TV

קריאייטיב בינ"ל: אדידס מהים, מכתב אזעקה וחתימה מהמתים

מהים לרגליים שלכם - Adidas נכנסת לעסקי המחזור, משורר שנפטר חותם לכם על
הספר, והדיוור הישיר שלא תשכחו לעולם
לירון בן יעקב |
1. מודעות סביבתית לא עשתה רע עוד לאף מותג ועכשיו גם Adidas מצטרפת לרשימה. הררי פלסטיק המושלכים לים מידי יום, מרשתות דגים ועד בקבוקי מים, הופכים למלכודות מוות עבור חיות האוקיינוס. כדי להעלות את המודעות לנושא ולפעול למען מחזור של פסולת מסוג זה, מייצרת אדידס ליין שלם של נעלי ריצה בשם Adidas x Parley העשויות בעיקר מפלסטיק שנאסף באזורים המועדים לפורענות ומכיל 95 אחוז פלסטיק מהאוקיינוס ו-5 אחוז פוליאסטר ממוחזר. יפה לך ים  
  2. לרגל “שבוע הספר” שנערך באנטוורפן שבבלגיה נחתמו מאות ספרים על ידי שמונה סופרים שכתבו רבי מכר. בין הסופרים הופיע גם הסופר והמשורר הפלמי, פול ואן אוסטיגן, שחתם על ספרו. עד כאן הכל רגיל, אלמלא העובדה שהסופר נפטר לפני יותר מ-80 שנה. את חתימתו עשה לא אחר מאשר רובוט מיוחד שלמד, ניתח ושיחזר את הכתב היד שלו ושל סופרים נוספים שעדיין בחיים. העובדה שהרובוט למד לשחזר את כתב היד אפשרה לו לא רק לחתום אלא גם לכתוב הקדשה אישית לכל קונה. מה תרצו להקדשה? חתימה בלתי אפשרית  

'The impossible signing sessions' by Bol.com at the Antwerp book fair from DDB Brussels on Vimeo.

3. בעלי עסקים קטנים מוצפים מידי יום בכמויות בלתי נתפסות של דיוור ישיר, כתוצאה מכך רוב דברי המייל נפתחים ונזרקים לפח מיד אחרי. כדי לתפוס את תשומת ליבם הפכה חברת האזעקות Sector Alarm את המכתבים שלה לבלתי נשכחים. איך? היא שמה בהם אזעקה. לא לבעלי לב חלש, אבל בהחלט בולט. דיוור ישיר מידי  

An alarming letter from Gunnar Skarland on Vimeo.

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.