עופר אבניר ממשיך למנף את עבודות הרכבת הקלה: הציב קטנוע בזכוכית "למקרה חירום"
עכשיו כבר אפשר לקבוע שהמותג המסחרי שניצל את עבודות הרכבת הקלה בדרך הטובה ביותר עד עכשיו הוא מותג הכלים הדו גלגליים עופר אבניר. לאחר שהרוויחו את נתח החשיפה שלהם בקמפיין על גשר מעריב ש"לקח חסות" על הפיצוץ והוביל לאיום בתביעה מצד נת"ע - בעופר אבניר השיקו אתמול (יום ג') מהלך חדש באמצעות אדלר חומסקי.
קמפיין חוצות חדש של החברה, בפינת הרחובות יצחק שדה והמסגר (אחד ממוקדי הפקקים באיזור גוש דן), כולל בתוכו קטנוע אמיתי שהוצב בתוך אקוואריום זכוכית עם הכיתוב: "לשבור את הזכוכית במקרה חירום". על גבי הזכוכית צורף משפט שעוקץ את נת"ע ורומז לנהגים על התסכול הצפוי להם: "עבודות הרכבת הקלה אמורות להסתיים ב-2021. בהצלחה".
לדברי קובי גילון, סמנכ"ל בקבוצת עופר אבניר: "עבודות הרכבת הקלה, יחד עם הרפורמה במיסוי על דו גלגלי שהוכרזה לאחרונה, מעודדות יותר ויותר נהגי מכוניות לעבור לדו גלגלי. אנו מזהים צמיחה של 54 אחוזים בהזמנות במהלך חודש אוגוסט, שמצטרפת לעלייה של 30 אחוזים במהלך חודש יולי, ומצפים כי המגמה תימשך ככל שהעבודות יתקדמו וההתניידות בגוש דן תהפוך לקשה יותר".
- 4.גלעד 06/09/2015 10:37הגב לתגובה זורק חבל שאין לו מספיק לובי חזק להוריד את ביטוחי החובה
- 3.דנידג 04/09/2015 14:08הגב לתגובה זונן..אתם בטח חושבים שציבור הנהגים יתעודדו ויעברו לדו-גלגלי ויקבל הנחה בביטוח (מה שמתבקש) קדחת -בחלום
- 2.hucc יובב 02/09/2015 17:30הגב לתגובה זוהם ניכסו לעצמם חלק מהמדרכה ששיך לציבור
- עופר 02/09/2015 21:26הגב לתגובה זוהארנב
- 1.אחלה רעיון (ל"ת)עומד בפקק 02/09/2015 13:18הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
