
צילום: יח"צ/ צילום מסך
טור
קריאייטיב בינ"ל: איך מגיעים לנוער שתקוע בנייד ובאוזניות?
ים של דמעות למטרה טובה, מהמוזיאון לרשת הספורט וארוחת גורמה שתגרום לכם ללקק את הרצפה ולבקש עוד. סקירת קריאייטיב, מתחילים
מכשיר הקיטור SteaMitt מחטא את הרצפה ב-99.9%. אחת הדרכים הכי אפקטיביות להוכיח זאת היא להראות אנשים שאוכלים מהרצפה. אוי זה מגעיל, אבל, זה עובד וזה מייצר תוכן מרתק שכל אחד היה רוצה לראות. ועכשיו גם אתם. החברה פתחה חנות פופ-אפ גורמה, העסיקה טופ שפית בלגית, חיטאה את הרצפה והגישה לאורחים - Bon appetite! ללקק את הרצפה ולבקש עוד
הכותב הוא איש קריאייטיב בNo, No, No, No, No, YES ומרצה לפרסום במסלול האקדמי של המכללה למנהל