מעיין יחבס באופנה: יטפל בתקציב הסושיאל של קסטרו
מעיין יחבס עולה מדרגה ב-2019 ומקבל לידיו את תקציב הסושיאל של מותג האופנה הגדול בישראל - קסטרו. משרד הסושיאל My Social, בבעלותו של יחבס, ממשיך את מגמת הצמיחה בכלל ובגזרת האופנה, במסגרתה הוא מטפל גם בדלתא,Jack Kuba, Keds ועוד.
"ההתרגשות אדירה" אומר יחבס לאייס. "מדובר במותג אופנה שגדלתי עליו. הגעתי לגיל שבו חלומות פרועים מתגשמים. אנחנו מחבקים את ההזדמנות שניתנה לנו, ובטוחים שאתם הולכים לשמוע הרבה על קסטרו בזמן הקרוב".
לאחר החשיפה התקשורתית הרבה בעקבות העברת תקציב הפרסום של רשת האופנה מראובני פרידן לאדלר חומסקי, בתום 30 שנה, מור פסו אבלגון סמנכ"לית השיווק החדשה של המותג ממשיכה לרענן את מערך ספקי הפרסום של קסטרו. הבחירה ביחבס מעניקה לו הזדמנות פז למתג את המשרד בחוד החנית של משרדי הסושיאל בישראל.
על פי נתוני המשרד, בשנה האחרונה שולש היקף כח האדם של המועסקים בו, ומנוהלים בו תקציבי סושיאל של למעלה מ-50 מותגים מקומיים ובינלאומיים.
- 6.ליטל 12/02/2019 23:27הגב לתגובה זואיש המכירות הטוב בעולם כנראה כי השירות לוקה בחסר בלשון המעטה ותוסיפו לזה איומים על לקוחות וספקים וקבלו מתכון לזרמון2
- 5.זיקוקי דינור 12/02/2019 19:09הגב לתגובה זויוצאת הודעה רשמית באייס עם תמונה של יחבס עירום עם כוס קפה
- 4.שוגון 12/02/2019 15:37הגב לתגובה זואז כמה מהר תצליח מור פסו להחריב את המותג קסטרו? נותן לה עוד שנה גג בתפקיד
- 3.מור פסו בעקבות אנשי שלומה. פרק 2 (ל"ת)אני 12/02/2019 13:31הגב לתגובה זו
- 2.נרי 12/02/2019 13:23הגב לתגובה זובואו נחכה, כשהוא יקח קרדיט על קמפיינים לא שלו, ייצר להם משברים ואז יברח כשהעסק מתחמם כמ ו שקורה עם כל לקוח גדול שיש שם תסמכו עלי, לקוחה שברחה בזמן
- מסתכנת בהוצאת דיבה...אם אין דברים בגו - חבל סתם להכפיש. (ל"ת)קנאה מעוורת 13/02/2019 02:40הגב לתגובה זו
- נרי 18/02/2019 23:23ממליצה לך להיזהר מתוקה שלא נוציא החוצה פה את הכביסה המלוכלכת והקרדיט שאת לוקחת על זיעה וקריאייטיב של אנשים אחרים כשאת עונה על תגובות גולשים באינסטגרם וקוראת לזה ״קמפיין שלך״
- 1.ציפי 12/02/2019 12:51הגב לתגובה זוזה הזמן - או שהוא יעשה שטות או שהיא תתהפך עליו אחד מהשניים

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.