שגיא חמץ
צילום: יח"צ

שגיא חמץ לא ממצמץ: סוכנות הסושיאל 'בלינק' מצרפת לשורותיה 4 לקוחות חדשים

חברת הסושיאל והדיגיטל הוותיקה חותמת את 2015 בבליץ של לקוחות חדשים: נסקפה, סוזוקי, אלעד נדל"ן, ועופר אבניר רכבי שטח
משה בנימין | (10)

סוכנות הסושיאל והדיגיטל בלינק בבעלותו וניהולו של שגיא חמץ חותמת את שנת 2015 בבליץ של לקוחות חדשים. החברה מצרפת לשורותיה 4 תקציבים: נסקפה, סוזוקי, אלעד נדל"ן, ועופר אבניר רכבי שטח.

 

לדברי שגיא חמץ מנכ"ל ומייסד בלינק: "שנת 2015 מסמנת את קו פרשת המים בכל הקשור לתוכן ושיווק במדיה חברתית בישראל ואנחנו גאים ומודים ללקוחותינו וללקוחות החדשים שהצטרפו אלינו על האמון והשותפות. בלינק צומחת מדי שנה יחד עם המדיה בה אנחנו פועלים, שהפכה מורכבת יותר משפיעה יותר ומרכזית יותר בשוק הישראלי כמו בשווקים רבים אחרים".

בלינק היא חברת המדיה החברתית הראשונה והגדולה בישראל ומטפלת בכמה מהמותגים הגדולים בארץ, ביניהם: תנובה, שופרסל, אסם, קבוצת פוקס ועוד. החברה שנמצאת בימים אלו במהלך גיוס עובדים מואץ מונה כ-40 איש ולאחרונה הוקמה בה מחלקת וידאו חדשה. 

תגובות לכתבה(10):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 10.
    Liron 12/11/2015 07:14
    הגב לתגובה זו
    Good job buddy ! you're kicking ass!
  • 9.
    חמץ האמיתי 27/10/2015 18:40
    הגב לתגובה זו
    ולא נשאר שם מישהו מקצועי. תחלופת עובדים מסחררת חוץ מההיא שנתקעה שם לנצח
  • 8.
    יעל 26/10/2015 22:44
    הגב לתגובה זו
    כל קומוניקט של חברה קטנה, מקבל כותרת בומבסטית בקופי/פייסט. תביאו עוד רכילויות באומן/מכאן.
  • 7.
    רמי 26/10/2015 20:59
    הגב לתגובה זו
    המותגים סתם מבזבזים שם זמן וכסף. אעלק דיגיטלי. סתם בועה כמו בהייטק, הפיצוץ בקרוב...
  • 6.
    אילנה 26/10/2015 20:07
    הגב לתגובה זו
    תנובה ושופרסל יודעים על העמלות שלכם? אולי זו הסיבה שחוגלה ומטרנה הפסיקו את ההתקשרות?!
  • 5.
    נועם 26/10/2015 19:05
    הגב לתגובה זו
    הם לוקחים עמלות מטורפות ומספרים סיפורים ללקוחות שלהם. והאמת? לא שווים את ההשקעה בכלל - מניסיון!
  • 4.
    אלעד נדל"ן? יש חברה כזאת? כי בגוגל ובפייסבוק היא עדיין לא קיימת (ל"ת)
    אלעד 26/10/2015 17:41
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    בוב הבנאי האמיתי 26/10/2015 15:35
    הגב לתגובה זו
    שודדים את הלקוחות בכל הזדמנות! מנפחי חשבוניות מקצועיים! תברחו מהר.
  • 2.
    מיכאל 26/10/2015 15:06
    הגב לתגובה זו
    הם עובדים עם תנובה ושופרסל. מישהו יצטרך לעזוב על מוצרים מתחרים. ועל הדרך - האם המשרד יודע כבר ששגיא מחפש מנכל במקומו?
  • 1.
    שיינברגר 26/10/2015 11:42
    הגב לתגובה זו
    בלינק היא בית ספר למדיה חברתית ובסופו של יום, התנהלות נכונה והוגנת מול הלקוחות, היא מה שמביא עוד ועוד מהם. יישר כח וכל הכבוד!
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.