פרילנסרים התפקדו: לפמ מחפשת יועץ קריאייטיב

לפמ נחשקת שכן היא נחשבת ל"מעסיק הגון" שמשלם שכר נאה עבור קמפיינים נקודתיים. אייס חשף בעבר כי משרד התיירות מחזיק בתקציב של רבע מיליארד ש' לפעילות בחו"ל
משה בנימין | (1)

לפמ (לשכת הפרסום הממשלתית) פרסמה השבוע מכרז לאיתור יועץ קריאייטיב עבור קמפיינים של משרד התיירות. על פי תנאי לפמ, המכרז מיועד ליחידים בלבד, ולא לחברות ו/או תאגידים המעסיקים יועצים בכל צורת העסקה שהיא. 

כידוע בשוק הפרסום, לפמ היא ספקית עבודה מרכזית עבור פרסומאים עצמאיים - פרילנסרים. לא זאת בלבד, אלא שלפמ גם נחשקת מאוד שכן היא נחשבת ל"מעסיק הגון" שמשלם שכר נאה לפרסומאים השכירים, עבור קמפיינים נקודתיים.

במכרז זה מחפשת לפמ יועץ קריאייטיב לעבודה מובטחת לשנה עבור קמפיינים של משרד התיירות, עם אופציה להארכה, בתקופות נוספות בנות עד שנה כל אחת, ובאופן שסך כל תקופת ההתקשרות לא יעלה על 5 שנים. בין תנאי הסף הנדרשים: ניסיון מוכח בניהול קריאייטיבי ו/או פיתוח אסטרטגיה קריאייטיבית לקמפיינים פרסומיים העומד בתנאים המצטברים המפורטים במכרז.

כפי שפורסם בעבר באייס, משרד התיירות מחזיק בתקציב פרסום אסטרונומי במונחי מדינת ישראל ושוק הפרסום המקומי. נכון לנתוני שנת 2015, מדינת ישראל, באמצעות משרד התיירות משקיעה לא פחות מ-250 מיליון שקל בפרסום בכלי תקשורת בולטים מסביב לעולם. הקמפיינים לעידוד תיירות בישראל מגוונים מאוד ומופנים בין השאר ליהודים הגרים בחו"ל, נוצרים אדוקים, קהילת הלהט"ב ועוד.  

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    לפ"מניק 08/05/2017 01:22
    הגב לתגובה זו
    המכרז נסגר לפני שבועיים