הישג לאילה חסון: סגרה את הפער מ'אולפן שישי' ל-2.5 נק'
אחרי החגים כבר כאן, אבל הרייטינג עדיין פושר. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:0 בלילה, עולה כי הכל הולך רשמה רק 14.4% בלב הפריים-טיים של רשת, מול שידור חוזר של פרק כפול של הסדרה חברות (ערוץ 10) עם 8.4%. המיני סדרת-הדוקו על הרמב"ם ב- 3 חלקים 'הנשר הגדול' (כאן 11) עם 4.9%.
התכנית לקידום X פקטור - רגע לפני שמתחילים (רשת, ערוץ 2) קיבלה 11.6%, 'רפי אינטימי' (ערוץ עשר) זכתה ב-6.9%, 'טלוויזיה מהעתיד' (רשת, ערוץ 2) ניפקה 5.8%, שידור חוזר של 'בנות הזהב' (ערוץ עשר) עם 5%, שידור חוזר של 'טיול אחרי צבא' (כאן 11) עם 3.6%. המשחק בין ברצלונה לאתלטיקו מדריד השיג 6% רייטינג בממוצע בערוץ ONE, ועם פיקים של 8%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'פגוש את העיתונות' (חדשות 2) קיבלה 8.8%, מול 'המטה' (ערוץ עשר) עם 3.8%.
בגזרת החדשות: 'חדשות השבת' (חדשות 2) הניבה 17.8% מול 8.3% ל'המגזין' (ערוץ עשר) ו-5.2% ל'רואים עולם' (כאן 11).
יום ו'
החדשות המעניינות של סוף השבוע של שמחת תורה, הגיעו מגזרת המהדורות. 'שישי' (ערוץ עשר) קיבלה 9.1%, בפער של 2.5 נקודות בלבד מ'אולפן שישי' (חדשות 2). מדובר בפער הקטן ביותר בין 2 המהדורות מאז קיבלה אילה חסון את המשבצת בערוץ עשר. ברבע השעה שבין 20:30 ל-20:45 גברה 'שישי' על 'אולפן שישי'. 'חדשות השבוע' (כאן 11) עם 3.9%.
מצעד 13 (רשת, ערוץ 2) קיבלה 9% בלבד, מול פרק כפול של לה פמיליה (ערוץ עשר) עם 6%, ובוא לאכול איתי (כאן 11) עם 3.8%.
- עשר על הגל: 15.1% ל'בזהות בדויה', 18.1% לגמר X פקטור
- חצי גמר, חצי כח: X פקטור מאבדת גובה עם 11%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
2 פרקים מהסדרה שמחות (רשת, ערוץ 2) הסתפקו ב-6.7% ו-4.3%, שידור חוזר של 'החיים זה לא הכל' (רשת, ערוץ 2) קיבל 5.6%, שידור חוזר של 'לעוף על המיליון' (ערוץ עשר) הניב 4.6%, הסרט 'ארץ פצועה' (ערוץ עשר) ניפק 2.1%.
ראש בראש בפרה-פריים: מהדורה מוקדמת של 'אולפן שישי' (חדשות 2) קיבלה 9.5% מול 7.8% למוקדמת של 'שישי' (ערוץ עשר) – פער של 1.7 נקודות בלבד. 'חדשות השבוע מהדורה מוקדמת' (כאן 11) עם 4.1%.
יום ה'
'מצעד 13' (רשת, ערוץ 2) קיבלה 12.1%, ואחריו משדר לקידום 'X פקטור - רגע לפני' (רשת, ערוץ 2) עם 10.9%. מנגד קיבל שידור חוזר של 'נוסבאום וגולדשטיין' (ערוץ עשר) 4.8% ואילו 'אהבה מתרגשת לבוא' (כאן 11) עם 1.8%.
- מי הזיז את מדורת השבט שלי?
- שלב ב' ברפורמת השידורים: תחנות רדיו פרטיות יוכלו לשדר בפריסה ארצית
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- הכוכב הבא בראש הפריים טיים
שידור חוזר של 'הישראלים' (רשת, ערוץ 2) קיבל 10%, שידור חוזר של 'אחד העם 101' (רשת, ערוץ 2) הניב 7.7%, שידור חוזר של 'שידורי המהפכה' (רשת, ערוץ 2) קיבל 4.9%, שידור מההקפות בצאת החג (ערוץ עשר) הניב 3.2%, ו'מה שלא הורג אותך' (ערוץ עשר) הסתפק ב-1%.
בגזרת החדשות: 'חדשות מוצאי חג' (חדשות 2) קיבלה 13.9% מול 7.2% לחדשות בערוץ עשר, ו-5.3% למהדורה בכאן 11.
יום ד'
שידור חזור של 'מצעד 13' (רשת, ערוץ 2) קיבל 7.2%, ואחריו המשדר 'הנמוך עם הטוקסידו' (רשת, ערוץ 2) שניפק 6.1% ו'אנה ערביה' (רשת, ערוץ 2) עם 4.8%. מנגד דודו טסה בהופעה (ערוץ עשר) הסתפק ב-1.6%, שידור חוזר של 'תראו מי שואל' (ערוץ עשר) עם 2.4%, והסרט 'עידן התמימות' (ערוץ עשר) עם 1.3%. בכאן 11 קיבל המשדר 'נחצ'ה' 2%.
