אילה חסון ערוץ 10 שישי
צילום: מסך: 'חדשות 10'
רייטינג

הישג לאילה חסון: סגרה את הפער מ'אולפן שישי' ל-2.5 נק'

'שישי' רשמה 9.1% מול 11.6% ל'אולפן שישי'. בחלק מהרצועה אף אף הובילה 'שישי'. יום שבת: רייטינג חלש בפריים-טיים. ומה היה הרייטינג בימים שלישי עד חמישי? סקירה נרחבת
אלכסנדר כץ | (3)

אחרי החגים כבר כאן, אבל הרייטינג עדיין פושר. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:0 בלילה, עולה כי הכל הולך רשמה רק 14.4% בלב הפריים-טיים של רשת, מול שידור חוזר של פרק כפול של הסדרה חברות (ערוץ 10) עם 8.4%. המיני סדרת-הדוקו על הרמב"ם ב- 3 חלקים 'הנשר הגדול' (כאן 11) עם 4.9%.

 

התכנית לקידום X פקטור - רגע לפני שמתחילים (רשת, ערוץ 2) קיבלה 11.6%, 'רפי אינטימי' (ערוץ עשר) זכתה ב-6.9%, 'טלוויזיה מהעתיד' (רשת, ערוץ 2) ניפקה 5.8%, שידור חוזר של 'בנות הזהב' (ערוץ עשר) עם 5%, שידור חוזר של 'טיול אחרי צבא' (כאן 11) עם 3.6%. המשחק בין ברצלונה לאתלטיקו מדריד השיג 6% רייטינג בממוצע בערוץ ONE, ועם פיקים של 8%. 

 

ראש בראש בפרה-פריים: 'פגוש את העיתונות' (חדשות 2) קיבלה 8.8%, מול 'המטה' (ערוץ עשר) עם 3.8%.

 

בגזרת החדשות: 'חדשות השבת' (חדשות 2) הניבה 17.8% מול 8.3% ל'המגזין' (ערוץ עשר) ו-5.2% ל'רואים עולם' (כאן 11).

 

 

יום ו'

 

 

החדשות המעניינות של סוף השבוע של שמחת תורה, הגיעו מגזרת המהדורות. 'שישי' (ערוץ עשר) קיבלה 9.1%, בפער של 2.5 נקודות בלבד מ'אולפן שישי' (חדשות 2). מדובר בפער הקטן ביותר בין 2 המהדורות מאז קיבלה אילה חסון את המשבצת בערוץ עשר. ברבע השעה שבין 20:30 ל-20:45 גברה 'שישי' על 'אולפן שישי'. 'חדשות השבוע' (כאן 11) עם 3.9%.

  

מצעד 13 (רשת, ערוץ 2) קיבלה 9% בלבד, מול פרק כפול של לה פמיליה (ערוץ עשר) עם 6%, ובוא לאכול איתי (כאן 11) עם 3.8%.

 

2 פרקים מהסדרה שמחות (רשת, ערוץ 2) הסתפקו ב-6.7% ו-4.3%, שידור חוזר של 'החיים זה לא הכל' (רשת, ערוץ 2) קיבל 5.6%, שידור חוזר של 'לעוף על המיליון' (ערוץ עשר) הניב 4.6%, הסרט 'ארץ פצועה' (ערוץ עשר) ניפק 2.1%.

 

ראש בראש בפרה-פריים: מהדורה מוקדמת של 'אולפן שישי' (חדשות 2) קיבלה 9.5% מול 7.8% למוקדמת של 'שישי' (ערוץ עשר) – פער של 1.7 נקודות בלבד. 'חדשות השבוע מהדורה מוקדמת' (כאן 11) עם 4.1%.

