הצופים חגגו, אבל לא מול המסך: רייטינג נמוך בערב הסילבסטר
הכוכב הבא עוד רשמה נתון סביר יחסית, אבל קשר השתיקה והמקור נחלשו, וכאן 11 בכלל נעלם בפריים-טיים
ערב השנה החדשה הניב נתוני צפייה פושרים בטלוויזיה. על פי נתוני צפייה ראשונים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי הכוכב הבא (קשת 12) רשמה 16.3% בקרב היהודים ו-443 אלף צופים באוכלוסייה הכללית, ואילו קשר השתיקה (רשת 13) שמה ירידה מ-10.3% ל-8% (193K).
המקור (ערוץ עשר) הסתפקה ב-6.5% (231K), משחק התיקו 1:1 בין בית"ר ירושלים להפועל חיפה (ערוץ הספורט) בליגת העל, הניב 6%, ואילו נקודת מפנה (כאן 11) הניבה רייטינג נמוך מאד בפריים-טיים - 1.1% (30K), לא הרבה יותר מהאולפן הפתוח (ערוץ 20) עם 0.8%.
'המסע המטורף של גורי' (קשת 12) - 9%, 'חי בלילה' (קשת 12) - 6.6%, 'הצנרת' (רשת 13) - 6.4%, 'רפי אינטימי' (ערוץ עשר) בראיון עם אילה חסון - 5.5%, 'נקסט' (קשת 12) - 4.5%, 'לילה טוב ישראל' (חדשות 2 ברשת) - 4.1%, 'הצינור עם טל ברמן' (ערוץ עשר) - 2.8%, 'היום שהיה' (ערוץ עשר) - 2.8%, 'פגישה עם רוני קובן' (כאן 11) - 1.1%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 1.4%, 'חדשות סיכום היום' (ערוץ 20) - 0.4%.
בגזרת הבוקר:
העולם הבוקר (רשת 13) קיבלה 4.3%,
מול חדשות הבוקר (קשת 12) שצמודה עם 4.2%,
בוקר אור (ערוץ עשר) רשמה 1.7%.
ראש בראש בפרה-פריים:
'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) קיבלה 9%, ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם 10.8%.
'לפני החדשות' (רשת 13) הניבה 5.8%,
'אורלי וגיא בשבע' (ערוץ עשר) רשמה 3.5%,
'העולם היום' (כאן 11) ניפקה 2%,
ו'ריקלין ומגל' (ערוץ 20) עם 0.8%.
בגזרת החדשות:
חדשות 2 בקשת הניבה 13.5% (357K)
מול אותה מהדורה ברשת עם 7.1% (176K)
(בחישוב מצרפי: 20.6% ו-533K).
חדשות עשר ניפקה 7.1% (ועקפה את רשת במספר הצופים עם 233K),
חדשות הערב (כאן 11) פושרת עם 3.3% (82K),
- 2.תפטרו את עורך המהדורה הכושל (ל"ת)חדשות עשר בדיחה 01/01/2019 15:01הגב לתגובה זו
- 1.מת, ומקום קבורתו נודע. חלוקת מליארד השקלים - בלוויה (ל"ת)התאגיד, השם יקום דמו 01/01/2019 10:58הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
