Footlocker
צילום: יח"צ/ צילום מסך
טור

קריאייטיב בינ"ל: איך מגיעים לנוער שתקוע בנייד ובאוזניות?

ים של דמעות למטרה טובה, מהמוזיאון לרשת הספורט וארוחת גורמה שתגרום לכם ללקק את הרצפה ולבקש עוד. סקירת קריאייטיב, מתחילים
לירון בן יעקב |
קשה מאוד לייצר באז על נושא כמו סרטן השד. זהו נושא שנטחן במאות קמפיינים, עם קריאייטיב שתקף את המחלה כל פעם מזווית אחרת. המהלך הבא נולד מחדשנות של מחקר אבל לא פחות מבריק. מחקר חדש מצא כי ניתן לזהות סימנים לסרטן השד בדמעה. כדי להראות עד כמה הסרטים שלהם מתחברים לרגשות הקהל ולתרום למחקר החשוב החליטו בערוץ הסרטים הניו זילנדי Rialto Channel לערוך ניסוי שיאופיין במעורבות רגשית עמוקה שתרמה למחקר באופן מקורי ביותר. אל תכינו את הממחטות. חבל על כל דמעה
  אחד האתגרים הכי משמעותיים של רשתות השיווק נכון להיום הוא, להגיע לצעירים שהולכים לכל מקום עם אוזניות ועם הראש במובייל. רשת הספורט Foot Locker מצאה דרך מקורית והפכה את החיסרון ליתרון. הרשת הפכה את החוויה הסטטית של צפייה בנעלי ספורט בחנות לחוויה אינטראקטיבית הכוללת סיורי אודיו של כוכבי הספורט הכי גדולים כמו, קווין דוראנט, שניתן להתחבר אליהם באמצעות מובייל ואוזניות. דרך נפלאה להתמודד עם הרעשים הטכנולוגיים של היום.  מוזיאון, הדור החדש

Foot Locker: Audio Tours from CB-H on Vimeo.

  מכשיר הקיטור SteaMitt מחטא את הרצפה ב-99.9%. אחת הדרכים הכי אפקטיביות להוכיח זאת היא להראות אנשים שאוכלים מהרצפה. אוי זה מגעיל, אבל, זה עובד וזה מייצר תוכן מרתק שכל אחד היה רוצה לראות. ועכשיו גם אתם. החברה פתחה חנות פופ-אפ גורמה, העסיקה טופ שפית בלגית, חיטאה את הרצפה והגישה לאורחים - Bon appetite!   ללקק את הרצפה ולבקש עוד
  הכותב הוא איש קריאייטיב בNo, No, No, No, No, YES ומרצה לפרסום במסלול האקדמי של המכללה למנהל   

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיותאור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיות

שובו של הפריים טיים

אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד. 


שובו של הפריים טיים

אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים. 

מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר  "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.