שיעור בפרסום אופנה: הסרט החדש של לקוסט אלגנטי ומהנה
בשנים האחרונות מותגי אופנה רבים בעולם הבינו שפרסומות אווירה משובצות פנים יפות ומוסיקה סקסית/דרמטית/כל דבר אחר, זה קונספט שכבר מיצה את הגימיק. הערוצים הדיגיטליים מאפשרים "שטחי מרעה" חדשים במדיה וחופש פעולה גדול יותר בוידיאו, הן מבחינת אופי התכנים והן מבחינת האורך.
הם גם מייצרים דור חדש של אנשי קריאייטיב שכבר אינם מוגבלים ל-30 או 45 שניות פרסומת אלא מקבלים לידיהם את ההזדמנות לכתוב תסריטים בני דקה וחצי ויותר שכבר זולגים לקטגוריית הסרטים הקצרים ומשמשים כמין מצפן קריאייטיבי תדמיתי של המותג שקשה להעביר בפורמט הקצר המקובל.
הפרסומת החדשה של מותג האופנה הצרפתי לקוסט (Lacoste) בגרסת הבמאי שלה, בת דקה וחצי, היא סוגה עילית של פרסום אופנה. חכמה, אלגנטית ומהנה - היא מצליחה לדחוס לתוך 90 שניות תסריט מעניין שבנוי מהמרכיבים הבסיסיים של סיפור טוב, יחד עם פלאי עריכה ויזואליים שהעידן הנוכחי מאפשר. הפרסומת (Timeless) שנועדה להנציח את אלמותיות חולצת הפולו המפורסמת, מקפלת בתוכה את 84 השנים שבהן המותג קיים, מאז 1933, כשנקודת הפתיחה היא מפגש מקרי על רציף הרכבת בין גבר ואשה זרים
המפגש המקרי בין השניים מוביל להתאהבות ממבט ראשון כאשר הגבר הלבוש בחולצת הפולו משמש כדמות המרכזית. ברגע האחרון הוא הופך בדעתו ומחליט לעלות על הרכבת שעליה עולה האשה המסתורית וכך מתחיל מסע הרדיפה שלו אחריה בזמן שהרכבת בתנועה וקשר העין ביניהם נמשך עד לרגע הסיום.
הטוויסט המרשים בפרסומת מתחיל מרגע העלייה לרכבת כאשר תנועת הרכבת מתורגמת לתנועה בזמן ש"מקפיצה" את זוג הנאהבים מנקודת המפגש (כנראה 1933, שנת ייסוד המותג) עד לזמן הנוכחי. תוך כדי, דמויות הנוסעים ברכבת משתנות, כמו גם התלבושות המאפיינות כל תקופה, תוך שהגבר והאשה עוברים מקרון לקרון.
סצינת הסיום מספקת את הקתרזיס המתבקש, עם המפגש המיוחל בין השניים ושם אנחנו גם מגלים שבזמן שהכל משתנה ובר חלוף, רק דבר אחד נותר כשהיה - חולצת הפולו - שלעולם לא תצא מהאופנה, או כך לפחות רוצים בלקוסט שהקהל יעבד את המסר.
מאחורי הפרסומת עומד משרד הפרסום BETC Paris, שנודע בתעשייה העולמית בזכות קמפיינים בלתי שנשכחים לערוץ הטלוויזיה הצרפתי Canal ועוד.
- 2.ס. 04/06/2017 16:07הגב לתגובה זועם הפס-קול של THE LEFTOVERS זה כמעט לא חוכמה. בלי קשר, זה עדיין לא מתקרב למה שהם עשו לפני 3 שנים: https://www.youtube.com/watch?v=dukn4NZgkfw
- תודה על הלינק, לא הכרתי. פשוט מרהיב. (ל"ת)היידי 05/06/2017 00:01הגב לתגובה זו
- 1.חזק !!! (ל"ת)מיכל א. 04/06/2017 12:17הגב לתגובה זו
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- הראל תשקיע 50 מיליון ד' בקרן תשתיות תקשורת גלובלית
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקובראש הפריים טיים: ריאלטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
מבחינת מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות כאן11 ורשת ממשיכות להיחלש, קשת וערוץ 14 מובילות; בפריים טיים המתכון המנצח אכן ניצח והריאליטי-מוזיקה-אירוויזיון היה בראש
הרייטינג של מהדורות החדשות המרכזיות נשאר בסטטוס קוו, למרות שחדשות 13 נחלשו שוב, אחרי תקופה שבה הראו התאוששות מסוימת. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.5% רייטינג ו-353 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-197 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 4.3% רייטינג ו-106 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 2.7% רייטינג בלבד ו-69 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התוכן המקורי היחידי שעלה בפריים טיים היה "זהו זה" של כאן11, אבל מבלי להיכנס להשוואות לגבי הגירסה העדכנית של התכנית המיתולוגית, היא היתה במקום האחרון, בפער רב, עם 3.6% רייטינג ו-79 אלף צופים בלבד. במקום הראשון, איך לא, היה ריאליטי מוזיקה ואירווזיון, "הכוכב הבא" של קשת, שהיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים, עם 15.6% רייטינג ו-406 אלף צופים. אחרי מבחינת רייטינג היה "ווארט" של רשת עם 8%, אך יחסית מעט צופים (181 אלף) לעומת הפטריוטים של ערוץ 14, שהיתה עם 224 אלף צופים, אבל איכשהו, בשיטת הרייטינג הנוכחי, עמדה על פחות רייטינג, 7.9%, ליתר דיוק.
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.3% ו-80 אלף צופים. אחריה המשיכה המטוטלת של חילופי המקום, כשהפעם תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, היתה במקום השלישי, עם 1.7% רייטינג ו-31 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השני עם 2.3% רייטינג ו-67 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 3.5% ו-73 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 2% ו-44 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.4% ו-25 אלף צופים.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-209 אלף צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.6% רייטינג ו-127 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.5% רייטינג ו-93 אלף צופים בלבד.
- משחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 8.7% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה אזור בחירה של 13, עם 5.3% רייטינג ו-121 אלף צופים. שלזינגר וברדוגו בערוץ 14 היו במקום האחרון, עם 5% ו-145 אלף צופים.
