבטוחות של הקבוצה הגדולה והיציבה הזו, שהיתה לי בית ואני אסירת תודה לה ולצוות שרץ איתי, ובראשו שי מגל, על ההזדמנות, על האתגרים ועל הליווי הצמוד שאיפשר לקבוצה ולי להגיע לשיאים אותם קבענו".
- השקעות, פנסיה ונדל"ן בגובה העיניים: ערב הצעירים של ביזפורטל
- סקר ביזפורטל: הבורסה בת"א תמשיך לעלות, על איזה שער יעצר הביטקוין?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
צדוק זיו מתכוונת לקחת לעצמה את סוף השנה כדי לבחון את האתגרים הנכונים עבורה, ככל הנראה בהבאת ערך וצמיחה באמצעות ידע משולב בעולמות המדיה החדשה, דיגיטל, שיווק וטכנולוגיה. "העולם העסקי בכלל ובתחום המדיה החדשה בפרט הוא דינמי ומהיר, כך ששינוי בעת הזו הוא מבורך עבורי, זמן ללמוד ולעשות דברים חדשים. זה מה שריתק ועניין אותי תמיד בתחומים בהם אני עוסקת".
מנכ"ל קו מנחה, שי מגל מסר: "ליטל, באישיותה וניהולה, השכילה והצליחה לשחות נגד הזרם, בתעשיה שמשנה לשנה צריכה להמציא את עצמה מחדש ולהתמודד עם שינויים טקטוניים למכביר. במקום להסתפק במוכר ולהתנחם ב'צרת רבים', ליטל הובילה את ביזפורטל בשנים האחרונות לשיאים חדשים, הן ברמת המכירות ולא פחות חשוב מכך, ברמת המוצר, ולראייה העסקה האחרונה שביצענו במסגרתה אבישי עובדיה הצטרף כשותף. הגרוויטציה שיצרה סביבה, הן אישית והן מקצועית, אפשרו לנו לממש את מלוא פוטנציאל נכסי המדיה בקבוצה, וכל זאת בשקט ובצניעות, בהתמדה ובנחישות – ועל כל אלו, ועוד, תודתי לבלי די".
- 18.תימור 03/11/2019 17:37הגב לתגובה זותצליחי ותפרחי. מגיע לך
- 17.אנונימי 03/11/2019 16:59הגב לתגובה זוממש חמודה חבל שעוזבת
- 16.גולש 03/11/2019 16:20הגב לתגובה זולהיכן שתפני הרזומה שלך מדבר בעד עצמו.על השותף אבישי עובדיה לא ידעו רבים.
- 15.בהצלחה אלופה! (ל"ת)נתי יעקובי 03/11/2019 16:20הגב לתגובה זו
- 14.דני 03/11/2019 16:02הגב לתגובה זורק מילים טובות יש לי להגיד עליה.
- 13.בהצלחה ! אלופה (ל"ת)אודליה 03/11/2019 15:38הגב לתגובה זו
- 12.אישה כנה ואמיתית לא מוצאים הרבה בתעשייה תודה על ההזדמנו (ל"ת)המורה 03/11/2019 15:07הגב לתגובה זו
- 11.יצא לי להכיר אותך בשנה האחרונה - אלופה (ל"ת)טדי 03/11/2019 14:36הגב לתגובה זו
- 10.תגובות מביכות. (ל"ת)פרחיאדה 03/11/2019 13:35הגב לתגובה זו
- 9.איה 03/11/2019 13:22הגב לתגובה זואת פשוט אלופה! מקצוענית אמיתית ויותר מהכל אדם טוב לב! (מה שאי אפשר להגיד על הרבה אנשים) בהצלחה!!!
- 8.גלית 03/11/2019 12:03הגב לתגובה זוליטל, אני בהלם, בשוק אך יחד עם זאת בטוחה שתצליחי במה שתבחרי, מאחלת מלא הצלחה בהמשך הדרך, נשיקות
- 7.רבאק 03/11/2019 11:42הגב לתגובה זו"...וכל זאת בשקט ובצניעות... "
- 6.ערן, בוגרשוב 03/11/2019 11:30הגב לתגובה זוליטל מהממת. עניינית, חדה, בנאדם. שאפו על המכירה. בהצלחה
- 5.דן יעלוץ 03/11/2019 11:29הגב לתגובה זואחת המנהלת הכי נטולות חרטא שיצא לי להכיר.
- 4.אפרת 03/11/2019 10:56הגב לתגובה זובהצלחה ליטל בדרכך החדשה,את אלופה אמיתית והכי תותחית שיש ??????
- 3.אחת שיודעת 03/11/2019 10:16הגב לתגובה זומאחלת לה רק הצלחה ואין לי ספק שבכל מקום אליו היא תלך היא תעשה חיל.
- 2.החבר 03/11/2019 10:01הגב לתגובה זוהמון בהצלחה מה שלא תבחרי השמיים הם הגבול
- 1.עובד 03/11/2019 09:52הגב לתגובה זובהצלחה
- אין עליה (ל"ת)מותק של בן אדם 14/11/2019 20:46הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
