מעיין יחבס באופנה: יטפל בתקציב הסושיאל של קסטרו
מעיין יחבס עולה מדרגה ב-2019 ומקבל לידיו את תקציב הסושיאל של מותג האופנה הגדול בישראל - קסטרו. משרד הסושיאל My Social, בבעלותו של יחבס, ממשיך את מגמת הצמיחה בכלל ובגזרת האופנה, במסגרתה הוא מטפל גם בדלתא,Jack Kuba, Keds ועוד.
"ההתרגשות אדירה" אומר יחבס לאייס. "מדובר במותג אופנה שגדלתי עליו. הגעתי לגיל שבו חלומות פרועים מתגשמים. אנחנו מחבקים את ההזדמנות שניתנה לנו, ובטוחים שאתם הולכים לשמוע הרבה על קסטרו בזמן הקרוב".
לאחר החשיפה התקשורתית הרבה בעקבות העברת תקציב הפרסום של רשת האופנה מראובני פרידן לאדלר חומסקי, בתום 30 שנה, מור פסו אבלגון סמנכ"לית השיווק החדשה של המותג ממשיכה לרענן את מערך ספקי הפרסום של קסטרו. הבחירה ביחבס מעניקה לו הזדמנות פז למתג את המשרד בחוד החנית של משרדי הסושיאל בישראל.
על פי נתוני המשרד, בשנה האחרונה שולש היקף כח האדם של המועסקים בו, ומנוהלים בו תקציבי סושיאל של למעלה מ-50 מותגים מקומיים ובינלאומיים.
- 6.ליטל 12/02/2019 23:27הגב לתגובה זואיש המכירות הטוב בעולם כנראה כי השירות לוקה בחסר בלשון המעטה ותוסיפו לזה איומים על לקוחות וספקים וקבלו מתכון לזרמון2
- 5.זיקוקי דינור 12/02/2019 19:09הגב לתגובה זויוצאת הודעה רשמית באייס עם תמונה של יחבס עירום עם כוס קפה
- 4.שוגון 12/02/2019 15:37הגב לתגובה זואז כמה מהר תצליח מור פסו להחריב את המותג קסטרו? נותן לה עוד שנה גג בתפקיד
- 3.מור פסו בעקבות אנשי שלומה. פרק 2 (ל"ת)אני 12/02/2019 13:31הגב לתגובה זו
- 2.נרי 12/02/2019 13:23הגב לתגובה זובואו נחכה, כשהוא יקח קרדיט על קמפיינים לא שלו, ייצר להם משברים ואז יברח כשהעסק מתחמם כמ ו שקורה עם כל לקוח גדול שיש שם תסמכו עלי, לקוחה שברחה בזמן
- מסתכנת בהוצאת דיבה...אם אין דברים בגו - חבל סתם להכפיש. (ל"ת)קנאה מעוורת 13/02/2019 02:40הגב לתגובה זו
- נרי 18/02/2019 23:23ממליצה לך להיזהר מתוקה שלא נוציא החוצה פה את הכביסה המלוכלכת והקרדיט שאת לוקחת על זיעה וקריאייטיב של אנשים אחרים כשאת עונה על תגובות גולשים באינסטגרם וקוראת לזה ״קמפיין שלך״
- 1.ציפי 12/02/2019 12:51הגב לתגובה זוזה הזמן - או שהוא יעשה שטות או שהיא תתהפך עליו אחד מהשניים
קווין ספייסי מבית הקלפים (בית הקלפים - יחצ)ממיליונר גדול להומלס - איך איבד קווין ספייסי 70 מיליון דולר
בגיל 66 ואחרי קריירה מפוארת, השחקן שזכה ב-2 פרסי אוסקר וכיכב בסדרת בית הקלפים לצד סדרות וסרטים רבים, נותר כמעט חסר כל; הוא נלחם משפטית בטענות כי ביצע עבירות מין בקטנים, הגיע לפשרות מבלי להודות, והפסיד את התדמית ואת הכסף וגם - כמה מרוויחים שחקני אוסקר?
קווין ספייסי, השחקן זוכה שני פרסי האוסקר, חשף בריאיון לטלגרף כי הוא חי כיום ללא מגורים קבועים, נודד בין מלונות לדירות Airbnb בעקבות הוצאות משפטיות אדירות שהצטברו מאז 2017. "אני הולך לאן שיש עבודה. אין לי ממש בית", אמר ספייסי והוסיף כי "העלויות בשבע השנים האחרונות היו אסטרונומיות. כמעט ולא נכנס כסף, והכול יצא". הדברים נאמרו במקביל להופעתו בתל אביב בשבוע שעבר.
