מעיין יחבס
צילום: יח"צ

מעיין יחבס באופנה: יטפל בתקציב הסושיאל של קסטרו

יחבס מקבל מקסטרו הזדמנות פז למתג את My Social בחוד החנית של משרדי הסושיאל בישראל. "התרגשות אדירה; מדובר במותג שגדלתי עליו"
משה בנימין | (8)

מעיין יחבס עולה מדרגה ב-2019 ומקבל לידיו את תקציב הסושיאל של מותג האופנה הגדול בישראל - קסטרו. משרד הסושיאל My Social, בבעלותו של יחבס, ממשיך את מגמת הצמיחה בכלל ובגזרת האופנה, במסגרתה הוא מטפל גם בדלתא,Jack Kuba, Keds ועוד.

"ההתרגשות אדירה" אומר יחבס לאייס. "מדובר במותג אופנה שגדלתי עליו. הגעתי לגיל שבו חלומות פרועים מתגשמים. אנחנו מחבקים את ההזדמנות שניתנה לנו, ובטוחים שאתם הולכים לשמוע הרבה על קסטרו בזמן הקרוב".

לאחר החשיפה התקשורתית הרבה בעקבות העברת תקציב הפרסום של רשת האופנה מראובני פרידן לאדלר חומסקי, בתום 30 שנה, מור פסו אבלגון סמנכ"לית השיווק החדשה של המותג ממשיכה לרענן את מערך ספקי הפרסום של קסטרו. הבחירה ביחבס מעניקה לו הזדמנות פז למתג את המשרד בחוד החנית של משרדי הסושיאל בישראל.

על פי נתוני המשרד, בשנה האחרונה שולש היקף כח האדם של המועסקים בו, ומנוהלים בו תקציבי סושיאל של למעלה מ-50 מותגים מקומיים ובינלאומיים. 

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    ליטל 12/02/2019 23:27
    הגב לתגובה זו
    איש המכירות הטוב בעולם כנראה כי השירות לוקה בחסר בלשון המעטה ותוסיפו לזה איומים על לקוחות וספקים וקבלו מתכון לזרמון2
  • 5.
    זיקוקי דינור 12/02/2019 19:09
    הגב לתגובה זו
    יוצאת הודעה רשמית באייס עם תמונה של יחבס עירום עם כוס קפה
  • 4.
    שוגון 12/02/2019 15:37
    הגב לתגובה זו
    אז כמה מהר תצליח מור פסו להחריב את המותג קסטרו? נותן לה עוד שנה גג בתפקיד
  • 3.
    מור פסו בעקבות אנשי שלומה. פרק 2 (ל"ת)
    אני 12/02/2019 13:31
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    נרי 12/02/2019 13:23
    הגב לתגובה זו
    בואו נחכה, כשהוא יקח קרדיט על קמפיינים לא שלו, ייצר להם משברים ואז יברח כשהעסק מתחמם כמ ו שקורה עם כל לקוח גדול שיש שם תסמכו עלי, לקוחה שברחה בזמן
  • מסתכנת בהוצאת דיבה...אם אין דברים בגו - חבל סתם להכפיש. (ל"ת)
    קנאה מעוורת 13/02/2019 02:40
    הגב לתגובה זו
  • נרי 18/02/2019 23:23
    ממליצה לך להיזהר מתוקה שלא נוציא החוצה פה את הכביסה המלוכלכת והקרדיט שאת לוקחת על זיעה וקריאייטיב של אנשים אחרים כשאת עונה על תגובות גולשים באינסטגרם וקוראת לזה ״קמפיין שלך״
  • 1.
    ציפי 12/02/2019 12:51
    הגב לתגובה זו
    זה הזמן - או שהוא יעשה שטות או שהיא תתהפך עליו אחד מהשניים
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיות
רייטינג

מי הזיז את מדורת השבט שלי?

המהדורה המרכזית של חדשות 12 עדיין בראש, אבל ההתחזקות של ערוץ 14 היא כבר עובדה מוגמרת והמגמה ברורה; הפריים טיים עדיין בשליטת קשת אבל המגמה ניכרת לאורך כל לוח השידורים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 12.4% רייטינג ו-305 אלף צופים, נתונים מעולים ששמו אותה בראש הדירוג של המהדורות המרכזיות בישראל, אבל אין בכך שום דבר חדש, מה שכן הולך ומשתנה זו התחרות, היות וגם אמש, חדשות 14 התקרבו מאד למקום הראשון והיוו תחרות של ממש למדורת השבט של העשורים האחרונים, ועמדה על 9.2% רייטינג ו-2424 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שעמדה על  5.2% רייטינג ו-135 אלף צופים ומצליחה להתייצב על מעל מאה אלף צופים בשיגרה, ואילו בסוף, היתה המהדורה של כאן11, שעצם קיומה נמצא במחלוקת, אבל כך או כך, היא אינה אלטרנטיבה אמיתית מבחינת רייטינג, ועומדת על 98 אלף צופים ו-3.8% רייטינג. 

