אוטו בבית. רנו
צילום: יח"צ/ יוטיוב
טור

התינוק נרדם רק בנסיעה? רנו פיתחה מושב ל"נסיעה בבית"

איקאה ממציאה מחדש את עולם הבאנרים, רנו מוסיפה שעות שינה להורים ושקית החטיפים שיודעת לזהות מתי אתם שיכורים
לירון בן יעקב | (1)
1. כאבא לשני ילדים מקסימים אני יכול לאמור שאחת הדרכים הכי יעילות להרדים תינוקות היא תוך כדי נסיעה. אבל, רגע אחרי שיוצאים מהרכב, הם מתעוררים ואז, אפשר רק לחלום על לישון. ב-Renault גילו ערנות ומצאו את הפתרון האולטימטיבי שיכול להכפיל ואולי אפילו לשלש את שעות השינה של הורים מכל רחבי העולם. ככה מוכרים רכב משפחתי! לילה טוב... תנו לישון בשקט
2. לא תמיד כשאנחנו מקליקים על באנר במובייל, אנחנו מתכוונים לכך. לפעמים זה קורה בטעות. על פי מחקר שנערך על ידי איקאה, יותר מ-60% מההקלקות על באנרים במובייל, קורות באקראי. כחלק מקמפיין Where Life Happens החליטו בחברה לעזור לגולשים ויצרו את הפתרון המושלם שיכול לחסוך לכולנו זמן, כסף והרבה עצבים מיותרים. בטוח שרצית ללחוץ על הבאנר?

IKEA Perceptive Banners from Ourwork on Vimeo.

3. חגיגות הסופרבול כוללות גם הרבה אלכוהול. Frito-Lay המייצרת בין היתר את חטיפי Tostitos (צ'יפס טורטייה), החליטה להצטרף למאבק בנהיגה תחת השפעת אלכוהול והמציאה שקית מיוחדת המגלה האם אתם שיכורים. השקית, הכוללת סנסורים מיוחדים, מזהה את אחוזי האלכוהול בנשימתכם ומשנה את צבעה לאדום ברגע שהאחוז עולה מעל המותר. יצאתם שיכורים? השקית חושפת קוד עם הנחה של 10$ להזמנת מונית Uber. לנשוף...לשקית   *** לירון בן יעקב הוא איש קריאייטיב במשרד הפרסום NoNoNoNoNoYes ומרצה לפרסום במסלול האקדמי המכללה למנהל  

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    ארגנטינאי 31/01/2017 12:36
    הגב לתגובה זו
    זו בסה"כ פרסומת של רכב הסיפור זה "כאילו המציאו מושב" כאילו עשו אקזיט וכאילו נשארו עם אותו הרכב גם אחרי האקזיט כתבה חובבנית מינוס
אור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיותאור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיות

שובו של הפריים טיים

אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד. 


שובו של הפריים טיים

אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים. 

מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר  "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.