מעיין יחבס באופנה: יטפל בתקציב הסושיאל של קסטרו
מעיין יחבס עולה מדרגה ב-2019 ומקבל לידיו את תקציב הסושיאל של מותג האופנה הגדול בישראל - קסטרו. משרד הסושיאל My Social, בבעלותו של יחבס, ממשיך את מגמת הצמיחה בכלל ובגזרת האופנה, במסגרתה הוא מטפל גם בדלתא,Jack Kuba, Keds ועוד.
"ההתרגשות אדירה" אומר יחבס לאייס. "מדובר במותג אופנה שגדלתי עליו. הגעתי לגיל שבו חלומות פרועים מתגשמים. אנחנו מחבקים את ההזדמנות שניתנה לנו, ובטוחים שאתם הולכים לשמוע הרבה על קסטרו בזמן הקרוב".
לאחר החשיפה התקשורתית הרבה בעקבות העברת תקציב הפרסום של רשת האופנה מראובני פרידן לאדלר חומסקי, בתום 30 שנה, מור פסו אבלגון סמנכ"לית השיווק החדשה של המותג ממשיכה לרענן את מערך ספקי הפרסום של קסטרו. הבחירה ביחבס מעניקה לו הזדמנות פז למתג את המשרד בחוד החנית של משרדי הסושיאל בישראל.
על פי נתוני המשרד, בשנה האחרונה שולש היקף כח האדם של המועסקים בו, ומנוהלים בו תקציבי סושיאל של למעלה מ-50 מותגים מקומיים ובינלאומיים.
- 6.ליטל 12/02/2019 23:27הגב לתגובה זואיש המכירות הטוב בעולם כנראה כי השירות לוקה בחסר בלשון המעטה ותוסיפו לזה איומים על לקוחות וספקים וקבלו מתכון לזרמון2
- 5.זיקוקי דינור 12/02/2019 19:09הגב לתגובה זויוצאת הודעה רשמית באייס עם תמונה של יחבס עירום עם כוס קפה
- 4.שוגון 12/02/2019 15:37הגב לתגובה זואז כמה מהר תצליח מור פסו להחריב את המותג קסטרו? נותן לה עוד שנה גג בתפקיד
- 3.מור פסו בעקבות אנשי שלומה. פרק 2 (ל"ת)אני 12/02/2019 13:31הגב לתגובה זו
- 2.נרי 12/02/2019 13:23הגב לתגובה זובואו נחכה, כשהוא יקח קרדיט על קמפיינים לא שלו, ייצר להם משברים ואז יברח כשהעסק מתחמם כמ ו שקורה עם כל לקוח גדול שיש שם תסמכו עלי, לקוחה שברחה בזמן
- מסתכנת בהוצאת דיבה...אם אין דברים בגו - חבל סתם להכפיש. (ל"ת)קנאה מעוורת 13/02/2019 02:40הגב לתגובה זו
- נרי 18/02/2019 23:23ממליצה לך להיזהר מתוקה שלא נוציא החוצה פה את הכביסה המלוכלכת והקרדיט שאת לוקחת על זיעה וקריאייטיב של אנשים אחרים כשאת עונה על תגובות גולשים באינסטגרם וקוראת לזה ״קמפיין שלך״
- 1.ציפי 12/02/2019 12:51הגב לתגובה זוזה הזמן - או שהוא יעשה שטות או שהיא תתהפך עליו אחד מהשניים
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
