אנשי 'הצינור' וגדי וילצ'רסקי עוכבו - והוצאו ממשכן הכנסת
בכנסת לא אהבו כל כך את השידור החי בפייסבוק LIVE, ועוד פחות את המגפון והבמבות שהיו מעורבים בסיפור צוות תכנית הצינור יחד עם הקומיקאי גדי וילצ'רסקי עוכב היום (יום ג') לחקירה במשרדו של קצין הכנסת, לאחר ששידרו בפייסבוק LIVE ממסדרונות הכנסת. יחד איתם עוכב גם הכתב הפוליטי של חדשות 10, עקיבא נוביק, שליווה את אנשי 'הצינור'.
אנשי 'הצינור' הגיעו לכנסת לרגל חגיגות מיליון הלייקים לעמוד הפייסבוק, באוטובוס מיוחד במסגרת מרתון שידורים חיים בפייסבוק. אנשי הצוות, שכלל את מגיש 'הצינור' גיא לרר, אנשי המערכת אדם שפיר, אור כתר ועומר קדרון, וגדי וילצ'רסקי, התארחו אצל ח"כ יאיר לפיד עוד בטרם העניינים יצאו משליטה.
בשלב מסוים עשה וילצ'רסקי שימוש במגפון הידוע שלו, כשהוא גם אוחז בשקיות במבה. אנשי קצין הכנסת החרימו את המגפון של הקומיקאי, ולאחר שכל הצוות עוכב במשרד קצין הכנסת, הוחלט להרחיקם מן המשכן.
לדברי גיא לרר, "מדובר באי הבנה קלה. ידידנו גדי וילצ׳רסקי עוכב בכניסה בגלל המגפון והחולצה 'חיפה לחיפאים'. אחרי שלקחו לו את המגפון והפכו את החולצה, הוא רכש 4 שקיות במבה במזנון הכנסת, אנשי קצין הכנסת פירשו לא נכון את המהלך. אנחנו מתחייבים שהבמבות נקנו לצורך שימוש עצמי ובאופן כללי מתנצלים אם נגרמה אי נעימות לאנשי קצין הכנסת".
- 2.לא הבנתי למה בכל כתבה חייבים להזכיר את גרו שופ (ל"ת)חנות הידרו 26/07/2016 20:52הגב לתגובה זו
- 1.COPY ANAN 26/07/2016 16:35הגב לתגובה זותוכנית צהובה ומחתרתית. ממש לרייר מצחוק מהם .
- עוכר (ל"ת)baba sali 27/07/2016 03:12הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
