הישרדות
צילום: אוהד רומנו
רייטינג

פרק ההדחה לא עוזר: 'הישרדות' ממשיכה לאבד גובה

שבוע לאחר פרק ההשקה הפושר, הישרדות ברשת ממשיכה לאבד גובה. בחמישי שנות השמונים פתחה את העונה ה-3 בפרק כפול עם 21.1% ו-20.4%
משה בנימין | (2)

לאחר פתיחה פושרת, הישרדות מאבדת גובה. הפרק של מוצ"ש קיבל 23.8% רייטינג לעומת 26.3% לפרק הבכורה במוצ"ש שעבר. ממול, בערוץ 10, גב האומה עם 9.8%. 

המטה המרכזי בערוץ 10 עם 4.3%, פגוש את העיתונות (חדשות 2) עם 6.7%, מה נסגר (ערוץ 10) עם 7%, בנות הזהב ש.ח (ערוץ 10) עם 5%, שי בשידור ש.ח (ערוץ 10) עם 2.7%, מחר שבת ש.ח (רשת, ערוץ 2) עם 9.7%, העולם המופלא (כאן) עם 3.8%.

בגזרת החדשות: מהדורת חדשות השבת בערוץ 2 עם 15.9%, המגזין בערוץ 10 עם 8%

ורואים עולם ב'כאן' עם 3.9%. 

יום שישי

אולפן שישי (חדשות 2) עם 12.3% מול שישי עם איילה חסון בערוץ 10 עם 6.5%.  המהדורה המוקדמת של אולפ"ש (חדשות 2) עם 7.2% מול שישי עם איילה חסון מוקדמת עם 4.3%. חדשות השבוע של 'כאן' עם 2.6%.

מחר שבת (רשת, ערוץ 2) עם שיא שלילי על 11% מול שי בשידור (ערוץ 10) עם 7.1%. קרפול קריוקי ש.ח ('כאן') עם 1.2%, היהודים באים ('כאן') עם 1.5%. לעוף על המיליון ש.ח (ערוץ 10) עם 3.1%, הסרט 'אונדין' (ערוץ 10) עם 1.9%, פרודים ש.ח (רשת, ערוץ 2) עם 6.6%, המונית של טילטיל ש.ח (רשת, ערוץ 2) עם 4.3%.

יום חמישי

פרק הבכורה הכפול של העונה ה-3 של שנות השמונים שודר ביום חמישי והניב 21.1% ו-20.4% רייטינג, בהתאמה, בערוץ 2, רשת. מנגד, בערוץ 10, החברים של נאור בפער ניכר עם 5.3%. המרדף ב'כאן' עם 3.6%, לה פמיליה (ערוץ 10) עם 4.7% , הצינור (ערוץ 10) עם 4.4%, היום שהיה (ערוץ 10) עם 4.3%, פינס ש.ח (ערוץ 10) עם 2.7%. סלבריישן עם אייל גולן (רשת, ערוץ 2) 14.8%, תכנית הלילה (חדשות 2) 7.9%.

ראש בראש בפרה פריים: רפי רשף 6.1%, לונדון וקירשנבאום 6.8% , מהדורה שבע 7.4%, גיא פינס 6.1%, שש 7.2%, שיחת היום 7.1%, תכנית חסכון 9.6%

בגזרת החדשות: מהדורת חדשות 2 עם 16.8% מול חדשות 10 עם 9.2% וחדשות הערב של 'כאן' עם 3.7%

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    סמדר 28/05/2017 11:27
    הגב לתגובה זו
    קצת משמח אותי שאחרי שהם לקחו את זה מערוץ 10 הם נופלים
  • מה אהבת שזה היה בערוץ 10? (ל"ת)
    רמי 28/05/2017 14:37
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״