 

 

יום ה'

 

 

'מצעד 13' (רשת, ערוץ 2) קיבלה 12.1%, ואחריו משדר לקידום 'X פקטור - רגע לפני' (רשת, ערוץ 2) עם 10.9%. מנגד קיבל שידור חוזר של 'נוסבאום וגולדשטיין' (ערוץ עשר) 4.8% ואילו 'אהבה מתרגשת לבוא' (כאן 11) עם 1.8%.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

 

שידור חוזר של 'הישראלים' (רשת, ערוץ 2) קיבל 10%, שידור חוזר של 'אחד העם 101' (רשת, ערוץ 2) הניב 7.7%, שידור חוזר של 'שידורי המהפכה' (רשת, ערוץ 2) קיבל 4.9%, שידור מההקפות בצאת החג (ערוץ עשר) הניב 3.2%, ו'מה שלא הורג אותך' (ערוץ עשר) הסתפק ב-1%.

 

בגזרת החדשות: 'חדשות מוצאי חג' (חדשות 2) קיבלה 13.9% מול 7.2% לחדשות בערוץ עשר, ו-5.3% למהדורה בכאן 11.

 

 

יום ד'

 

שידור חזור של 'מצעד 13' (רשת, ערוץ 2) קיבל 7.2%, ואחריו המשדר 'הנמוך עם הטוקסידו' (רשת, ערוץ 2) שניפק 6.1% ו'אנה ערביה' (רשת, ערוץ 2) עם 4.8%. מנגד דודו טסה בהופעה (ערוץ עשר) הסתפק ב-1.6%, שידור חוזר של 'תראו מי שואל' (ערוץ עשר) עם 2.4%, והסרט 'עידן התמימות' (ערוץ עשר) עם 1.3%. בכאן 11 קיבל המשדר 'נחצ'ה' 2%.

 

בגזרת החדשות: 'חדשות החג' (חדשות 2) קיבלה 9.2% מול 4.2% למהדורה בערוץ עשר ו-2.1% למהדורה בכאן 11.

 

יום ג'

 

 

התכנית המתמחים (קשת, ערוץ 2) קיבלה 15.9%, ואחריה לקט של ארץ נהדרת (קשת, ערוץ 2) עם 12.3%. התכנית סלפי (ערוץ עשר) בפרק 'מאומצים' של מיה אידן ניפק 8.7%.

 

'רפי אינטימי' (ערוץ עשר) קיבלה 6.7%, 'ימים טובים' (קשת, ערוץ 2) זכתה ב-6.4%, שידור חוזר של' בנות הזהב' (ערוץ עשר) הניב 4.2%, 'היום שהיה' (ערוץ עשר) ניפקה 4.5%.

 

ראש בראש בפרה-פריים: לקט של 'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת, ערוץ 2) הניב 7.6%, ואחריו 'תכנית חסכון' (חדשות 2) עם 9.1%. מנגד רשם לקט של 'הכול כלול בשבע' (ערוץ עשר) 5.4%.

 

בגזרת החדשות: רק 14.1% ל'חדשות 2' – באחד הערבים החלשים של המהדורה מזה תקופה ארוכה. מנגד קיבלה 'חדשות עשר' 8.5% ואילו 'חדשות הערב' (כאן 11) עם 5.9%.

 

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    קורמורן 17/10/2017 12:44
    הגב לתגובה זו
    העם בישראל, כמו זה ברומא בימי הקיסרים, רוצה לחם ושעשועים. בעיקר שעשועים. רייטינג גבוה לא מעיד בהכרח (ובדרך כלל לא מעיד בכלל) על איכות התכנית. המגמה הזו מצדיקה את חששו של בן גוריון בשעתו מהשפעתה הרעה של הטלוויזיה על העם היושב בציון.
  • 1.
    איציק 15/10/2017 11:10
    הגב לתגובה זו
    נו, באמת. הנאום של טראמפ היה כל כך משעמם עד שהצופים בערוץ 2 נטשו ועברו, כנראה, לערוצים אחרים, צופי ערוץ 10, לכאורה, אפילו לא התאמצו וטרחו להעביר ערוץ...
  • חוני 16/10/2017 12:43
    הגב לתגובה זו
    ציטוט" הישראלים ויתרו על הטלוויזיה בחג".
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.