בגזרת החדשות: 'חדשות החג' (חדשות 2) קיבלה 9.2% מול 4.2% למהדורה בערוץ עשר ו-2.1% למהדורה בכאן 11.
יום ג'
התכנית המתמחים (קשת, ערוץ 2) קיבלה 15.9%, ואחריה לקט של ארץ נהדרת (קשת, ערוץ 2) עם 12.3%. התכנית סלפי (ערוץ עשר) בפרק 'מאומצים' של מיה אידן ניפק 8.7%.
'רפי אינטימי' (ערוץ עשר) קיבלה 6.7%, 'ימים טובים' (קשת, ערוץ 2) זכתה ב-6.4%, שידור חוזר של' בנות הזהב' (ערוץ עשר) הניב 4.2%, 'היום שהיה' (ערוץ עשר) ניפקה 4.5%.
ראש בראש בפרה-פריים: לקט של 'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת, ערוץ 2) הניב 7.6%, ואחריו 'תכנית חסכון' (חדשות 2) עם 9.1%. מנגד רשם לקט של 'הכול כלול בשבע' (ערוץ עשר) 5.4%.
בגזרת החדשות: רק 14.1% ל'חדשות 2' – באחד הערבים החלשים של המהדורה מזה תקופה ארוכה. מנגד קיבלה 'חדשות עשר' 8.5% ואילו 'חדשות הערב' (כאן 11) עם 5.9%.
- 2.קורמורן 17/10/2017 12:44הגב לתגובה זוהעם בישראל, כמו זה ברומא בימי הקיסרים, רוצה לחם ושעשועים. בעיקר שעשועים. רייטינג גבוה לא מעיד בהכרח (ובדרך כלל לא מעיד בכלל) על איכות התכנית. המגמה הזו מצדיקה את חששו של בן גוריון בשעתו מהשפעתה הרעה של הטלוויזיה על העם היושב בציון.
- 1.איציק 15/10/2017 11:10הגב לתגובה זונו, באמת. הנאום של טראמפ היה כל כך משעמם עד שהצופים בערוץ 2 נטשו ועברו, כנראה, לערוצים אחרים, צופי ערוץ 10, לכאורה, אפילו לא התאמצו וטרחו להעביר ערוץ...
- חוני 16/10/2017 12:43הגב לתגובה זוציטוט" הישראלים ויתרו על הטלוויזיה בחג".

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל
ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל
פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות
פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.
עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.
7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל
-
הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.
- מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
-
הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.
-
פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות
-
הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.
- הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
-
החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמי הזיז את מדורת השבט שלי?
המהדורה המרכזית של חדשות 12 עדיין בראש, אבל ההתחזקות של ערוץ 14 היא כבר עובדה מוגמרת והמגמה ברורה; הפריים טיים עדיין בשליטת קשת אבל המגמה ניכרת לאורך כל לוח השידורים
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 12.4% רייטינג ו-305 אלף צופים, נתונים מעולים ששמו אותה בראש הדירוג של המהדורות המרכזיות בישראל, אבל אין בכך שום דבר חדש, מה שכן הולך ומשתנה זו התחרות, היות וגם אמש, חדשות 14 התקרבו מאד למקום הראשון והיוו תחרות של ממש למדורת השבט של העשורים האחרונים, ועמדה על 9.2% רייטינג ו-2424 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שעמדה על 5.2% רייטינג ו-135 אלף צופים ומצליחה להתייצב על מעל מאה אלף צופים בשיגרה, ואילו בסוף, היתה המהדורה של כאן11, שעצם קיומה נמצא במחלוקת, אבל כך או כך, היא אינה אלטרנטיבה אמיתית מבחינת רייטינג, ועומדת על 98 אלף צופים ו-3.8% רייטינג.
גם באייטם רייטינג פשוט, חשוב להזכיר שעם או בלי קשר למגמות הצפייה או למסע הדה-לגיטמציה, מספר עיתונאים בכירים בערוץ 14 אוימו לאחרונה והחשוד במעשים נעצר.
פריים טיים
לעמוד בראש הפריים עם תכנית דוברת ערבית זה הישג יוצא דופן, וכך עשתה "נוטוק" של רועי עידן, שעמדה על רייטינג של 12.7% רייטינג ו-302 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 10 % רייטינג ו-256 אלף צופים, ואילו במקום השלישי
היתה "הפטריוטים", ועם חזרתו של ינון מגל עמדה על 8.5%, אך עם יותר מספר צופים מאשר המקום השני, עם 260 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 4.7% רייטינג ו-106 אלף צופים.
תכניות הבוקר והצהריים
מבחינת
שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.7% ו-84 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג ו-47 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת
סגרה את הרשימה, עם 1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.
- הפריים טיים בשליטת קשת, והפעם עם "ארץ נהדרת"
- 5 עובדות על איך מודדים את הרייטינג וכמה הוא שווה לערוצי החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.8% ו-67 אלף צופים, ואילו אחריו היתה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 2% רייטינג, ו-42 אלף צופים. את הרשימה
סגר "על הבוקר" ברשת, עם 1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
