3 מינויים חדשים במגזין 'את' של המו"ל יובל סיגלר
3 מינויים חדשים במערכת מגזין האופנה והלייף סטייל את: איריס אברמוביץ' תיכנס לתפקיד עורכת המשנה במקום אדר ריכטר, לצד העורכת הראשית עדי עוז. לאברמוביץ' ניסיון עשיר בתחום. בין היתר הייתה בתפקידה האחרון סגנית עורכת פנאי פלוס, בו ערכה גם את מדור האופנה.
אביב וינברגר תצטרף לצוות אתר המגזין. בתפקידה האחרון הייתה כתבת ואשת סושייאל באתר XNET. לי יפה תפיק מעתה את המגזין. יפה הפיקה עד לאחרונה את עכבר העיר.
מגזין את נוסד ב-1967 על ידי מעריב, ולפני כ-4 שנים רכש אותו המו"ל יובל סיגלר.
- 6.נירית 17/01/2018 01:34הגב לתגובה זוכשאיריס אברמוביץ' מצטרפת. בהצלחה.
- ליאת 18/01/2018 06:43הגב לתגובה זומאיפה לעזעזל את ממציאה את השטויות האלה...? בדיוק ההפך זה מה שקורה, אין אני חולה על הבחורות שמחפשות סתם להכפיש ולטנף
- 5.טל צורן 14/01/2018 23:36הגב לתגובה זומדובר בכתבת מוכשרת שיודעת את העבודה. אתחיל לקרוא את.
- אורגל 18/01/2018 06:44הגב לתגובה זובכל מקרה מאחל לה המון בהצלחה בתפקיד החדש
- לא אורגל 15/01/2018 21:01הגב לתגובה זולמה בלי אורגל החתיך אביב לא שווה שנקל
- 4.אנונימי 14/01/2018 20:51הגב לתגובה זואין על אביב. איזה מינוי. את זכו באשת מקצוע מהדרגה הראשונה
- 3.דנה קדם 14/01/2018 19:51הגב לתגובה זואני זוכרת את איריס עוד מפרפר לילה וזבנג ומתלבשות על הארון בערוץ האופנה, היא תמיד מצחיקה ומקסימה, הייתי קוראת מידי פעם כתבות שלה בפנאי פלוס וב-go ותמיד אהבתי את השנינות שלה, מאמינה שתביא רוח חזקה וחדשה למגזין "את"
- 2.ירדנה אוחיון 14/01/2018 18:56הגב לתגובה זוכל הכבוד לקבוצת סיגלר שהצליחו להביא חיזוק משמעותי למערכת "את", איריס איכותית מאוד ומקצועית
- 1.טל ברמן 14/01/2018 18:54הגב לתגובה זואיריס אברמוביץ' הייתה מדהימה בפנאי פלוס, מגזין "את" זכו בעורכת מדהימה ומקסימה, הפסד של קבוצת ידיעות...
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