גם באייטם רייטינג פשוט, חשוב להזכיר שעם או בלי קשר למגמות הצפייה או למסע הדה-לגיטמציה, מספר עיתונאים בכירים בערוץ 14 אוימו לאחרונה והחשוד במעשים נעצר. 

פריים טיים

לעמוד בראש הפריים עם תכנית דוברת ערבית זה הישג יוצא דופן, וכך עשתה "נוטוק" של רועי עידן, שעמדה על רייטינג של 12.7% רייטינג ו-302 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 10 % רייטינג ו-256 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", ועם חזרתו של ינון מגל עמדה על 8.5%, אך עם יותר מספר צופים מאשר המקום השני, עם 260 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 4.7% רייטינג ו-106 אלף צופים.

תכניות הבוקר והצהריים

מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.7% ו-84 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג ו-47 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת סגרה את הרשימה, עם 1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.

ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.8% ו-67 אלף צופים, ואילו אחריו היתה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 2% רייטינג, ו-42 אלף צופים. את הרשימה סגר "על הבוקר" ברשת, עם 1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.

טלגרף (אתר הטלגרף)טלגרף (אתר הטלגרף)

Daily Mail רוכשת את הטלגרף ב-655 מיליון דולר ומשנה את מפת הכוחות

שינוי במפת התקשורת הבריטית; הדיילי עשוי להפוך לבעל השפעה ענקית על הציבור הבריטי

עמית בר |

Daily Mail & General Trust (DMGT) הודיעה על הסכם לרכישה של Telegraph Media Group, החברה שמוציאה לאור בין היתר את העיתונים The Daily Telegraph ו-The Sunday Telegraph, בעסקה ששוויה נאמד בכ-500 מיליון ליש"ט (כ-655 מיליון דולר). ההודעה הדרמטית מגיעה ימים ספורים בלבד לאחר ש-RedBird Capital Partners, קרן ההשקעות האמריקאית, פרשה באופן פתאומי מהסכם רכישת הטלגרף.

העסקה הזו מהווה רעידת אדמה של ממש בנוף התקשורת הבריטי, שכן היא יוצרת למעשה כוח משמעותי בשדה התקשורת הימני-שמרני בבריטניה. השילוב בין DMGT, שכבר שולטת ב-Daily Mail, אחד העיתונים בעלי התפוצה הגדולה ביותר באי הבריטי, לבין קבוצת הטלגרף היוקרתית, ייצור קבוצת מדיה בעלת השפעה אדירה על עיצוב דעת הקהל הבריטי. מדובר בקונגלומרט תקשורתי שישלוט במיליוני קוראים ויחזיק בכוח פוליטי וחברתי שקשה להפריז בחשיבותו.

התזמון של הרכישה אינו מקרי. היא מגיעה בתקופה פוליטית רגישה במיוחד בבריטניה, כאשר מפלגת Reform UK של נייג'ל פאראג' צוברת תאוצה משמעותית בסקרים, ובמקביל מפלגת הלייבור של ראש הממשלה קיר סטארמר סובלת מירידה חדה בתמיכה הציבורית. בתקופות כאלה של תנודתיות פוליטית, השליטה בכלי תקשורת משפיעים הופכת לנכס אסטרטגי קריטי עבור עיצוב השיח הציבורי והשפעה על תוצאות בחירות עתידיות.

מההיבט העסקי, הרכישה משקפת את המציאות הקשה שבה נתונה תעשיית העיתונות המודפסת. המודל העסקי המסורתי קורס תחת הלחץ הדיגיטלי, כאשר הכנסות מפרסום צונחות בקצב מסחרר וכמויות ההדפסה מצטמצמות מדי שנה. קבוצות המדיה הגדולות נאלצות להסתגל במהירות למציאות החדשה של מנויים דיגיטליים, פלטפורמות סטרימינג ותוכן מותאם אישית. במובן הזה, הרכישה היא לא רק מהלך התרחבות אלא גם צעד התגוננות הכרחי ליצירת סינרגיות תפעוליות וחיסכון בעלויות.

מהלך דרמטי בתקשורת הבריטית

ההסכם כולל תקופת בלעדיות מוגדרת שבמהלכה יסוכמו התנאים הסופיים ויוגשו כל הבקשות הרגולטוריות הנדרשות. הנהלת DMGT הבהירה כי הרכישה תוגש לאישור שר התרבות הבריטי בתוך זמן קצר, תוך הדגשה שהכוונה היא לשמר את העצמאות העיתונאית של הטלגרף למרות השייכות החדשה לקבוצה. התחייבות זו נועדה להרגיע חששות מפני פגיעה באיכות העיתונאית ובאובייקטיביות של הסיקור.