נתניהו יגיש בשבוע הבא לממשלה הצעה לביטול תאגיד השידור
ראש הממשלה בנימין נתניהו ביטל היום (יום א') את הדיון של ראשי סיעות הקואליציה על הצעתו לסגור את תאגיד השידור הציבורי כאן ולהמשיך במתווה רשות השידור. ההחלטה התקבלה לאחר הצעד בו נקט שר האוצר משה כחלון, המתנגד למהלך, שהחליט להחרים את הדיון. ואולם נתניהו הודיע כי יקיים בשבוע הבא הצבעה בממשלה על ההצעה, על בסיס החוק של יו"ר הקואליציה דוד ביטן.
לעמדת פורום ראשי הסיעות אין משמעות חוקית, ואולם מבחינת נתניהו המפגש אמור היה להיות ברומטר לגבי המהלך שלו, ועד כמה הוא יכול ללכת על התכנית הזו חזק ורחוק. הסמן הבעייתי מבחינת נתניהו הוא משה כחלון שהתבטא באחרונה בזכות תאגיד השידור כאן ונציגו ח"כ רועי פולקמן אמר בסוף השבוע כי סיעת 'כולנו' לא תיתן יד למהלך.
מבחינת התאגיד ותומכיו, כחלון הוא איש המפתח בכל הסיפור, ואולם קשה לדעת האם ההתנגדות שלו תלך רחוק עד כדי סיכוי לפרק את הקואליציה, מה שיוריד לנתניהו את הרגל מדוושת הגז הדמיונית. גורם בכיר אמר היום לאייס כי "כחלון מתנגד למהלך, אבל זו פוליטיקה, ואי אפשר לומר אם הוא ישאר בעמדה זו בכל מחיר".
חוליות נוספות שמתנגדות למהלך של ראש הממשלה, אבל לא ברורה מידת האקטיביות בה ינקטו אם וקשר תכנית כזו תובא בפניהם בצורה רשמית, הם נפתלי בנט ומפלגתו הבית היהודי, ואריה דרעי וש"ס.
- מחירי הדירות בת"א בצניחה - על ההמשך ועל הפיל שבחדר
- האם נתניהו יקבל חנינה מהרצוג? תרחישים וסיכויים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בכל מקרה, נתניהו ימשיך לפעול בנושא ויגיש כאמור בשבוע הבא את ההצעה להצבעה בממשלה, שם יש לה רוב. במקרה כזה, היא תובא לאישור הכנסת, שם מחויבות השותפות הקולאציוניות לתמוך בכל רפורמה של שר התקשורת, על פי ההסכם הקואליציוני עליו חתמו עם הקמת ממשלת נתניהו הרביעית.
- 2.מבפנים 31/10/2016 13:25הגב לתגובה זולחשוב שכך מתקבלות החלטות ומתנהלים עיניינים במדינה. מעורר חלחלה.
- 1.ביבי אל תוותר להם! (ל"ת)ביטון 30/10/2016 15:59הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
