פרסום חוצות: לביא מדיה משיקה 5 קירות חדשים בתל אביב, רעננה וחיפה

חברת החוצות חתמה על 5 זיכיונות חדשים. היקר מביניהם הוא ברעננה שם הושק קיר בגודל 250 מטר בזיכיון שנאמד בכחצי מיליון שקלים
משה בנימין | (5)

חברת החוצות לביא מדיה בבעלותו של גבי לביא חתמה בשבועות האחרונים על 5 זיכיונות חדשים לקירות פרסום ברחבי הארץ. הקירות ממוקמים בתל אביב, רעננה והצ'ק פוסט בחיפה. 

3 מהקירות החדשים של לביא מדיה הם בתל אביב: בציר לוי אשכול בצפון תל אביב, ציר משה סנה מול מסעדת 206 וברחוב הרכבת 70 בעליה ממחלף לה גרדיה. הקיר בלוי אשכול ממוקם על סניין בשיפוץ ויעמוד שם למשך כשנה. הזכיון נאמד בכ-300 אלף שקל. בציר משה סנה מול מסעדת 206, הוקם קיר בגודל 200 מטר על בניין תחת היתר בניה, השלט יעמוד לתקופה של שנה וחצי בזיכיון בשווי של כ-400 אלף שקלים. הקיר ברחוב הרכבת הוא בגודל של כ-150 מטר, על בניין תחת היתר שיפוץ. בזכיון שנאמד בכ-250 אלף שקלים. 

ברחוב אחוזה פינת בן גוריון רעננה, הושק קיר בגודל 250 מטר על בניין תחת היתר בניה. השלט יעמוד לתקופה של שנה וחצי, בזיכיון שנאמד בכחצי מיליון שקל. הלקוח הראשון שעלה בפרסום על קיר זה הוא מותג הרכב לקסוס לתקופה של חודש ימים בקמפיין שוויו נאמד בכ-100 אלף שקלים. בחיפה, בלב צומת הציק פוסט, על בית יעף הושק קיר בגודל של 300 מטרים על גג בניין בזיכיון ל-5 שנים הנאמד בכ-240 אלף שקל. 

חברת החוצות לביא מדיה מתמחה בתחום הקירות ומחזיקה ברחבי הארץ למעלה מ-50 קירות במיקומים וגדלים שונים. כמו כן, החברה היא בעלת הזיכיון לפרסום בתחנות וברציפים של רכבת ישראל, מפעילה 20 אלף מסכי טלויזיה בפריסה ארצית בבתי מלון, מפרסמת על מתקני סונול בצירים ראשים ומפעילה מחלקת פרוייקטים שמבצעת עבודות מיתוג וגידור עבור קבלנים.

 

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    מה קרה למיזם קופסאות הפיצה? (ל"ת)
    דומינו 01/03/2015 08:58
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    קירות חזקים ! (ל"ת)
    יובל 27/02/2015 21:34
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    גבי כמה שילמת על הכתבה?!? עלוב ביותר (ל"ת)
    עומר 26/02/2015 17:48
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    חיפה זה בזבוז של כסף (ל"ת)
    דני 26/02/2015 15:54
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    גבי 26/02/2015 15:53
    הגב לתגובה זו
    יש לך שגיאת כתיב בכתבה שכתבת
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.