מעיין יחבס באופנה: יטפל בתקציב הסושיאל של קסטרו
מעיין יחבס עולה מדרגה ב-2019 ומקבל לידיו את תקציב הסושיאל של מותג האופנה הגדול בישראל - קסטרו. משרד הסושיאל My Social, בבעלותו של יחבס, ממשיך את מגמת הצמיחה בכלל ובגזרת האופנה, במסגרתה הוא מטפל גם בדלתא,Jack Kuba, Keds ועוד.
"ההתרגשות אדירה" אומר יחבס לאייס. "מדובר במותג אופנה שגדלתי עליו. הגעתי לגיל שבו חלומות פרועים מתגשמים. אנחנו מחבקים את ההזדמנות שניתנה לנו, ובטוחים שאתם הולכים לשמוע הרבה על קסטרו בזמן הקרוב".
לאחר החשיפה התקשורתית הרבה בעקבות העברת תקציב הפרסום של רשת האופנה מראובני פרידן לאדלר חומסקי, בתום 30 שנה, מור פסו אבלגון סמנכ"לית השיווק החדשה של המותג ממשיכה לרענן את מערך ספקי הפרסום של קסטרו. הבחירה ביחבס מעניקה לו הזדמנות פז למתג את המשרד בחוד החנית של משרדי הסושיאל בישראל.
על פי נתוני המשרד, בשנה האחרונה שולש היקף כח האדם של המועסקים בו, ומנוהלים בו תקציבי סושיאל של למעלה מ-50 מותגים מקומיים ובינלאומיים.
- 6.ליטל 12/02/2019 23:27הגב לתגובה זואיש המכירות הטוב בעולם כנראה כי השירות לוקה בחסר בלשון המעטה ותוסיפו לזה איומים על לקוחות וספקים וקבלו מתכון לזרמון2
- 5.זיקוקי דינור 12/02/2019 19:09הגב לתגובה זויוצאת הודעה רשמית באייס עם תמונה של יחבס עירום עם כוס קפה
- 4.שוגון 12/02/2019 15:37הגב לתגובה זואז כמה מהר תצליח מור פסו להחריב את המותג קסטרו? נותן לה עוד שנה גג בתפקיד
- 3.מור פסו בעקבות אנשי שלומה. פרק 2 (ל"ת)אני 12/02/2019 13:31הגב לתגובה זו
- 2.נרי 12/02/2019 13:23הגב לתגובה זובואו נחכה, כשהוא יקח קרדיט על קמפיינים לא שלו, ייצר להם משברים ואז יברח כשהעסק מתחמם כמ ו שקורה עם כל לקוח גדול שיש שם תסמכו עלי, לקוחה שברחה בזמן
- מסתכנת בהוצאת דיבה...אם אין דברים בגו - חבל סתם להכפיש. (ל"ת)קנאה מעוורת 13/02/2019 02:40הגב לתגובה זו
- נרי 18/02/2019 23:23ממליצה לך להיזהר מתוקה שלא נוציא החוצה פה את הכביסה המלוכלכת והקרדיט שאת לוקחת על זיעה וקריאייטיב של אנשים אחרים כשאת עונה על תגובות גולשים באינסטגרם וקוראת לזה ״קמפיין שלך״
- 1.ציפי 12/02/2019 12:51הגב לתגובה זוזה הזמן - או שהוא יעשה שטות או שהיא תתהפך עליו אחד מהשניים
הפטריוטים, ערוץ 14. קרדיט: אתר C14האם הפטריוטים היא התכנית היציבה ביותר בטלווזיה?
התחרות העזה בין מהדורות החדשות, הן מבחינת רייטינג והן מבחינת השקפת עולם ממשיכה להתבטא במשך כל רצועות היום; בפריים טיים הצפייה היתה יחסית מאוזנת
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 17% רייטינג ו-442 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 8.5% רייטינג ו-253 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שהצליחה שוב לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.9% רייטינג ו-114 אלף צופים, ובסוף הרשימה היתה המהדורה של כאן11, עם נתונים טובים יחסית לחוסר הפופולריות שלה, עם 107 אלף צופים ו-4% רייטינג.
