16.3% למשדר פתיחת השגרירות ואירועי עזה ב-5 הערוצים
יום השידורים של אתמול היה עמוס באירועים ששיאם דווקא הרבה לפני הפריים-טיים עם פתיחת השגרירות בירושלים, במקביל לעימותים על קו הגדר בעזה. את רצועת הפריים הובילה צומת מילר בקשת 12 שחזרה לעצמה לאחר צניחה משמעותית והשיגה אמש רייטינג של 17% (עלייה בשיעור של 25% ברייטינג) ו-459K צופים באוכלוסייה הכללית.
ברשת 13 הבכורה של הזדמנות אחרונה לאהבה עם 9.7% בלבד ו-233K, ושידור חוזר של 'משחקי השף רגע לפני' עם 7.2%. 'צליל מכוון' עם קובי אוז בכאן 11 עם 2.4%. בערוץ עשר 'המקור - איך נולד אירגון החמאס' עם 6.8% ו-169K, 'היום שהיה' עם 5.7% ו'אומרים שהיה פה' עם 2.3%. בקשת 12 'חי בלילה' עם 8.3% ו'נקסט' עם 5.1%.
ב-6 הדקות שבין 20:44 ל-20:50, ביצוע השיר הזוכה של נטע ברזילי אמש בכיכר רבין ושהועבר בשידור חי: בחדשות כאן 11, קשת, רשת וערוץ עשר זכה לרייטינג מצרפי של 39.1% עם 1,015,000 צופים.
כאמור, עוד לפני הפרה פריים, רשת, קשת, ערוץ עשר וכאן סיקרו את אירוע פתיחת השגרירות בירושלים. בקשת 12 המשדר המיוחד בין 13:50 ל-18:00 עם 4.3%, בכאן 11, המשדר המיוחד בין 13:30 ל-17:59 עמד על 3.9% בממוצע. ברשת 13 המשדר המיוחד בין 13:50 ל-18:00 עמד על 3.7%, ובערוץ עשר השידור שנפתח ב-13:30 עד 17:00 עמד בממוצע על 3.7%. בערוץ 20, המשדר המיוחד בין 15:30 ל-19:00 עם 1% בממוצע כשהוא כולל את טקס פתיחת השגרירות בירושלים בשידור ישיר (16:02-17:19) עם 1.4%.
- אהבה חדשה סיימה עונה עם 11.3%; צמוד בגזרת הבוקר
- עם 6% אחרה"צ - אולי צריך לשבץ את שרון גל לפני המהדורה?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בגזרת הבוקר:
את הרצועה מובילה העולם הבוקר של רשת 13 עם 4.6%
אחריה צמודות יחד, חדשות הבוקר של קשת 12 ואורלי וגיא בערוץ עשר עם 3%.
ראש בראש בפרה פריים:
'גיא פינס' עם 9.4% מכין את הקרקע ל-10.4% של 'התכנית הכלכלית' בקשת 12
ברשת 13 'לפני החדשות' עם 5.2%
ובערוץ עשר 'מהדורה מוקדמת' עם 4.9%
בגזרת החדשות:
חדשות קשת 12 עם 13.7% ו-339K
חדשות רשת 13 עם 8.7% ו-244K
(מצרפי: 22.4%)
מהדורת חדשות עשר עם 7.4% ו-194K
צמודה אליה, מהדורת החדשות של כאן 11 עם6.3% ו-151K
ובערוץ 20 החדשות עם 1.7% ו-42K
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
