לאחר שנתיים וחצי ללא פרסום על האוטובוסים: כנען מדיה זכתה במכרז השילוט של דן
בתום מכרז של 3 חודשים וחצי ולאחר שנתיים וחצי ללא פרסום על גבי צי האוטובוסים שלה - המכרז על תקציב הפרסום של חברת דן הסתיים עם זכייתה של כנען מדיה בראשות אוהד גיבלי.
למעשה 'כנען מדיה' שבה לעבוד עם 'דן', לאחר שבעבר זכתה במכרז ב-2010 והחזיקה בזכיון ל-5 שנים. תמורת הזיכיון שילמה אז 'כנען' כ-3 מיליון שקלים ובתמורה קיבלה את הזכות לפרסם ע"ג 1200 אוטובוסים שברשותה בגוש דן. עד אותה העת, החזיקה מקסימדיה בזיכיון הפרסום של 'דן' באמצעות חברת הבת - גלגלי זהב שעסקה במכירת הפרסום על גבי האוטובוסים.
3 שנים קודם לכן איבדה 'גלגלי זהב' את זיכיון הפרסום של אגד לטובת כנען. הפסקת ההתקשרות עם 'דן' הביאה את 'מקסימדיה' לסגירת 'גלגלי זהב' והותירה את 'כנען' כחברה היחידה בתחום פרסום החוצות בתנועה עם פריסה ארצית, בכל רחבי הארץ. לפני 6 שנים, התהפכו היוצרות ובעלי חברת 'כנען', קובי כנען וג'ייסון גליק רכשו את חברת 'מקסימדיה'. הזיכיון הנוכחי על פרסום באוטובוסים של 'דן' ניתן ל'כנען' למשך 6 שנים כאשר סכום המינימום שהוגדר מראש היה 4 מיליון שקלים לתקופה.
'כנען מדיה בתנועה' הוקמה בשנת 2001 ע"י קובי כנען. 50% מהחברה נמצאים בבעלות קובי כנען ו-50% נוספים בבעלות ג'ייסון גליק וחברת קירש מדיה הדרום אפריקאית. כיום היא החברה הדומיננטית בתחום הפרסום בתנועה כשהיא משמשת כזכיינית הבלעדית לפרסום על גבי כ-3,000 אוטובוסים עירוניים בכל הארץ של החברות: 'אגד', 'דן', 'קווים', 'מטרופולין', 'אגד תעבורה' ו'מטרודן'. בנוסף מחזיקה החברה בזיכיון הפרסום של הרכבת הקלה בירושלים, זיכיון לפרסום במטוסי ארקיע ובשנה האחרונה השיקה את הפרסום החווייתי באמצעות חטיבת ה- Road Show.
- חברות השילוט נגד קמפיין מפלגת נעם: "נסרב לפרסם אותו"
- מי עומד מאחורי הקמפיין שמריץ אלמוניים לראשות העירייה?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
אוהד גבלי מנכ"ל 'כנען מדיה': "אנו שמחים להיות החברה שמובילה את הפרסום בתנועה בישראל. בשנתיים האחרונות אנו מפתחים בשיתוף חברה אנגלית מתקני פרסום חדשניים בקנה מידה עולמי אותם נשיק בחודשים הקרובים. על אף מחיר הזיכיון הגבוה אותו נאלצנו לשלם, אנו נמשיך להמציא את עצמנו מחדש, ניצור מוצרים חדשניים ומתקדמים בקנה-מידה עולמי ונספק ללקוחותינו מוצרים באיכות, בפריסה וברמת השירות הגבוהה ביותר, כפי שאנו עושים כבר שנים".
- 4.המדיה הכי לא שווה בארץ. נקודה (ל"ת)אהוד 04/02/2016 15:10הגב לתגובה זו
- 3.פרסום על גרוטאות בתנועה! זוועה איך שהאוטובוסים של דן נראים! (ל"ת)גיא 03/02/2016 22:07הגב לתגובה זו
- 2.כל הכבוד לאוהד ! (ל"ת)מנכל 03/02/2016 19:40הגב לתגובה זו
- 1.י. 03/02/2016 14:16הגב לתגובה זוכל הכבוד לכנען! ברכות על הזכייה! מה שבאמת זכיתם זה במנכ"ל אוהד גבלי בן אדם מקסים ונדיר! שימותו כל הקנאים....או שיסבלו בשקט ;)
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
