אספירין בכיסים ואולטרסאונד בסופר: סקירת קריאייטיב בינ"ל
הנה חשיבה מקורית שמשנה את העולם. בכל 42 שניות, בארה"ב מישהו חוטף התקף לב. לעיסה של כדור האספירין יכולה להציל את חייו או חייה. הפתרון פשוט, נגרום לכל אדם לקחת איתו תרופה בכיס. לא יקרה. חברת התרופות Bayer חיפשה דרך לשנות את המצב הזה וגייסה לעזרתה גיבורים לא צפויים - אנשים עם שם המשפחה הכי נפוץ בארה"ב.
1. הירו סמית
רשת סופרמרקטים בדנמרק רצתה לקדם מארז מיוחד למוצרי תינוקות לנשים הרות. במקום עמדת קד"מ רגילה חשבה החברה על פתרון יצירתי. אולי יותר מידי יצירתי. ליד עמדת הסריקה של מחירי המוצרים, היא הציבה עמדה נוספת - עמדת אולטראסואנד (baby scanner). עוד יום רגיל בסופר הדני...
2. עוד יום רגיל בסופר
טכנולוגיות איסוף וניתוח מידע (DATA) נכנסו לעולם הקריאייטיב ואין להן כוונה לצאת בקרוב. הפעם זאת גוגל שמחברת בין דאטה לעולם האופנה, ומייצרת ביחד עם חברת האופנה הדיגיטלית Ivyrevel אפליקציית מובייל הלומדת את חיי היום של נשים ומעצבת מהדאטה שנאסף, שמלות קוד מדהימות. הכי בחזרה לעתיד.
3. קוד לבוש

שובו של הפריים טיים
אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר
אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד.
שובו של הפריים טיים
אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים.
מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים.
- עלייה של יותר מ-20% בצפייה בחדשות
- העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.