קריאייטיב בינ"ל: חנות הזיופים של דיזל - שדיזל הקימה
מה מיוחד בחנות הפופ אפ של Deisel? האם אהבה באמת חזקה יותר מכסף? ואיך מפרגנים לכל העובדים אחרי שזוכים באפי? סקירת קריאייטיב עולמית, מתחילים.
1. חברת האופנה דיזל או דזיל, מה זה בעצם משנה, פתחה חנות פופ אפ מיוחדת במינה, מה מיוחד? על כל הבגדים בחנות מוטבע לוגו מזויף של החברה, במקום Diesel Deisel , ומה שנראה כמו דוכן בשוק שמוכר אופנת חיקוי מזויפת היה בעצם קולקציה חד פעמית ואמיתית לגמרי של החברה. אז מה אמיתי ומה מזויף? תשאלו את דיזל.
המזויף הכי אמיתי שיש
2. לא מעט פעמים אנחנו מאבדים חברים בגלל כסף. ING, חברת בנק הולנדית עשתה ניסוי חברתי מרגש, סטייל DOVE, שבא לבחון את שאלת השאלות, מה יותר חזק, אהבה או כסף? מי שלקח חלק בניסוי היו אנשים שהיו קרובים אחד לשני, אך כתוצאה מקונפליקטים הקשורים לכסף התרחקו והפסיקו להיות בקשר. יפה שדווקא בנק בחר לעשות כזה ניסוי.
כסף VS אהבה
- אהבה חדשה סיימה עונה עם 11.3%; צמוד בגזרת הבוקר
- עם 6% אחרה"צ - אולי צריך לשבץ את שרון גל לפני המהדורה?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
3. מכירים את זה שהמשרד שלכם זוכה בתחרות ואז הבוס אומר "הפרס הזה הוא של כולם"? ובכן, משרד הפרסום הבלגי Kunstmaan לקח את המשפט הזו ממש ברצינות ולאחר זכייה בפרס האפי ל"משרד הפרסום הכי אפקטיבי של השנה" הפך את הפסלון האחד למאה ושבע פסלוני אפי קטנטנים, כמספר העובדים בחברה. עכשיו זה באמת הפרס של כולם.
אפי לכולם
הכותב הוא איש קריאייטיב במשרד הפרסום NoNoNoNoNoYes ומרצה לפרסום במסלול האקדמי המכללה למנהל
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