ספייסי, בן 66, בנה קריירה מזהירה שהחלה בשנות ה-80.ההכנסות העיקריות הגיעו משכר בסרטים, סדרות טלוויזיה והפקות שונות. בשיא הקריירה שלו, סביב 2017, ההון הנקי של ספייסי הוערך ב-70 מיליון דולר. חלק ניכר מהסכום נבע מהופעות בסרטים מצליחים, אך המקור המשמעותי ביותר היה הסדרה "בית הקלפים" של נטפליקס. הסדרה, ששודרה בין 2013 ל-2018, הניבה לספייסי 500 אלף דולר לפרק, מה שהצטבר לכ-50 מיליון דולר נטו עם בונוסים כמפיק. נטפליקס השקיעה בסדרה תקציב של מאות מיליונים, כאשר חלקו הגדול הופנה לשכר השחקנים הבכירים. ההצלחה של "בית הקלפים" גם חיזקה את מעמדו כשחקן מוביל, מה שהוביל לחוזים נוספים גדולים בתעשייה.
לפני "בית הקלפים", ספייסי גרף סכומים משמעותיים מסרטים קלאסיים. בסרט "החשוד המיידי" מ-1995, שבו זכה באוסקר הראשון שלו כשחקן משנה, השכר שלו לא פורסם רשמית, אך ההערכה היא שקיבל כ-1-2 מיליון דולר, בהתחשב בתקציב הסרט של 6 מיליון דולר והצלחתו הקופתית של 23 מיליון דולר. הסרט, שהפך אותו לכוכב בינלאומי, פתח בפניו דלתות לחוזים נוספים. על האוסקר השני שלו, עבור "אמריקן ביוטי" מ-1999, השכר עמד על כ-4 מיליון דולר, והסרט גרף 356 מיליון דולר בקופות בעולם, מה שהגדיל משמעותית את ערכו בשוק.
כמה מרוויח שחקן אוסקר בסרט?
סרטים נוספים תרמו להונו: "שבעה חטאים" מ-1995: כ-2.5 מיליון דולר; "המתווך" מ-1998, כ-5 מיליון דולר. בסך הכול, ההכנסות מסרטים בין 1995 ל-2010 הגיעו לכ-50 מיליון דולר, לפני ניכויי מסים והוצאות הפקה. ספייסי השתתף גם בסרטים כמו "אינטליגנציה מלאכותית" מ-2001, ששילם לו כ-3 מיליון דולר, ו"סופרמן חוזר" מ-2006, עם שכר של כ-10 מיליון דולר, כולל אחוזים מהרווחים. הסרט האחרון גרף 391 מיליון דולר בקופות, אך ההפקה הייתה יקרה במיוחד, מה שהשפיע על הרווחים הנקיים.
מעבר לשכר ישיר, ספייסי הרוויח מפרסומות, חוזי ייעוץ והפקות עצמאיות. הוא הקים חברת הפקה בשנות ה-90, "טריגר סטריט פרודקשנס", שייצרה סרטים מצליחים כמו "21" מ-2008, שגרף 183 מיליון דולר בקופות. ההערכה היא שהחברה הניבה לו 10-15 מיליון דולר. בנוסף, חוזים עם מותגי ענק כמו אמריקן אקספרס וסוני תרמו כ-5 מיליון דולר בשנה בתקופת השיא.
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון בראש לוח השידורים
מוצאי שבת היתה בסימן קשת, ששלטה בלוח השידורים עם פער עצום במהדורה המרכזית ובפריים טיים
פריים טיים
השילוב של ריאליטי ואירווזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 18.6% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 8.9% רייטינג ו-224 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 8.5%, אך עם יותר מספר צופים מאשר המקום השני, עם 233 אלף צופים. במקום האחרון היה הפרק המסיים של הסדרה התיעודית על ואנונו, עם נתון מכובד של 5.5% רייטינג ו-119 אלף צופים.
תוכניות אחה"צ וערב מוקדם
בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 3.4% רייטינג ו-91 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-4.1% רייטינג ו-121 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-33 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-7.4% רייטינג ו-215 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 2.1% ו-57 אלף צופים.
בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 11% רייטינג ו-276 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם נתונים דומים למדי, 10.9% ו-309 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 4.6% רייטיג ו-128 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.5% ו-95 אלף צופים.
לייט נייט
ברצועת הלייט נייט, "אברי ושרקי" היו בראש, עם 7.3% רייטינג ו-168 אלף צופים, שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של היה במקום השני, עם 4.6% ו-117 אלף צופים, ואילו במקום האחרון היו חדשות הלילה עם שרה ב"ק, של ערוץ 14, עם 3.2% ו-81 אלף צופים.
