עופר אבניר ממשיך למנף את עבודות הרכבת הקלה: הציב קטנוע בזכוכית "למקרה חירום"
עכשיו כבר אפשר לקבוע שהמותג המסחרי שניצל את עבודות הרכבת הקלה בדרך הטובה ביותר עד עכשיו הוא מותג הכלים הדו גלגליים עופר אבניר. לאחר שהרוויחו את נתח החשיפה שלהם בקמפיין על גשר מעריב ש"לקח חסות" על הפיצוץ והוביל לאיום בתביעה מצד נת"ע - בעופר אבניר השיקו אתמול (יום ג') מהלך חדש באמצעות אדלר חומסקי.
קמפיין חוצות חדש של החברה, בפינת הרחובות יצחק שדה והמסגר (אחד ממוקדי הפקקים באיזור גוש דן), כולל בתוכו קטנוע אמיתי שהוצב בתוך אקוואריום זכוכית עם הכיתוב: "לשבור את הזכוכית במקרה חירום". על גבי הזכוכית צורף משפט שעוקץ את נת"ע ורומז לנהגים על התסכול הצפוי להם: "עבודות הרכבת הקלה אמורות להסתיים ב-2021. בהצלחה".
לדברי קובי גילון, סמנכ"ל בקבוצת עופר אבניר: "עבודות הרכבת הקלה, יחד עם הרפורמה במיסוי על דו גלגלי שהוכרזה לאחרונה, מעודדות יותר ויותר נהגי מכוניות לעבור לדו גלגלי. אנו מזהים צמיחה של 54 אחוזים בהזמנות במהלך חודש אוגוסט, שמצטרפת לעלייה של 30 אחוזים במהלך חודש יולי, ומצפים כי המגמה תימשך ככל שהעבודות יתקדמו וההתניידות בגוש דן תהפוך לקשה יותר".
- 4.גלעד 06/09/2015 10:37הגב לתגובה זורק חבל שאין לו מספיק לובי חזק להוריד את ביטוחי החובה
- 3.דנידג 04/09/2015 14:08הגב לתגובה זונן..אתם בטח חושבים שציבור הנהגים יתעודדו ויעברו לדו-גלגלי ויקבל הנחה בביטוח (מה שמתבקש) קדחת -בחלום
- 2.hucc יובב 02/09/2015 17:30הגב לתגובה זוהם ניכסו לעצמם חלק מהמדרכה ששיך לציבור
- עופר 02/09/2015 21:26הגב לתגובה זוהארנב
- 1.אחלה רעיון (ל"ת)עומד בפקק 02/09/2015 13:18הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.