פריים טיים
תחרות בפריים טיים זה תמיד טוב, ואמש התחרות היתה יחסית מאוזנת, אם כי "נוטוק" של רועי עידן שמשודרת בקשת היתה בראש עם רייטינג של 12.9% רייטינג ו-337 אלף צופים, אבל הפער בינה ובין אלו שאחריה לא היה גדול, כפי שקורה בשידורי ריאליטי גדולים, ואחריה היתה התכנית העקבית ביותר בטלוויזיה, "הפטריוטים" שמשודרת מדי ערב וזוכה לרייטינג גבוה ולמקום השני כמעט בקביעות, שהונחתה אתמול על ידי יותם זמרי, ועמדה על 8.2% רייטינג עם 233 אלף צופים. במקום השלישי היתה "משחקי השף" ריאליטי אוכל של רשת, שעמד על 8% רייטינג ו-213 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה כאן11 עם ריאליטי האוכל שלהם, שמתעלה מעל לממוצע הרייטינג של התאגיד הציבורי, ועמד על 6.7% רייטינג ו-162 אלף צופים.
תכניות הבוקר והצהריים
מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות
הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 4.6% ו-100 אלף צופים, במקום השני חלקו ערוץ 13 ורשת, כשמהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עמדה על 2.6% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו העולם הבוקר הייתה עם רייטינג דומה ו-50 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.5% ו-60 אלף צופים, ואילו אחריו היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.8% רייטינג ו-37 אלף צופים. "על הבוקר" של ערוץ 14 היה אחרון עם 1.1% רייטינג, ו-28 אלף צופים.
- מאסטר שף היא התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של עם בועז גולן היה בראש, עם 2.8% רייטינג ו-58 אלף צופים, אחריו היה 14 בצהריים של חדשות 12, שעמדה על 2.7% ו-66 אלף צופים, אחריה היה , ואת הרשימה סגרה רשת עם "הדוח היומי" שהיה עם 1.7% רייטינג
ו-36 אלף צופים בלבד.
הכוכב הבא. קרדיט: אתר מאקוהכוכב הבא בראש הפריים טיים
בערב עם ריאליטי חזק, הוא כמעט תמיד בראש, וכך גם עם שידור "הכוכב הבא" לקראת אירוויזיון 2026, שהשתלט על רצועת הפריים טיים
פריים טיים
תחרות בפריים טיים זה תמיד טוב, אבל כשיש ריאליטי, כמעט תמיד הוא בראש הטבלה, וכך גם היה אתמול עם "הכוכב הבא", שהיה עם רייטינג של 16.9% רייטינג ו-432 אלף צופים והיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריו היתה "ווארט" של ערוץ 13, עם 7.9% רייטינג ו-182 אלף צופים, ואילו ההיעדרות של ינון מגל ככל הנראה הובילה לירידה של הפטריוטים למקום השלישי, עם 7.1% ו-189 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 6.1% רייטינג ו-150 אלף צופים.
תכניות הבוקר והצהריים
מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.2% ו-66 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג אבל במקום הראשון מבחינת כמות צופים, 67 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת סגרה את הרשימה, עם 2% רייטינג ו-59 אלף צופים.
ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור היה בראש ועמד על רייטינג של 2.7% ו-52 אלף צופים, ואילו אחריו היה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 1.9% רייטינג, ו-49 אלף צופים. את הרשימה סגר המשדר המיוחד לזכרו של הדר גולדין ז"ל ששודר ברשת, עם 1.7% רייטינג ו-38 אלף צופים.
- האם הפטריוטים היא התכנית היציבה ביותר בטלווזיה?
- מאסטר שף היא התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, 14 בצהריים של חדשות 12 היה בראש, עם 3.5% ו-78 אלף צופים, בעוד האולפן הפתוח של עם בועז גולן היה במקום השני, עם 3.3% רייטינג ו-69 אלף צופים. את הרשימה סגרה רשת עם "הדוח היומי" שהיה עם 1.2% רייטינג ו-30 אלף צופים בלבד.
